Jump to content

Playstation 3 DLC is coming?.. en Rockstar werkt al aan GTA 5?


HA5H

Recommended Posts

Ik zie op internet anders wel altijd die xbox baby's die zeggen

haha. nu tekken6 ook al op de xbox360! zo houden jullie niks meer over!

terwijl de rest van de reacties zijn dat tekken6 slecht is. ik bedoel. PS3 geeft heus niet zomaar de goede games weg :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    28

  • Phoenyxar

    28

  • Dr.Oppai

    23

  • FGras

    23

Ik zie op internet anders wel altijd die xbox baby's die zeggen

haha. nu tekken6 ook al op de xbox360! zo houden jullie niks meer over!

terwijl de rest van de reacties zijn dat tekken6 slecht is. ik bedoel. PS3 geeft heus niet zomaar de goede games weg :ch:

volgensmij ben jijdan de enige hoor want ik hoor toch echt alleen maar PS3ers die zeuren over exclusives en hoop hebben in iets dat toch niet komt.enja ik ontken niet dat xboxers niet strijken om die welles nietes discussie over welke console nu beter is maar ik hoor toch echt alleen maar PS3ers over exclusives zeuren terwijl de PS3 meer en "betere" zoals jij het vind exclusives heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie op internet anders wel altijd die xbox baby's die zeggen

haha. nu tekken6 ook al op de xbox360! zo houden jullie niks meer over!

terwijl de rest van de reacties zijn dat tekken6 slecht is. ik bedoel. PS3 geeft heus niet zomaar de goede games weg :ch:

Je zegt het zelf: als Sony het niet doet, dan Microsoft ook niet, zeg maar gedag naar de DLC's :cya: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ja iedereen kan zich wel aan deze topics ergeren of vinden dat het onzin is, maar het meerendeel die dat zegt zijn wss 360 fanboys.

Als je het niet vanuit het oogpunt van een fanboy bekijkt maar gewoon heel eerlijk ernaar kijkt dan zul je zien dat die kans echt bestaat.

En zoals eerder gezegd over die standaard agreement...

Waarom heb ik dan geen 360 agreement op mn PS3 spel staan :ch:

Het zou trouwens sowieso genaaid zijn als er voor de PS3 niks komt, raken ze zeker heel wat klanten/fans kwijt..

Precies! Op zijn minst moet er toch EEN nieuwe GTA komen voor de PlayStation3... Al is het net als TLAD; maakt MIJ niks uit als er maar een nieuwe GTA komt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie op internet anders wel altijd die xbox baby's die zeggen

haha. nu tekken6 ook al op de xbox360! zo houden jullie niks meer over!

terwijl de rest van de reacties zijn dat tekken6 slecht is. ik bedoel. PS3 geeft heus niet zomaar de goede games weg :ch:

Je zegt het zelf: als Sony het niet doet, dan Microsoft ook niet, zeg maar gedag naar de DLC's :cya: .

Dat is het dus, GTA staat niet vast bij microsoft.

Daarom is de kans zo groot dat hij naar de PS3 komt!

Halo of Gears of War zouden nimmer nooit naar de PS3 komen.

Ik zie op internet anders wel altijd die xbox baby's die zeggen

haha. nu tekken6 ook al op de xbox360! zo houden jullie niks meer over!

terwijl de rest van de reacties zijn dat tekken6 slecht is. ik bedoel. PS3 geeft heus niet zomaar de goede games weg :ch:

volgensmij ben jijdan de enige hoor want ik hoor toch echt alleen maar PS3ers die zeuren over exclusives en hoop hebben in iets dat toch niet komt.enja ik ontken niet dat xboxers niet strijken om die welles nietes discussie over welke console nu beter is maar ik hoor toch echt alleen maar PS3ers over exclusives zeuren terwijl de PS3 meer en "betere" zoals jij het vind exclusives heeft.

Dat is het dus. de GTA-DLC is voor mij het enige goede wat de xbox heeft. voordat de xbox die nog niet had had ik nog nooit een slecht woord over xbox gezegd of rondgezaaid.

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het dus, GTA staat niet vast bij microsoft.

Daarom is de kans zo groot dat hij naar de PS3 komt!

Halo of Gears of War zouden nimmer nooit naar de PS3 komen.

