Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA IV update!


gallery_33831_32_2130.jpg
Zojuist is er een nieuwe GTA IV update gereleased. Je kunt hem downloaden en installeren door in te loggen op Games for Windows Live. Je kunt het ook handmatig downloaden via deze pagina. Het geeft niet, zoals eerdere patches, veel nieuwe mogelijkheden, maar het zou de FPS een boost moeten geven. Laten we hopen dat dat voor iedereen geldt!

Mensen die GTA IV gemod hebben, ik raad je aan om nog even te wachten met het installeren van de patch. Het is nog niet duidelijk hoeveel invloed deze patch heeft op het gebruik van modifications, maar bij de vorige patches werden de gemaakte modifications onbruikbaar.

Today we released a Maintenance Update for the PC version of Grand Theft Auto IV. This update ensures all copies of the game are properly aligned for the next gold master build pressing. We have also improved the resource management numbers to detect and adjust accordingly to different operating systems.

Like all previous updates, this contains all the fixes from past title updates, so there is no need to re-install previous patches if you have to re-install the game for any reason. A direct link to download Maintenance Update 1.0.4.0 can be found here. For more details and download links for other languages, check out the Grand Theft Auto IV PC support page.
Bron: klik

Voor discussie en vragen over dit spel of de update, kan je terecht in het GTA IV Subforum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

en nu werkt m'n carspawner niet meer.

gelukkig, dan ook geen cheaters meer in de Multiplayer. :dans:

denk je dat ik die daarvoor gebruik in multi player? Ik heb 't zelf niet voor cheaters, en spawn enkel in single player auto's, en in mp als ik alleen in een match ben.

Overigens gaan trainers nog werken denk ik, maar gewoon asi mods niet meer, door filecheckfix die niet meer werkt.

De bekendste mod, xliveless, is alweer geupdate. Ook heeft Alexander Blade de MP File Check Fix bruikbaar gemaakt voor 1.0.4.0. Daarnaast heeft Aru zijn C++ Script Hook geupdate. De asi loader (Alexander Blade) hoort ook te werken voor 1.0.4.0. Nu is het nog wachten op Alice, en dan zijn alle bekende script-tools weer geupdate. :)

Het zal dus niet lang meer duren voordat elke mod weer bruikbaar is. Gewoon even testen, zou ik zeggen. Ik heb gehoord dat sommige tools ervoor zorgen dat de mod niet eens geupdate hoeft te worden, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Anders is het even wachten op de maker van de mod.

Bedankt voor de links Dutchy! Ik kon zelf niets vinden, maar nu heb ik m'n filefix en asi loader geupdate. Alleen, moet nu elk asi script opnieuw worden aangepast om te Werken met asi loader 4? Want vehicle selector v1.3 werkte wel met 1.0.3.0 maar niet met 4.0...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Klinkt goed! Hopelijk werkt Thousand Tugs V1.2 nog, want die godmode is/was kei handig tegen van die noobs die denken dat elke free roam match een deathmatch is en gewoon maar iedereen z'n Turismo's, Infernus' en Sultan RS'en gaan opblazen :@ En ook als iemand een nieuwe auto wil, was het wel fijn om even snel een nieuw wagentje voor diegene te kunnen spawnen.

Aan de andere kant hoop ik dat de speedhacks die veel van die cheaters gebruiken onbruikbaar geworden zijn.. Zou leuk zijn als R* iets kon verzinnen waardoor mods sowieso in alle ranked matches niet meer werken, en in deathmatch al helemaal niet, en in player match free roam juist nog wel :)

Trouwens, Megapilot, wat loop je nou te zeiken? Probeer zelf eens even een spel met dezelfde kwaliteit als IV te maken, en dan bedoel ik niet alleen graphics, want een spel kan super graphics hebben en een super kleine stad, maar als je even na gaat hoe gedetaileerd alles is, en vooral hoe groot en hoeveel functies.. IV is daarin echt de beste hoor! Mijn pc is echt niet de beste van de beste, en ik draaide vóór ik ook maar een patch installeerde GTA IV gewoon helemaal op high, op de textures na, en ik heb nog steeds totaal geen frame drops(alleen maar als m'n pc ineens uit zichzelf iets gaat doen, zoals scannen -.-).

