Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA IV update!


gallery_33831_32_2130.jpg
Zojuist is er een nieuwe GTA IV update gereleased. Je kunt hem downloaden en installeren door in te loggen op Games for Windows Live. Je kunt het ook handmatig downloaden via deze pagina. Het geeft niet, zoals eerdere patches, veel nieuwe mogelijkheden, maar het zou de FPS een boost moeten geven. Laten we hopen dat dat voor iedereen geldt!

Mensen die GTA IV gemod hebben, ik raad je aan om nog even te wachten met het installeren van de patch. Het is nog niet duidelijk hoeveel invloed deze patch heeft op het gebruik van modifications, maar bij de vorige patches werden de gemaakte modifications onbruikbaar.

Today we released a Maintenance Update for the PC version of Grand Theft Auto IV. This update ensures all copies of the game are properly aligned for the next gold master build pressing. We have also improved the resource management numbers to detect and adjust accordingly to different operating systems.

Like all previous updates, this contains all the fixes from past title updates, so there is no need to re-install previous patches if you have to re-install the game for any reason. A direct link to download Maintenance Update 1.0.4.0 can be found here. For more details and download links for other languages, check out the Grand Theft Auto IV PC support page.
Bron: klik

Voor discussie en vragen over dit spel of de update, kan je terecht in het GTA IV Subforum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik heb de bechmark gedaan en toen zag ik de fps eindelijk

is 33.46 fps nu goed of slegt? :duh: het blijft lelijk

en dat voor een ati radeon hd 4870 x2 2 gig :duh:

Niet echt geweldig die 33 fps .. (vindt ik dan) hoe heb je de instellingen staan?

(Trouwens, de HD4870X2 heeft maar 1GB effectief geheugen..)

Ik heb ook een 4870X2 en ik heb hem vloeiend op 50fps draaien en 1440X900(?) (full HD maakt iets te veel framedrops)

RoL0

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb de bechmark gedaan en toen zag ik de fps eindelijk

is 33.46 fps nu goed of slegt? :duh: het blijft lelijk

en dat voor een ati radeon hd 4870 x2 2 gig :duh:

Niet echt geweldig die 33 fps .. (vindt ik dan) hoe heb je de instellingen staan?

(Trouwens, de HD4870X2 heeft maar 1GB effectief geheugen..)

Ik heb ook een 4870X2 en ik heb hem vloeiend op 50fps draaien en 1440X900(?) (full HD maakt iets te veel framedrops)

RoL0

wat voor processor heb je dan? 0_0

ik heb namelijk maar een e8400 deual core 3 ghz 2x :$

:bier: tot gta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

We hebben al op de xbox360 gta4 .

En binnen kor gaan we het op de pc hebben .

hopelijk is het een zotten update !!! :eten::bonk::cab:

Laatst is 12 dagen geleden dat er hier nog gepost is. :7 Veel succes met je GTA IV dan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...