Tunix Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Dat wist ik zelf ook wel, dat er geen demo's bestonden van PES en Fifa. Ik heb eigenliujk nog nooit van een demopod gehoord, denk je dat ze dat willen doen?Als ze denken daar een klant mee te winnen, zeker! Okee, ik zal het proberen . @Jowx: Sorry daarvoor . EDIT: Ik ben eruit. Ik ga PES 6 kopen, ik heb hem van iemand geleend en ben gelijk overtuigd . Bewerkt: 28 februari 2007 door Tunix Reageren
Ferre Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik ben weer op zoek naar nieuwe games. Misschien ga ik ze binnenkort al gelijk kopen, misschien wacht ik nog een tijdje. Ik zoek voor de Nintendo DS iets leuks, maar ook voor gewoon op de PC. Ik ben nu een beetje aan het rondkijken. Voor de PC zoek ik iets nieuws. Ik heb alle goede games van Valve (Half-Life, Counter-Strike), op een paar na. Alleen ik wil misschien weer iets nieuws. Het liefst wil ik een game die mistens een 8 haalt bij de reviews. Dan heb ik een goede game en heb ik er veel plezier van, en dan weet ik zeker dat ik mijn geld goed uitgeef. Ik zit te denken aan een shooter, maar het kan ook iets heel anders zijn. De prijs maakt niet zoveel uit. Ik heb ook het liefst een next-gen shooter, of in ieder geval eentje die wel recent is (2006 of 2007). Ik zit al te denken aan: Rainbow Six Vegas Prey En voor de Nintendo DS kan ik niet echt kiezen tussen Tetris DS en Mario Kart DS. Tetris is gewoon lekker een beetje puzzelen. En volgens mij blijft dat ook (lang) leuk. Ook kun je het via Wi-Fi Connection spelen. Mario Kart DS is ook een WFC game, en het lijkt me een leuk spel. Alleen toch ben ik nog niet overtuigd. Reageren
SamShine Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Twee lastige keuzes! Allereerst wil je een recente PC shooter, waarvan er erg veel zijn. En ten tweede een goeie Nintendo DS game, waarvan er ook veel zijn. Laat ik eerst maar de PC shooter voor je gaan behandelen. Je noemt zelf al 2 toptitels op; Rainbow Six Vegas en Prey. Ze lijken hetzelfde maar het blijkt wel degelijk dat beide games heel erg veel verschillen hebben. Zo is Prey een gaotische spaceshooter en komt het in Rainbow Six Vegas meer op tacktiek aan. Als ik de reviews van Insidegamer (Rainbow Six Vegas en Prey) bekijk zie ik dat Prey een 9- scoorde, waar hij eigenlijk een beetje kort was en de online multiplayer een beetje erg gaotisch. Daarintegen scoort een 9+, de Xbox 360 versie trouwens, maar die review geldt voor beide platvormen. De online mogelijkheden van Rainbow Six Vegas zijn daarintegen wel wat meer aangeprezen dan die van Prey. Als ik naar je huidge games kijk zie ik dat online hoog bij je in het vaandel staat, waarom koop je anders Counterstrike? Het enige wat me daarvan tegenhoudt om je gelijk Rainbow Six Vegas aan te raden is het tacktische aspect. Een aantal alternatieven; Battlefield 2141, een futurisch vervolg op Battlefield 2, zeker een aanrader in hetzelfde sub-genre als Counterstrike! Als je van redelijk gaotische, maar toch geballanceerde, actie houdt raad ik je Call of Duty 2 aan. Ondanks dat deze game uit (eind!) 2005 komt is het nog steeds een geweldige ervaring. Een voordeel is ook dat je dan samen met Typhoon kan spelen, áls dat een voordeel is. Je wilt natuurlijk niet constand geownt worden... Dat zijn ongeveer de games (GRAW2!) die ik je aanraad; de keuze blijft bij jou. Denk vooral aan het aspect van de game wat je aan moet spreken, je koopt geen Call of Duty als je graag wat meer tachtische dingen doet... Nu je handheldgame, de Nintendo DS heeft nog een groot aantal titels die je zeker moeten aanspreken liggen. Omdat ik hier amper verstand van heb geef ik je maar gewoon een aantal links; Tetris krijgt een 9-! Mario krijgt een 9,5! Tetris is een must! Mario op GV deel 1... Mario op GV deel 2... Bedankt Gamer.nl voor Tetris! Ik hoop dat dit genoeg is om je leeshonger en twijfels om te zetten naar een vastberaden, geslaagde koop. Veel succes! Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik help je graag met de DS games. Als ik het goed lees wil je Tretis of Mario Kart DS. Iedereen weet dat Mario Kart DS een van de beste games voor de DS tot nu toe is. Tretis is ook een leuk spel. IK weet van je dat je ook graag WFC ermee wil doen. Bij Tretis DS heb je vaak cheaters, bij Mario Kart DS gaat dat nog wel. Misschien moet je mijn review maar over Mario Kart DS eventjes kijken: Hier mijne Of! Of hier! Voor Tretis kan je beter naar de link van SamShine kijken. Veel success en veel plezier alvast! Reageren
