Jump to content
  • Reacties 265
  • Bezichtigingen 36.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Speelde zojuist even GTA IV en kwam toen in het bekende straatje in Bohan. Het stelde me niet teleur om te zien dat de meme in 2025 nog aan de orde is. 834020c1-dba6-473d-9345-d4249054a58c.mp4

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2316435

Oh man wat rijd ik graag in de Super GT op de downhill. Ik vind het zo lekker hoe je hem door de bochten kunt manouvreren met zeer weinig stuurwerk :puh: Jammer dat ze in de MP alleen maar Infernus en Comets pakken. Ik rijd altijd graag in de regen om die reden :puh:

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2328903

Van het weekend maar weer eens een verhaallijn TBoGT opgestart. Ik wil dit keer zoveel mogelijk te voet doen, enkel een handvuurwapen gebruiken en zonder auto-aim. Tenzij het niet anders kan uiteraard. Voordeel was dat ik ook de IV-quiz kon beantwoorden :)

Geplaatst:
comment_2328925

Ik moet bekennen dat ik er ook niet veel aan vind; het enige voordeel is dat ik nog steeds plekjes ontdek die ik nog niet kende. Ik denk er wel over om de voet in te wisselen voor een motor. Bijna net zo wendbaar en veel sneller.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.