Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Spanje sowieso, Argentinië gaat het lastig krijgen, Uruguay ook. Ik denk dat Brazilië gaat winnen, maar Nederland is zeker niet kansloos.

Mee eens. :) Spanje zou echt slecht zijn wil die verliezen. Argentinië ben ik niet kapot van, Messi is ook nog niet opgestaan. Tevez is dit WK vele malen beter. Duitsland kan geweldig spelen, maar ook daar ben ik nog niet fan van. Kan een leuke wedstrijd worden! Denk dat Uruguay wint, maar krijgt het erg lastig. Ghana is een best moeilijke tegenstander. Tot slot vermoed ik dat Brazilië wint, maar ik hoop uiteraard Nederland.

Als Nederland zich goed inzet a.s. vrijdag en wint van Brazilië, wat zeker niet onmogelijk is, dan maken ze al veel meer kans op de wereldtitel. Maar we zullen zien. Is me wel opgevallen dat veel Brazilianen vinden dat het een eitje word om NL te verslaan vrijdag.. Neem ik ze ook niet kwalijk, want ze hebben ook een fantastisch elftal, maar ze moeten ons niet gaan onderschatten. Arrogantie is voor velen vaak ook de nekslag.

Dat moeten we volgens mij gaan hopen, dat de Brazilianen ons gaan onderschatten. Ik heb er zelf een hard hoofd in of Nederland doorgaat naar de halve finale. Brazilie is toch favoriet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook zeker niet zeggen dat Nederland geen kans heeft. Hebben jullie de wedstrijd Brazilie-Portugal niet gezien? :cab: Kaka had gezegd dat het heel makkelijk zou worden, en dat ze in 1x doorgaan naar de titel. Laat ze Nederland maar lekker onderschatten! Des te meer kans heeft oranje om te winnen. Hopelijk spelen ze een keer goed, dan hebben ze een kans. Zo niet, dan berg ik mijn oranje spullen maar vast op. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als Nederland zich goed inzet a.s. vrijdag en wint van Brazilië, wat zeker niet onmogelijk is, dan maken ze al veel meer kans op de wereldtitel. Maar we zullen zien. Is me wel opgevallen dat veel Brazilianen vinden dat het een eitje word om NL te verslaan vrijdag.. Neem ik ze ook niet kwalijk, want ze hebben ook een fantastisch elftal, maar ze moeten ons niet gaan onderschatten. Arrogantie is voor velen vaak ook de nekslag.

Lol, Brazilië onderschat NL helemaal niet, waarom zouden ze dat doen? NL speelt de kwartfinale en zal nu eindelijk eens tegen een topploeg moeten spelen..:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als Nederland zich goed inzet a.s. vrijdag en wint van Brazilië, wat zeker niet onmogelijk is, dan maken ze al veel meer kans op de wereldtitel. Maar we zullen zien. Is me wel opgevallen dat veel Brazilianen vinden dat het een eitje word om NL te verslaan vrijdag.. Neem ik ze ook niet kwalijk, want ze hebben ook een fantastisch elftal, maar ze moeten ons niet gaan onderschatten. Arrogantie is voor velen vaak ook de nekslag.

Lol, Brazilië onderschat NL helemaal niet, waarom zouden ze dat doen? NL speelt de kwartfinale en zal nu eindelijk eens tegen een topploeg moeten spelen..:puh:

