Jump to content

TUT: Hoe configureer ik mijn KPN router voor online gaming?


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    111

  • GekkieJ01

    29

  • Flokkert

    21

  • Hayte

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nope. Als je hem binnen 30 sec. weer aanzet, hersteld hij de voorgaande sessie. Als je 30 sec wacht, blijven wel al je instellingen aanwezig, maar bouwt hij de beveiligingsprotocollen opnieuw op en schoont het cache geheugen. En juist dat laatste zorgt ervoor dat je weer van NAT strickt af bent. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vandaag kpn gebeld en die hebben me hierheen verwezen. ik heb de zilvere experia box: Siemens Gigaset SX551 en ik heb die poorten geopent, met hulp van die website http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Siemens/GigasetSX551/PlayStation_Network.htm en nu ging ik kijke wat mn nat type was op de ps3 en er stond nog steeds nat type 3. wat doe ik nou fout of ligt het aan die site want in de titel staat: Port Forwarding PlayStation Network on the Siemens GigasetSX551 maar bij elke screenshot staat Gigaset SE551 niet SX551. kan iemand me aub helpen, want ik heb net gta TBOGT en TLAD gekocht maar online gaat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor een neefje al een tijd lang bezig om ook de Gigaset open te krijgen. Het nadeel is dat KPN zelf een aangepaste firmware gebruikt voor de routers, waardoor de tutorials van portforward.com niet helemaal toepasbaar zijn.

Als ik voor hem een oplossing heb, voeg ik die uiteraard toe aan de tutorial op de eerste pagina. Voor nu moet ik je echter teleurstellen, er is nog geen degelijke oplossing voor de Gigaset.

Link to comment
Delen op andere websites

Nope. Als je hem binnen 30 sec. weer aanzet, hersteld hij de voorgaande sessie. Als je 30 sec wacht, blijven wel al je instellingen aanwezig, maar bouwt hij de beveiligingsprotocollen opnieuw op en schoont het cache geheugen. En juist dat laatste zorgt ervoor dat je weer van NAT strickt af bent. ;)

Is er dan niet iets waardoor je hem kan instellen de cache na elke sessie te verschonen? Net zoals het bij je internet browser kan, bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij soms contact met KPN dan? Normaal gesproken hoort de helpdesk van KPN hun klanten te helpen via de lijn, nu sturen ze hun alleen maar door naar helpforums die geneens gerelateerd zijn aan KPN. Als deze tutorial er niet was hadden heel veel klanten problemen gehad met KPN. 0_0 Daarnaast zitten er toch alleen maar mensen bij die helpdesk die er niets vanaf weten ( domme blondjes die je zo kan ompraten omdat je dat al wist ).. Nee, geef mij maar echte mannen die van routers/modems af weten. Gelukkig heb ik nu wel VDSL inplaats van ADSL, binnekort krijg ik dus waarschijnlijk 40 mbit. Ik heb nu nog een abbo van 20. bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij soms contact met KPN dan?

Klik

Maar op dit gegeven na, is het me niet eerder opgevallen dat KPN zelf naar mijn tutorials verwijst. Ik ben wel terwijl ik op zoek naar een oplossing was voor een ander probleem, vaak links tegengekomen naar mijn eigen tutorial hier. Gekke wereld. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hey man,

Ten eerste wil ik zeggen dit heb je netje uitgewerkt aleen bij mij werkt het nog niet helemaal ik heb nu nat-type 3 op mijn playstation aleen als ik nu blck ops ga spelen krijg ik nog steeds strickt dus er gaat nog iets niet helemaal goed

kun je mischien helpen :)

gr john

Link to comment
Delen op andere websites

hey man,

Ten eerste wil ik zeggen dit heb je netje uitgewerkt aleen bij mij werkt het nog niet helemaal ik heb nu nat-type 3 op mijn playstation aleen als ik nu blck ops ga spelen krijg ik nog steeds strickt dus er gaat nog iets niet helemaal goed

kun je mischien helpen smile3.gif

gr john

Nat Type 3 is strict. Als je Nat Type 2 ( moderate ) krijgt kan je op black Ops nat type 1 krijgen ( open ). Alleen eerst moet je nat type 2 krijgen. Die krijg je pas als je een nieuwe firmware update hebt gehad dus heb je die firmware update al gehad? ( Firmware type effe erbij zetten ). Ik neem aan dat je de tutorial al hebt gevolgd?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...