Ik ga 'm zo maar eens uitproberen denk ik :)

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Klinkt goed! Hopelijk werkt Thousand Tugs V1.2 nog, want die godmode is/was kei handig tegen van die noobs die denken dat elke free roam match een deathmatch is en gewoon maar iedereen z'n Turismo's, Infernus' en Sultan RS'en gaan opblazen :@ En ook als iemand een nieuwe auto wil, was het wel fijn om even snel een nieuw wagentje voor diegene te kunnen spawnen.

Aan de andere kant hoop ik dat de speedhacks die veel van die cheaters gebruiken onbruikbaar geworden zijn.. Zou leuk zijn als R* iets kon verzinnen waardoor mods sowieso in alle ranked matches niet meer werken, en in deathmatch al helemaal niet, en in player match free roam juist nog wel :)

Trouwens, Megapilot, wat loop je nou te zeiken? Probeer zelf eens even een spel met dezelfde kwaliteit als IV te maken, en dan bedoel ik niet alleen graphics, want een spel kan super graphics hebben en een super kleine stad, maar als je even na gaat hoe gedetaileerd alles is, en vooral hoe groot en hoeveel functies.. IV is daarin echt de beste hoor! Mijn pc is echt niet de beste van de beste, en ik draaide vóór ik ook maar een patch installeerde GTA IV gewoon helemaal op high, op de textures na, en ik heb nog steeds totaal geen frame drops(alleen maar als m'n pc ineens uit zichzelf iets gaat doen, zoals scannen -.-).

Ik ga 'm zo maar eens uitproberen denk ik :)

Dat wat Mythbuster vind over mods vind ik nou ook, dat mods sowieso niet werken in ranked en in niet ranked alleen in free mode. Ik gebruik namelijk wel wat mods die ik in eerst instantie voor singleplayer gebruik en online alleen in free mode.

GTA_MasterNL

Bewerkt: door GTA_MasterNL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De asi loader vna alexander blade werkt nog gewoon volgens hem.

geloof me, ik had eerst die trainer ook (V3.7)

en nu met patch 4 start gta iv niet meer op tenzij je de trainer weer weg haalt.

Dus die alexander lult gewoon om zn naam hoog te houden!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet niet wat het is, maar ook deze patch helpt niet. GTA IV loopt nu op nog minder fps! :ch: echt alles op low, en dan nog net niet de 20 fps. En het gekke is, ik kan de resolutie aanpassen wat ik wil, maar het blijft 20 fps. Of hij nou op 800x600 of op 1680x1050 staat :? Heel vaag, de 2e patch was echt heel goed, daar had ik van 10 fps, naar 40 fps op medium! En zag alles er best nog wel redelijk uit. Maar jah, multiplayer werkt dan niet hè.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je mods het niet doen download dan de nieuwe filecheck, dan heb je geensize] nieuwe ASI-Loader nodig bijvoorbeeld dsound.dll of scripthook

Ik zou wel oppassen met gm4hook want die laat DEP(een beveiliging systeem voor je computer die o.a games controleerd en als die niet veilig zijn deblokeert ie ze)

graag gedaan

mvg,

Wotski

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben juist van 18 fps na 16 gejumpt.

Voor:

Statistics
Average FPS: 18.34
Duration: 37.29 sec
CPU Usage: 95%
System memory usage: 74%
Video memory usage: 95%

Graphics Settings
Video Mode: 800 x 600 (60 Hz)
Texture Quality: Low
Texture Filter Quality: Low
View Distance: 1
Detail Distance: 1

Na:

Statistics
Average FPS: 16.14
Duration: 37.62 sec
CPU Usage: 95%
System memory usage: 64%
Video memory usage: 97%

Graphics Settings
Video Mode: 800 x 600 (60 Hz)
Texture Quality: Low
Texture Filter Quality: Low
View Distance: 1
Detail Distance: 1

Specs zijn in Sig

Bewerkt: door Deluxo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou zit er tussen onspeelbaar (18 FPS) en onspeelbaar (16 FPS) opzich niet zoveel verschil, maar echt werken doet deze update dus niet. Dat maakt het hele zooitje nog eens 2x zo triest. Het was namelijk de bedoeling dat je méér FPS zou krijgen met deze patch. :bonk:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...