Jump to content

TUT: Hoe configureer ik mijn KPN router voor online gaming?


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    111

  • GekkieJ01

    29

  • Flokkert

    21

  • Hayte

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeej!!! :dans:

Het is me gelukt!! NAT-Type is open!

Ik ben een uur aan het prutsen geweest me jouw Tut japio, en ging ik mijn Connection testen gaf hij geen fout melding aan dus ik dacht van is het nou eindelijk goed? Start ik BO op staat bij mn NAT-Type: Open!

Dus ik ben helemaal blij! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

? Als je router verkeerde / verschillende IP's doorzet, heb je de tutorial nog niet op de juiste manier uitgevoerd. Reset je router zodat alle instellingen verdwijnen, en doorloop nogmaals de tutorial als je wil?

Gedaan, maar toch blijft het probleem zich voordoen. Morgen maar een KPN bellen. sad2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ook lekker, wil je even S&D doen op Black Ops. Duurt het echt te lang voor dat hij een match gevonden heeft. Kijk ik naar mn NAT-Type staat ie op Strict. Ik dacht eerst WTF hoe kan dat nou weer? Echt vaag!

EDIT;

Ik heb hem al weer open. Ik weet niet hoe ik heb gedaan. Maar ik weet niet wat de oorzaak hier van is :N

Bewerkt: door Flokkert
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, daar sta ik niet van te kijken. Ik denk dat er deze week een kleine patch is geweest, want mijn NAT stond ook ineens dicht gisteren. Het router uitgezet, aangezet, (alle instellingen worden dan wel onthouden) en euvel verholpen, NAT weer open. Héél apart. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Neeeeee, staat ie weer op strict. Duurt echt lang voor hij een match vind in CoD. Ik heb al 5 á 6 keer Test Xbox Live Connection gedaan, maar hij geeft de hele tijd een fout melding aan dat ie op strict staat. En de Instellingen van de Tut staan nog zo als je staan moeten, in m´n router.

Vast weer een grapje van KPN. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt aan het cache van het router. Even uitzetten, 30 seconden wachten, weer aanzetten, en het probleem is verholpen. ^_^

Ik ben nog aan het speuren of het router dit ook zelf (automatisch) kan doen, maar dat heb ik nog niet gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt aan het cache van het router. Even uitzetten, 30 seconden wachten, weer aanzetten, en het probleem is verholpen. blij.gif

Ik ben nog aan het speuren of het router dit ook zelf (automatisch) kan doen, maar dat heb ik nog niet gevonden.

Hier het zelfde probleem maar dan met PS3. Een oplossing kan zijn dat je dag & nacht je Xbox 360 of PS3 aan laat staan ( ook geen discs ejecteren zonder eerst de game te hebben beindigt. )

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt aan het cache van het router. Even uitzetten, 30 seconden wachten, weer aanzetten, en het probleem is verholpen. ^_^

Ik ben nog aan het speuren of het router dit ook zelf (automatisch) kan doen, maar dat heb ik nog niet gevonden.

Ik zal dat wel even proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist nog even met de KPN gebeld over dit issue. In het router kan ik namelijk wel de gebeurtenis logboeken terugzien, maar niet een pagina waar ik het bewaren hiervan kan wijzigen. Ik ben nu aan het speuren op het KPN forum, misschien staat daar nog wat..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...