pannekoek141 Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 dit is em Jacky zo heb ik hem ingesteld Reageren
pannekoek141 Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 (bewerkt) doet het het weer als ik jullie kan helpen hiermee stel je i.p in je xbox in op manuel het laatste getal boven de 100 dan ga je naar routersettings dan zet je xbox poorten open zoals die van Jacky-2007 plus de dmz en zo deed ie het bij mij nu numero 2! dit geval is ook vervelend erg vervelend want je kan er bijna niks mee doen door kpn ofcourse! en deze als je hem goed configuureert is ie perfect! geef allemaal je eigen meening over deze 3 experia boxen met groet pannekoek Bewerkt: 23 juni 2010 door Jacky-2007 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 13 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Fijn dat je de router nu werkend hebt gekregen. Reageren
oruc38 Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 ik heb een thomson maar ik kan mijn IP niet vinden Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Voor het IP adres van je router kan je KPN benaderen. Meestal is dit echter "http://192.168.1.xxx". Je kan het ook terugvinden in de ontvangen informatie die bij het KPN pakket zat van de router. Snelste methode is toch echter wel om gewoon de KPN even te bellen en dan te vragen "Ik wil graag in mijn router menu, wat is het IP van mijn router?" Het telefoonnummer van de KPN servicedesk is 0900-0244 Reageren
Hayte Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 (bewerkt) Of je pakt een iets snellere en goedkopere manier, bij Vista tik je in de zoekbalk van de Start menu cmd in, *dan komt er als het goed is een zwart doosje met witte teskt met als titel, C:\Windows\system32\cmd.exe Je tikt hier ipconfig in (na de al staande C:\Users\***), en dan is wat er naast Standaardgateway staat de IP-adres van je router. Bij alle overige Windows versies ga je naar Start, Alle programma's (o.i.d.), Bureau-Accesoires, Opdrachtprompt. Daarna kan je verdergaan vanaf de bovenstaande *. Bewerkt: 15 juni 2010 door Hayte Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 ...wat wel wat vreemd oogt voor de standaard Windows gebruiker die hier niet zo ervaren mee is, vandaar dat ik die methode niet heb genoemd. Maar zoals Hayte noemt kan het inderdaad ook. Reageren
behaard Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 (bewerkt) Hoi iedereen, ik heb geprobeerd het eerste deel van de tutorial te doen op mijn siemens gigaset sx551 maar ik weet niet hoe ik verder kom dan het stapje: "Klik op je console aansluiting. Je ziet het volgende scherm:" hierbij kan ik niet op mijn console aansluiting klikken want het linkt nergens naartoe http://img717.imageshack.us/f/xbox360client.jpg/ Bewerkt: 18 juni 2010 door behaard Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Hallo Ik heb dus problemen met het online gaan op mijn PS3. Ik kan wel via mijn router UPnP aanzetten, maar op mijn PS3 blijft het nog altijd niet beschikbaar en NAT type 3. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 @ behaard: Probeer eens via de "device" tab rechts in beeld? @ Mr. Triple X: Als je een router hebt van KPN is UpNp aanzetten niet genoeg. Volg de tutorial volledig en test daarna je verbinding nog eens vanaf de PS3. Mocht je een andere provider / router hebben, post ze dan even hier alsjeblieft. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 (bewerkt) @ behaard: Probeer eens via de "device" tab rechts in beeld? @ Mr. Triple X: Als je een router hebt van KPN is UpNp aanzetten niet genoeg. Volg de tutorial volledig en test daarna je verbinding nog eens vanaf de PS3. Mocht je een andere provider / router hebben, post ze dan even hier alsjeblieft. Ja, daar was ik al een beetje mee bezig. Heb alleen nog 1 vraag. Volgens deze tutorial (deze heb ik nodig), moet ik dus ports forwarden. Ik weet alleen niet naar welk IP adres. Iemand enig idee? Ook heb ik volgens mij een Premiare en secondaire DNS nodig. Enig idee hoe ik daar aan kom zonder KPN te hoeven bellen? Bewerkt: 22 juni 2010 door Mr-Triple-X Reageren
behaard Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Als ik de device tab aanklik krijg ik alleen de router informatie (firmware version, etc.) Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 @ Mr. Triple: Met port forwarden open je de volgende poorten: [table=header]Protocol|Poortbereik|Omzetten naar ...|Triggerprotocol|Triggerpoort UDP|88 - 88|88 - 88|-|- TCP|3074 - 3074|3074 - 3074|-|- UDP|3074 - 3074|3074 - 3074|-|-[/table] Je "forward" dus niet naar een IP, maar je opent een poortbereik. @ behaard: hmm, vreemd.. Heb je je 360 wel aanstaan op dat moment? (Dat moet wel, anders ziet de router het apparaat niet (goed)) Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Belangrijk nieuws: Zie hier In post 6 staat dat er in volgende maand een update komt voor de Thomson tg789vn, er staat dat er een update komt voor de NAT Types ( PS3 ) Reageren
Sentasi Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 (bewerkt) Ik kan er niks over een update vinden? Sterker nog, wat er staat kom rechtstreeks uit de hoofdpost van dit topic, staat ook een bronvermelding naar GTAGames.nl bij. Edit: post 11 bedoel je wss, niet post 6. Bewerkt: 24 juni 2010 door Sentasi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.