Jump to content

Reputatiesysteem


Joriz

Recommended Posts

Ik ben het helemaal eens met .Senne :tu:

Ik weet dat ik ook fout ben geweest met dat stomme systeem.. :N

Waarom halen jullie het er gewoon niet van af, wat heeft het voor zin.

Als je nu voor elk +je €10; kreeg dan was het anders :puh:

Maar er wordt alleen maar ruzie er gemaakt(in mijn ogen dan).

:bier:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, vlak na de toevoeging van de functie hebben we besloten om de leden wat meer privacy te geven en daarom redenen te verbergen op de manier die ik hierboven beschreef. :)

Oh, vandaar!

Ik keek eerst op mijn profiel en zag toen dat er geen naam bij mijn eerst gekregen plusje stond, terwijl ik toch echt zeker wist van wie ik hem gekregen had :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit een nutteloos systeem, vooral omdat door vriendjespolitiek óf mensen heel veel in de plus hebben óf mensen hebben heel veel in de min

Vind ik nu al ook. Ofwel sta je in de min ofwel sta je heel hoog in de plus (bij veel leden zo). Dit is ook veel vriendjespolitiek... Nu hecht ik er geen waarde meer aan...

Link to comment
Delen op andere websites

Niet, alleen de crew kan die informatie bekijken. Je kan de reden wel zien, maar degene die het gedaan heeft niet. Mocht je ineens een heleboel reputatiepunten krijgen of verliezen, kun je wel iemand van de crew vragen of het terecht is. Wie dat dan heeft gedaan, zullen wij niet bekendmaken om privacyredenen.

Link to comment
Delen op andere websites

De test van het reputatiesysteem is inmiddels tot een einde gekomen.

De conclusie is simpelweg -1

Te veel mensen maakte misbruik van het systeem, ondanks de latere toevoeging, en begrepen de functie niet.

Wij van de crew vinden dus het reputatie systeem geen goede toevoeging aan GTAForum.nl. Aangezien de test is afgerond is de functie vanaf nu ook dus in zijn geheel niet meer beschikbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo daar ben ik eens blij mee.

Mensen die maar zeurden omdat ze weer eens een minnetje kregen. Vrienden die elkaar zonder enige redenen een plusje geven. Het was gewoon iets waarmee je de vriendjespolitiek kon opmeten. Meer dee het niet.

Het was leuk zolang het duurde. Maar gelukkig duurde het niet te lang.

Wil iemand mij een plusje geven voor deze post?

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Idd, ik ben er ook wel blij mee. Mij boeide het systeem al niet meer, maar ik ben er ook nooit voor geweest (behalve nog voor het systeem uitkwam, maar achteraf bekeken vond & vind ik het toch g een goed systeem :puh:).

Dus ook als het gebleven was, had ik het (bijna) nooit gebruikt ^^, of mij er iets van aangetrokken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben blij dat het weer weg is, al dat gezeik,. Alleen ben ik wel mijn goede reputatie kwijt, ik weet ook niet echt wat het nou voor toevoeging had, je brengt goede posts naar boven, so what

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...