Kloep Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Voorbeelden uit de afgelopen jaren waar dat gebeurt is? Je kunt als je geluk hebt een wedstrijd winnen als je slecht speelt. Maar je hebt niet 7 keer achter elkaar geluk. Voorbeelden hoef ik niet te geven. Ik zeg niet dat het eerder is gebeurd, ik zeg dat het kan gaan gebeuren. Waarom zou je een finale niet kunnen winnen met slecht spel, maar een wedstrijd in de poulronde wel? Overigens, ik vond Griekenland 6 jaar terug niet bijstergoed spelen. Je kunt de finale best met geluk winnen. Maar niet de eerste poule wedstrijd én de tweede poule wedstrijd én de derde poule wedstrijd én de achtste finale én de kwart finale én de halve finale én de finale. Je zal toch echt voetballende kwaliteiten moeten hebben om wereldkampioen te worden, daar ben ik van overtuigd. Tuurlijk kán dat wel. Tuurlijk kán je veel geluk hebben ergens mee. Het is misschien nog nooit gebeurd (sommige vonden Griekenland goed spelen), maar dat betekent niet dat het niet mogelijk is. Reageren
Flokkert Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Uruguay wint met 2-1 van Zuid-Korea, Luis Suarez weer 2 goals! Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Uruguay wint met 2-1 van Zuid-Korea, Luis Suarez weer 2 goals! Jullie zijn hem kwijt! - Oja, Sneijder schijnt last te hebben van zijn kuit. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Ik vind het wel leuk dat Ghana door is, als Nederland in de kwartfinale van Brazilië wint moeten we waarschijnlijk tegen ze. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Ik verwacht meer van Uruguay dan Ghana. De grote landen vechten elkaar uit aan de andere kant, dus dat is weer een voordeel. Laten we eerst maar winnen tegen Slowakije, daarna komt de grote test tegen Brazilië (of Chili moet stunten, maar dat verwacht ik niet). Daarna Finale Argentinië, Duitsland of Spanje. Alleen moet het spel dan wel sterk verbeterd worden, maar ik geloof dat we die titel nog steeds kunnen pakken. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Klacht: Fifa benadeelt Engeland door geen camera arbitrage toe te staan. ps. Wel een heer-lij-ke wedstrijd, maar het moet gewoon 2-2 staan. Reageren
Kloep Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Hierdoor benadeeld FIFA niet alleen Engeland, er zijn wel vaker dit soort dingen geweest. Het was inderdaad een doelpunt, maar shit happens. ^^ Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Die Blatter krijgt nog een paar boze mailtjes. Het is ook een fout van de grensrechter die had op de lijn moeten staan Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Ach gewoon even wachten tot Blatter de pijp uit gaat, wat hopelijk een pijnlijk proces wordt bij hem. Maar zolang kan dat niet meer duren. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Zoals verwacht weer een typisch duits doelpunt. Reageren
M4X Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Onvoorstelbaar dat wéér een arbitrale blunder de doorslag geeft deze wedstrijd. Countergoal(s) van Duitsland breken de Engelse de nek, maar wanneer opent Sepp Blatter zijn ogen nou eens. Dit niveau schreeuwt om de technologie van vandaag. Kom op met die lijncamera's!!! Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Onvoorstelbaar dat wéér een arbitrale blunder de doorslag geeft deze wedstrijd. Countergoal(s) van Duitsland breken de Engelse de nek, maar wanneer opent Sepp Blatter zijn ogen nou eens. Dit niveau schreeuwt om de technologie van vandaag. Kom op met die lijncamera's!!! Heb je helemaal gelijk in. Als Engeland 2-2 had gemaakt was het een heel andere wedstrijd geweest. Nu staat het al weer 4-1 voor Duitsland Reageren
Niiek Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) Shit, Duitsland door.. Bewerkt: 27 juni 2010 door Niiek Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Ik ben blij dat Duitsland heeft gewonnen, maar ik vind wel natuurlijk dat Engeland zijn goal had moeten krijgen... dat is toch wel een schande hoor, zoiets zou op zo'n niveau dus niet mogen . Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) Shit, Duitsland door.. Ik hoop eigenlijk dat Nederland tegen Duitsland in de finale komt. Kan Nederland wraak nemen na al die jaren. Lijkt me toch een spannende wedstrijd en ik denk dat die wedstrijd wel eens het kijkcijfer record zou kunnen verbreken. Bewerkt: 27 juni 2010 door Mr-Triple-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.