Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA IV update!


gallery_33831_32_2130.jpg
Zojuist is er een nieuwe GTA IV update gereleased. Je kunt hem downloaden en installeren door in te loggen op Games for Windows Live. Je kunt het ook handmatig downloaden via deze pagina. Het geeft niet, zoals eerdere patches, veel nieuwe mogelijkheden, maar het zou de FPS een boost moeten geven. Laten we hopen dat dat voor iedereen geldt!

Mensen die GTA IV gemod hebben, ik raad je aan om nog even te wachten met het installeren van de patch. Het is nog niet duidelijk hoeveel invloed deze patch heeft op het gebruik van modifications, maar bij de vorige patches werden de gemaakte modifications onbruikbaar.

Today we released a Maintenance Update for the PC version of Grand Theft Auto IV. This update ensures all copies of the game are properly aligned for the next gold master build pressing. We have also improved the resource management numbers to detect and adjust accordingly to different operating systems.

Like all previous updates, this contains all the fixes from past title updates, so there is no need to re-install previous patches if you have to re-install the game for any reason. A direct link to download Maintenance Update 1.0.4.0 can be found here. For more details and download links for other languages, check out the Grand Theft Auto IV PC support page.
Bron: klik

Voor discussie en vragen over dit spel of de update, kan je terecht in het GTA IV Subforum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Gelukkig, ik HAAT cheaters en ik haat MODDERS zijn verpesten de gameplay. peache!

peache? omg. ')

En aan alle jongens die gta4 willen spelen op een computer die dat eigenlijk niet kan. Koop een nieuwe. Een update gaat echt niet enorme veranderingen brengen waardoor je ineens met 60 fps door liberty city kart. Leer er mee leven.

Bewerkt: door Le MrG

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gelukkig, ik HAAT cheaters en ik haat MODDERS zijn verpesten de gameplay. peache!

peache? omg. ')

En aan alle jongens die gta4 willen spelen op een computer die dat eigenlijk niet kan. Koop een nieuwe. Een update gaat echt niet enorme veranderingen brengen waardoor je ineens met 60 fps door liberty city kart. Leer er mee leven.

Wat bedoel je? Een nieuwe computer kopen? Heeft niet altijd zin.

Voor 300,- heb je ook niet een pc die dat spel soepel krijgt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gelukkig, ik HAAT cheaters en ik haat MODDERS zijn verpesten de gameplay. peache!

peache? omg. ')

En aan alle jongens die gta4 willen spelen op een computer die dat eigenlijk niet kan. Koop een nieuwe. Een update gaat echt niet enorme veranderingen brengen waardoor je ineens met 60 fps door liberty city kart. Leer er mee leven.

Zelf met een nieuwe pc van 800 euro kom ik op high nog net niet bij de 20 FPS.

Ik heb het idee dat met deze patch de FPS gezakt is :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou zit er tussen onspeelbaar (18 FPS) en onspeelbaar (16 FPS) opzich niet zoveel verschil, maar echt werken doet deze update dus niet. Dat maakt het hele zooitje nog eens 2x zo triest. Het was namelijk de bedoeling dat je méér FPS zou krijgen met deze patch. :bonk:

ehm nee, dat is nooit gezegt, deze patch is alleen om het spel gelijk te maken aan de volgende druk, die gta4 v1.1 bevat.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou zit er tussen onspeelbaar (18 FPS) en onspeelbaar (16 FPS) opzich niet zoveel verschil, maar echt werken doet deze update dus niet. Dat maakt het hele zooitje nog eens 2x zo triest. Het was namelijk de bedoeling dat je méér FPS zou krijgen met deze patch. :bonk:

ehm nee, dat is nooit gezegt, deze patch is alleen om het spel gelijk te maken aan de volgende druk, die gta4 v1.1 bevat.

