ik dacht laat ik mezelf en iedereen maar een handje helpen door de volledige lijst met tutorials van het SA:MP Scripting forum samen te voegen in 1 topic, hier staan dus alle tutorials tenzij er eentje beter is dan degene die er niet bij staat, hierover heb ik 3 dagen gedaan en alle 51 paginas van het SA:MP Scripting forum afgezocht. en alles van de PMTL overgenomen.
hier komen ze dan, ik zal ze proberen op moeilijkheidsgraad van begrijpen (dus niet van doen (doen is meestal wel makkelijk)) te sorteren.
-------------------------------------blauw = must read---------------------------------------------------
-------------------------------------groen = voor beginners--------------------------------------------
------------------------------------oranje = gevorderd (en de kleur van nederland:P)---------------
en omdat sommige tutorials meer handige scriptjes waren dan echt stukjes script met en ik ook nog een paar handige dingen heb gevonden heb ik die ook maar meegepakt
ik heb hier zelf ook veel van geleerd, veel dingen wist ik nog niet en heb ik gelezen hoe het moet in de tutorials, heb zelf ook een paar "Handige dingetjes" gebruikt en ik hoop dat veel mensen hier iets aan hebben.
mis je nog een script of tutorial, pb me of laat een reactie achter
Tutorial lijst
Alle tutorials van het SA:MP Scripting Forum
Hallo,
ik dacht laat ik mezelf en iedereen maar een handje helpen door de volledige lijst met tutorials van het SA:MP Scripting forum samen te voegen in 1 topic, hier staan dus alle tutorials tenzij er eentje beter is dan degene die er niet bij staat, hierover heb ik 3 dagen gedaan en alle 51 paginas van het SA:MP Scripting forum afgezocht. en alles van de PMTL overgenomen.
hier komen ze dan, ik zal ze proberen op moeilijkheidsgraad van begrijpen (dus niet van doen (doen is meestal wel makkelijk)) te sorteren.
-------------------------------------blauw = must read---------------------------------------------------
-------------------------------------groen = voor beginners--------------------------------------------
------------------------------------oranje = gevorderd (en de kleur van nederland:P)---------------
---------------------------------------rood = moeilijk-----------------------------------------------------
Tutorials
een eigen server maken by Sandra
De BeginnersGids by david22
leeg script met 1 spawnplek en voertuig by jarno
Tips Voor Beginners by rickyboy30
Error Codes in PAWN by Big Boss
Ik Snap iets niet of ik weet niet wat ik moet doen by megadreams
Objects by Sandra
Spawn 5 voertuigen op een rij by jarno
Lussen (lees ook reacties) by jarno
Willekeurige spawnplaatsen by jarno
Team VS. Team DM by Flame^
Gangzone's maken by WackoX
Pickups by Crusher!!
Team VS. Team DM (minigame) by Morph1
Mta Map naar Pawn by Morph1
Teleports by recromancer
Account systeem by Sandra
Menu's Maken by Sandra
CheckpointStreamer + Adminarea by Sandra
Verwijderbare objecten en voertuigen maken by david22
Random punten en geld verdienen met Random Code by david22
SavePos, LoadPos, GetPos, Mypos by Crusher!!
NPC bots by megadreams
Dialog Box by megadreams
3D Text labels by megadreams
Velocity by megadreams
DM zones maken by shotyoudie
Auto teleporteren by grandtheftauto...
Race met Checkpoints by spike2148
Hoe maak je Commands by nick5556
Strings & Variables by Kwarde
Communiceren met Bestanden by Sandra
Multi-param commando's maken by Sandra
DCMD en SSCANF by Big Boss
en omdat sommige tutorials meer handige scriptjes waren dan echt stukjes script met en ik ook nog een paar handige dingen heb gevonden heb ik die ook maar meegepakt
handige dingetjes:
Vehicle Spawn menu by Crusher!!
filterscript : Busjobs by Crusher!!
VIP Script by doppeyy
Scripttools by Sandra
Filterscript : RC Vehicles by Sandra
PM Command by megadreams
Votekick Script by JGuntherS
Jail Command by JoshTheBoss
Moving Rotation object.inc by megadreams
ik heb hier zelf ook veel van geleerd, veel dingen wist ik nog niet en heb ik gelezen hoe het moet in de tutorials, heb zelf ook een paar "Handige dingetjes" gebruikt en ik hoop dat veel mensen hier iets aan hebben.
mis je nog een script of tutorial, pb me of laat een reactie achter
Bewerkt: door Morph1