Als je men post goed had gelezen zou je kunnen concluderen van juist niet, als Sony zijn exclusives niet kwijt wil, waarom zou Microsoft dat dan wel doen? Ik geef wel toe dat ik als ik PS3-eigenaar was geweest ik me nu wel genaait zou voelen, maar zo is het leven en er zullen in de toekomst wel geen échte GTA's exclusive voor maar één van de platformen komen GTA-Tom ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie op internet anders wel altijd die xbox baby's die zeggen

haha. nu tekken6 ook al op de xbox360! zo houden jullie niks meer over!

terwijl de rest van de reacties zijn dat tekken6 slecht is. ik bedoel. PS3 geeft heus niet zomaar de goede games weg :ch:

Je zegt het zelf: als Sony het niet doet, dan Microsoft ook niet, zeg maar gedag naar de DLC's :cya: .

Dat is het dus, GTA staat niet vast bij microsoft.

Daarom is de kans zo groot dat hij naar de PS3 komt!

Halo of Gears of War zouden nimmer nooit naar de PS3 komen.

Ik zie op internet anders wel altijd die xbox baby's die zeggen

haha. nu tekken6 ook al op de xbox360! zo houden jullie niks meer over!

terwijl de rest van de reacties zijn dat tekken6 slecht is. ik bedoel. PS3 geeft heus niet zomaar de goede games weg :ch:

volgensmij ben jijdan de enige hoor want ik hoor toch echt alleen maar PS3ers die zeuren over exclusives en hoop hebben in iets dat toch niet komt.enja ik ontken niet dat xboxers niet strijken om die welles nietes discussie over welke console nu beter is maar ik hoor toch echt alleen maar PS3ers over exclusives zeuren terwijl de PS3 meer en "betere" zoals jij het vind exclusives heeft.

Dat is het dus. de GTA-DLC is voor mij het enige goede wat de xbox heeft. voordat de xbox die nog niet had had ik nog nooit een slecht woord over xbox gezegd of rondgezaaid.

grote kans?ha laat me niet lachen man wen er nou maar aan dat hij niet gaat komen en lul geen poep want die kans is minimaal.

en gta tom:waarom zou er tenminste nog 1 gta moeten komen voor PS3?omdat het anders niet eerlijk is ofzo?schei toch uit jullie hebben wel anderen dus jullie moeten echt niet zeiken en als je dat niet bedoeld dan heb ik niets gezegt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie op internet anders wel altijd die xbox baby's die zeggen

haha. nu tekken6 ook al op de xbox360! zo houden jullie niks meer over!

terwijl de rest van de reacties zijn dat tekken6 slecht is. ik bedoel. PS3 geeft heus niet zomaar de goede games weg :ch:

Je zegt het zelf: als Sony het niet doet, dan Microsoft ook niet, zeg maar gedag naar de DLC's :cya: .

Dat is het dus, GTA staat niet vast bij microsoft.

Daarom is de kans zo groot dat hij naar de PS3 komt!

Halo of Gears of War zouden nimmer nooit naar de PS3 komen.

Ik zie op internet anders wel altijd die xbox baby's die zeggen

haha. nu tekken6 ook al op de xbox360! zo houden jullie niks meer over!

terwijl de rest van de reacties zijn dat tekken6 slecht is. ik bedoel. PS3 geeft heus niet zomaar de goede games weg :ch:

volgensmij ben jijdan de enige hoor want ik hoor toch echt alleen maar PS3ers die zeuren over exclusives en hoop hebben in iets dat toch niet komt.enja ik ontken niet dat xboxers niet strijken om die welles nietes discussie over welke console nu beter is maar ik hoor toch echt alleen maar PS3ers over exclusives zeuren terwijl de PS3 meer en "betere" zoals jij het vind exclusives heeft.

Dat is het dus. de GTA-DLC is voor mij het enige goede wat de xbox heeft. voordat de xbox die nog niet had had ik nog nooit een slecht woord over xbox gezegd of rondgezaaid.

grote kans?ha laat me niet lachen man wen er nou maar aan dat hij niet gaat komen en lul geen poep want die kans is minimaal.

en gta tom:waarom zou er tenminste nog 1 gta moeten komen voor PS3?omdat het anders niet eerlijk is ofzo?schei toch uit jullie hebben wel anderen dus jullie moeten echt niet zeiken en als je dat niet bedoeld dan heb ik niets gezegt :D

Het maakt me niks uit dat het oneerlijk is. Maar ik begin GTA IV zat te worden... :engel: Ik wil weer een nieuwe. ^_^ Ook al komt pas in 2010 pas weer een nieuwe GTA; er MOET er een komen anders ga ik me vervelen... :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt me niks uit dat het oneerlijk is. Maar ik begin GTA IV zat te worden... :engel: Ik wil weer een nieuwe. ^_^ Ook al komt pas in 2010 pas weer een nieuwe GTA; er MOET er een komen anders ga ik me vervelen... :cry:

(Van quotepiramides kan je ook WARNS krijgen hoor ;) .)