Ferre Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Wat kan ik eigenlijk precies verwachten bij Mario Kart DS? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Wat kan ik eigenlijk precies verwachten bij Mario Kart DS? Grand Prix ofcourse, nieuwe dingen zoals Missions, daar heb je 7 levels dus met eindbazen, wat heel erg leuk is. De Shine Thiefs is ook anders, heb je te weinig? Dan heb je verloren en gaat het tussen anderen. Je kan WFC ook dus doen met meerdere mensen, wat heel leuk is. Met MKDS kan je je niet snel vervelen, het is een game waar je echt U tegen kan zeggen. Reageren
Woetsha Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Heeft er iemand ''MIAMI VICE'' op de PSP ? Ik wou vragen of hij goed is ? Reageren
SamShine Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Heeft er iemand ''MIAMI VICE'' op de PSP ?Ik wou vragen of hij goed is ? Ik heb de game zelf niet, maar er zijn wel veel meer manieren om erachter te komen of die game leuk/goed is. Zoals.. Reviews! Op de site 'Insidegamer' heb ik geen officele review van de game gevonden, wél een memberrecensie. Memberrecensie die niet erg lovend is... Een 4,5 is in schoolverband een goed cijfer, maar als je je centjes uit gaat geven aan iets moois als een game niet... Iets beter is de review op 'Gamer', hier krijgt 'ie namelijk een 6, maar erg goed is dat natuurlijk niet. 2 erg duidelijk cijfers, ik raad je de game niet aan. De Playstation Portable heeft veel betere games. Reageren
Wecked Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik twijfel tussen Crackdown en Def Jam Icon ik heb allebei de trailers al gezien en ik wil jullie menign eens horen en het is voor de Xbox 360! Greetz Wecked!! Reageren
Jowx Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Voor dit soort topics is er een algemeen topic aangemaakt, de volgende keer kan je dit soort vragen gewoon in Het grote Game topic plaatsen. Topics samengevoegd. Aangezien Carl_Johnson2 aan het posten is wacht ik even met samenvoegen omdat hij anders voor niks typt.. ^^ Nu zijn ze echt samengevoegd. Bewerkt: 14 april 2007 door Jowx Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) hmm, Voor mij is het een makkelijke keuze, maar ik check elke dag Insidegamer. Def Jam: ICON ; Mij leek het eerst ook wel een leuke spel tot dat ik hem bij een vriend speelde, Ik vond hem niet zo lekker spelen als de eerste deel. Ik keek diezelfde dag nog naar Insidegamer en man wat overschatten ze die spel... Je mist een aantal personen en het vechtsysteem is ook bagger. geven ze het een 8-... Als je naar me luistert zou ik um niet kopen... Insidegamer revieuw:Klikz0r Cijfer: 8- Okey Nu Crackdown: Crackdown leek mij eerst een hartstikke toffe spel dus ik kocht um. Er waren best wel veel archievements en dergelijke maar het heeft een zwakken verhaal lijn. Je kan zomaar alvast naar de Shai-gen terwijl je de eerste en tweede stad nog niet af hebt... Maar in moeilijkheiden zit er een heus verschil in en dat vind ik best wel leuk, een soort van uitdaging. Ook is het erg mooi Cell-Shaded me vriend wist het in het begin niet eens. Insidegamer revieuw:Klikz0r Cijfer: 8,5 Persoonlijk zou ik voor crackdown gaan en hopelijk heb je hier iets aan. MVG CJ2 Edit: Bedankt Jowx. Bewerkt: 14 april 2007 door Carl_Johnson2 Reageren
michaelfivez Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Heeft iemand Need For Speed Carbon voor ps3, ik las dat ie ook voor PSP is dus ik dacht dat de grapics slecht gingen zijn voor ps3. Kan ieamnd zeggen of ie goed of slecht is EDIT: ik zoek ook nog ene goed spel dat niet race/ shooter is voor ps3 Bewerkt: 1 mei 2007 door michaelfivez Reageren
the max Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Heeft iemand Need For Speed Carbon voor ps3, ik las dat ie ook voor PSP is dus ik dacht dat de grapics slecht gingen zijn voor ps3. Kan ieamnd zeggen of ie goed of slecht isEDIT: ik zoek ook nog ene goed spel dat niet race/ shooter is voor ps3 oblivion is een erg leuk spel, ik vind persoonlijk virtua tennis 3 ook een erg leuk, want het is makkelijk op te pakken en een van de 2K7 spellen ( ijshockey of basketbal) Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Een vraagje: Zou ik The Godfather op de psp kopen of voor d eps2 En Fable? Fable of FableII En zou je de voor-en nadelen willen zeggen? Reageren
bril_idioot Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Een vraagje:Zou ik The Godfather op de psp kopen of voor d eps2 En Fable? Fable of FableII En zou je de voor-en nadelen willen zeggen? Over de Godfather kan ik niet oordelen, aangezien ik alleen de PC versie ken... Over Fable: Wacht tot deel 2, want Fable stelde ontzettend teleur en Fable 2 schijnt te gaan doen wat Fable beloofte te doen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.