Het is ook niet gezegd dat de FPS gaan dalen. :7

Inmiddels hebben deze 4 patches bij elkaar bij sommige mensen zoveel FPS weggesnoept dat het niet leuk meer is. Wanneer komen die FPS boostst nou eens, R*?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gelukkig, ik HAAT cheaters en ik haat MODDERS zijn verpesten de gameplay. peache!

peache? omg. ')

En aan alle jongens die gta4 willen spelen op een computer die dat eigenlijk niet kan. Koop een nieuwe. Een update gaat echt niet enorme veranderingen brengen waardoor je ineens met 60 fps door liberty city kart. Leer er mee leven.

hoe en wat kan ik de frames per second zien??

ik probeer er al een tijdje zelf agter te komen :{

nu maar eens tijd aan iemand te vragen die het wel weten :cab:

helppppppppp 8)

:bier: tot gta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben blij dat ik Gta IV op de xbox 360 heb. Geen gedonder met computers en alles.... Wel ben ik blij voor de computer gebruikers die Gta IV hebben dat de update er is. Kunnen ze er weer even tegenaan :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is ook niet gezegd dat de FPS gaan dalen. :7

Inmiddels hebben deze 4 patches bij elkaar bij sommige mensen zoveel FPS weggesnoept dat het niet leuk meer is. Wanneer komen die FPS boostst nou eens, R*?

Slimme strategie van rockstar: ze geven 't spel uit, geven patches uit die steeds 2 FPS minder geven, en dan geven ze in één keer een update uit die iedereen 8 FPS meer geeft (4x2 = 8 :puh: ). :bier:

hoe en wat kan ik de frames per second zien??

ik probeer er al een tijdje zelf agter te komen :{

nu maar eens tijd aan iemand te vragen die het wel weten :cab:

helppppppppp 8)

:bier: tot gta

Simpel: ga naar graphics bij instellingen in GTA IV, en daar staat ergens 'benchmark'. Laat dat even doen, en dan zie je je FPS. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is ook niet gezegd dat de FPS gaan dalen. :7

Inmiddels hebben deze 4 patches bij elkaar bij sommige mensen zoveel FPS weggesnoept dat het niet leuk meer is. Wanneer komen die FPS boostst nou eens, R*?

Slimme strategie van rockstar: ze geven 't spel uit, geven patches uit die steeds 2 FPS minder geven, en dan geven ze in één keer een update uit die iedereen 8 FPS meer geeft (4x2 = 8 :puh: ). :bier:

hoe en wat kan ik de frames per second zien??

ik probeer er al een tijdje zelf agter te komen :{

nu maar eens tijd aan iemand te vragen die het wel weten :cab:

helppppppppp 8)

:bier: tot gta

Simpel: ga naar graphics bij instellingen in GTA IV, en daar staat ergens 'benchmark'. Laat dat even doen, en dan zie je je FPS. ^_^

ok tnx voor de uitleg :tu:

:bier: tot gta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

MegaPilot, jongen toch. De PC is een vooruitstrevend wondermiddel dat continu ontwikkelt. Dus in tegenstelling tot consoles is de PC altijd in beweging. Sinds de release date van GTA IV hebben er al nieuwe ontwikkelingen plaatsgevonden. Ook GTA IV moet met zijn tijd meegaan. De fps kan weer wat omhoog, probleempjes worden gefixt en het spel krijgt weer nieuwe dingen er bij.

De een zit met zijn coole internet laptop de game af te zeiken omdat hij hem niet kan spelen. De ander is gewoon blij met zijn game pc, dat hij GTA IV fijn kan spelen. Het is alleen jammer dat er nog patches bestaan, en dat je niet simpelweg een paar seconde hoeft te wachten zodat hij automatisch update. Steam ftw.

Wtf lul jij nou? :7 Serieus man, de specs van IV zijn de grootste specs die een game ooit heeft gehad, zijn de graphics zoveel beter? Ik kraak af met argumenten..Als je en beetje van hardware afweet, dan weet je dat het de laatste tijd veel te snel gaat..

mee eens, maar de pc blijft zich wel altijd ontwikkelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...