Dan moet je maar iets anders spelen, ik word IV helemaal niet beu en als je dat word wissel je af, even VC, wat SA, tussendoor LCS en VCS, met al de GTA's die R* heeft gemaakt verveel je je nogal moeilijk :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

"And they were certainly showing some PS3 love – Grand Theft Auto: The Lost and the Damned was available to play in a special 18+ area, we didn't manage to get our hands on it due to the MASSIVE queue – but those inside looked pretty ***** excited."

dit stond op de Officiële playstation EU blog maar was naar 10 minuten weer weg gehaald na de gamesconvention :engel:

Heb je daar ook een screen van ofzo? Dit is toch best een betrouwbare site, dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

ow please, een bericht van een medewerker is niet genoeg, maar een bericht op een ps3 site wel? kom op zeg, je maakt het wel heel erg nu, je laat ook de naieviteit van de ps3ers wel heel erg zien nu, dit is weer een mooi voorbeeld van, de waarheid niet odner ogen willen zien.

Je zegt ook iets leuks, de baas zal het namelijk nooit zeggen, waarom? hij doet de pers niet, dus jij blijft het hoe dan ook geloven. Een ps3 fansite bericht komt niet eens van rockstar vandaan, maar is volgens jullie betrouwbaarder dan een bericht van r* zelf? kom op zeg, zitten jullie hersens in jullie endeldarm ofzo?

Die site is niet PS3 only?

Tenminste RockstarBase.com niet, die is miss juist meer 360 fanboy.

Toch geloof ik dat het tijdeijke dlc is. Als de TLAD en TBOGT ook op de ps3 zouden gereleased worden zou Rockstar met gemak 4 miljoen keer de dlc verkopen dat is dus €80.000.000 euro en dat enkel op de PS3 en nog niet een de 360 meegerekent. Ze lopen gewoon geld mis met deze exclusieve deal.

Rockstar zou die 50miljoen alleen aanpakken als het tijdelijk was lijkt mij. Maar ik kan het compleet fout hebben :puh:

Precies, dat zeg ik al heel lang :puh:

Ze kunnen 1000x meer omzet maken en meer mensen tevreden maken met DLC's voor de PS3.

Nu zijn er ontzettend veel PS3'ers boos op R* wat kan resulteren in tegenvallende verkoopcijfers.

Link to comment
Delen op andere websites

Die site is niet PS3 only?

Tenminste RockstarBase.com niet, die is miss juist meer 360 fanboy.

Precies, dat zeg ik al heel lang :puh:

Ze kunnen 1000x meer omzet maken en meer mensen tevreden maken met DLC's voor de PS3.

Nu zijn er ontzettend veel PS3'ers boos op R* wat kan resulteren in tegenvallende verkoopcijfers.

Ja, RockstarBase zal wel 360 fanboysite zijn hoor :ch: .

Die 50miljoen lijkt me alleszins geen bedrag voor een tijdelijk contract en die 50 miljoen hkun je ook zien als het verlies dat R* zou kunnen maken als ze de DLC's alleen maar naar de 360 maakten en niks zouden ontvangen, die 50 miljoen dekt dus de verkoopswinst van de PS3 ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

"And they were certainly showing some PS3 love – Grand Theft Auto: The Lost and the Damned was available to play in a special 18+ area, we didn't manage to get our hands on it due to the MASSIVE queue – but those inside looked pretty ***** excited."

dit stond op de Officiële playstation EU blog maar was naar 10 minuten weer weg gehaald na de gamesconvention :engel:

Heb je daar ook een screen van ofzo? Dit is toch best een betrouwbare site, dacht ik.

ik heb er wel een screen van gezien, ik zal eens zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zeikt iedereen over die dlc's, ik heb zelf ook een ps3, en ik vind het ook jammer dat ze niet naar de ps3 komen.. maar dan moet je de xboxers niet allemaal gaan uitzeiken.De ps3 heeft ook al meerder exclusief games voor alleen de ps3. MS betaalt er nou 50 mil voor en sony, KLAAR.. Leven kan soms hard zijn, en dat moet je respecteren..

En dat woord fanboy wordt een beetje irritant.

Ik hoop dan wel dat de nieuwe gta komt, datie op de ps3 en de Xbox komt, zijn we van al da gezeik af..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...