Jump to content

TUT: Hoe configureer ik mijn KPN router voor online gaming?


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    111

  • GekkieJ01

    29

  • Flokkert

    21

  • Hayte

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo ik heb Nat type 2 maar bij Call of Duty Black Ops heb ik nog steeds strict en kan ik niet met me vrienden spelen wat moet ik nu doen. Heb het op ps3 ik heb internetverbinding opnieuw ingesteld. me modem is TG789vn als dat wat uit zou maken

Bewerkt: door shon
Link to comment
Delen op andere websites

nou ja ik heb maar 1 cd en ik heb iets geprobeerd met portforwarding wat ik op andere sites leesde. Ik had alleen het probleem dat er een foutmelding stond over poort 80 die ik al een keer voor me nas gebruikt had bij portforwarding. Kan ik die op een of andere manier poort 80 meedere keren gebruiken.

hoi ik had me aangemeld om mee te kunnen praten :D

Bewerkt: door shon
Link to comment
Delen op andere websites

Meepraten is altijd goed. :tu:

Als een game een poort vereist en die staat al open, heeft nogmaals openzetten geen nut. Wanneer een poort openstaat, kan via die poort alles gaan wat er doorheen wil, bij wijze van spreken.

Je kan als het goed is wel een poortbereik opgeven, bijvoorbeeld 80-90. Dan zijn de poorten 80, 81, 82 etc. open.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb Nat type 2 maar bij Call of Duty Black Ops heb ik nog steeds strict en kan ik niet met me vrienden spelen wat moet ik nu doen. Heb het op ps3 ik heb internetverbinding opnieuw ingesteld. me modem is TG789vn als dat wat uit zou maken

Voordat de GTAForum helpdesk ( like KPN ) nog meer klachten binnen krijgt ga ik jullie nu een tip van de week geven, ik heb het namelijk ook gehad!

Gisteren nog Nat type open, Maar tot mijn verbazing gaf black ops nat type strict (upn staat aan )

Met MW 2 heb ik nat type open beetje raar maar waar

Er is hiervoor een oplossing mits je COD mw 2 hebt.

Laad MW2 start de multiplayer tot je je nat type ( open) ziet staan. Eject de MW disc (niet de game beëindigen). Plaats de Blackops disc start multiplayer kijk in options en druk select. In mijn geval stond er nat type open !

Ik hoop hiermee veel klachten te vermijden, Jaap voeg t maar toe in de tutorial want het werkt! thumbsup2.gif

Met dank aan Bo55 van het KPN gebruikersforum. blij.gif

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Merk je echt een verschil als het woordje verandert? Nou bedoel ik niet of je een verschil merkt tussen Strict en Open, ik vraag of je een verschil merkt tussen of BO je zegt of het Open of Strict is, als je begrijpt wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Merk je echt een verschil als het woordje verandert? Nou bedoel ik niet of je een verschil merkt tussen Strict en Open, ik vraag of je een verschil merkt tussen of BO je zegt of het Open of Strict is, als je begrijpt wat ik bedoel.

Het maakt echt verschil, bij de 1 heb je namelijk meer verbindingsmogelijkheden dan bij de ander: Denk aan Headset, het joinen van party's, connectieproblemen enzovoort. Als je Open hebt kan je bij iedereen erin, bij strict kan je er maar bij enkele in. Ik ben super blij dat ik nu Open heb ( had voorheen Strict ), en je merkt echt verschil. ( niet alleen bij BO, ook bij MW2, GTA4, TDU, en meer. )

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was mijn vraag niet. Jij krijgt door die "fix" met de BO en MW2 discs een verandering in het woordje Strict naar Open. Merk je daar een verschil in? Ik vraag me af of je "multiplayer ervaring" al op Open stond toen je je router update, of dat je pas een verschil merkte toen je de MW2 en BO disc fix deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was mijn vraag niet. Jij krijgt door die "fix" met de BO en MW2 discs een verandering in het woordje Strict naar Open. Merk je daar een verschil in? Ik vraag me af of je "multiplayer ervaring" al op Open stond toen je je router update, of dat je pas een verschil merkte toen je de MW2 en BO disc fix deed.

Het maakt verschil want ik heb een testje gedaan met een clanmaat van mij, hij had strict en ik ook = wij niet bij elkaar, ik dus dat tut gebruikt zoals die gosert dat zei en toen had ik weer open. Vanmiddag had die clanmaat van mij ook strict dus ik heb hem die tut gegeven en nu heeft hij ook weer open. Het is gewoon een bug van KPN lijkt het wel. icon_cab.gif Voordat ik strict had had ik ook Open. Waarom die vriend van mij strict kreeg was vanwege het feit dat hij een vastlopertje kreeg in BO ( laadmenu voor een game ). nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...