Mijn fout, had een beetje duidelijker moeten zijn. Met Brazilianen bedoel ik niet de spelers van het elftal zelf, maar Brazilianen die Brazilië steunen. Robinho heeft zelf ook gezegd dat Nederland toch wel een hele goede ploeg is. Maar als het elftal ons ook zou onderschatten dan zou dat wel mooi meegenomen zijn. Des te meer kans voor ons om te winnen. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben erg optimistisch maar als ik heel eerlijk ben vrees ik dat we geen schijn van kans hebben bloos.gif Brazilië heeft inderdaad nog weinig echt top-spel laten zien maar ik denk dat ze daar vrijdag verandering in gaan brengen en dat ze gewoon te sterk zullen zijn. Ondanks de kwaliteiten die "wij" zeker hebben, het is echt een goed team. Maar we hebben hoop en ik zal schreeuwen tot ik schor ben :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ook tegen Brazilië kunnen we slecht spelen om te winnen. We kunnen eigenlijk die cup binnenhalen zonder goed te spelen. Als we het maar slim en overzichtelijk doen, veel mensen denken altijd dat Brazilië één van de beste voetballanden is, tegenwoordig is dat niet meer zo. Natuurlijk hebben ze nog een aantal fantastische spelers in het elftal maar dat kun je van andere landen ook zeggen. De kansen zijn eerlijk gezegd een beetje gelijk, als Brazilië vrijdag in topvorm is en wij ook word het weer zo'n saaie wedstrijd als tegen Japan. Winnen kunnen we zeker zolang we het maar slim aanpakken, en Bert kennende zit dat wel in orde.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ook tegen Brazilië kunnen we slecht spelen om te winnen. We kunnen eigenlijk die cup binnenhalen zonder goed te spelen. Als we het maar slim en overzichtelijk doen, veel mensen denken altijd dat Brazilië één van de beste voetballanden is, tegenwoordig is dat niet meer zo. Natuurlijk hebben ze nog een aantal fantastische spelers in het elftal maar dat kun je van andere landen ook zeggen. De kansen zijn eerlijk gezegd een beetje gelijk, als Brazilië vrijdag in topvorm is en wij ook word het weer zo'n saaie wedstrijd als tegen Japan. Winnen kunnen we zeker zolang we het maar slim aanpakken, en Bert kennende zit dat wel in orde.

Nederland gaf in de wedstrijd tegen Slowakije 2 gigantische kansen weg. Nou hadden we geluk dat die spits van Slowakije er niets van kon, maar als je tegen Brazilië zo'n kansen weggeeft is het via Fabiano zo 2-0.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Nederland alsnog niet goed spelen hoor, nu kunnen we wel doen alsof we hartstikke ver gaan komen met dit voetbal maar de proefwestrijden tegen Macedonie enzo wonnen we ook maar met een simpele 1-0 terwijl we er meer uit konden halen, zoals we afgelopen week tegen Slowakije speelde heb ik er echt geen vertrouwen meer in.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben erg optimistisch maar als ik heel eerlijk ben vrees ik dat we geen schijn van kans hebben bloos.gifBrazilië heeft inderdaad nog weinig echt top-spel laten zien maar ik denk dat ze daar vrijdag verandering in gaan brengen en dat ze gewoon te sterk zullen zijn. Ondanks de kwaliteiten die "wij" zeker hebben, het is echt een goed team. Maar we hebben hoop en ik zal schreeuwen tot ik schor ben :clown:

Dat bewijst maar weer dat Brazilië ons dan ook goed vind. Anders zouden ze geen reden hebben om tegen ons beter te gaan spelen. En als zij dat kunnen, dan kunnen wij dat ook. En hoe je het ook draait of keert, de spelers van Brazilië blijven ook gewoon van vlees en bloed, hoor. Het is niet zo dat het een stelletje onverslaanbare robots zijn.

Brazilië gaat met 5-0 van Nederland winnen! :dans:

Lol, je kan ook overdrijven he.

Link to comment
Delen op andere websites

Bekijk dit filmpje:

We spelen heel goed, tot we tegen Brazilië moeten. Die wedstrijd verloren we met penalty's.

Waren wel mooie tijden.

Ha ha, dat was na die wedstrijd van Nederland-Argentinie met DENNIS BERGKAMP, DENNIS BERGKAMP, DENNIS BERGKAMP!!!!

Hopelijk doen ze het nu beter dan in 1998

Link to comment
Delen op andere websites

Brazilië gaat met 5-0 van Nederland winnen! :dans:

Lol, je kan ook overdrijven he.

Ik overdrijf niet, Ik zeg alleen maar de keiharde waarheid, Of je hem nou wilt horen of niet. ;)

Brazilié 5-0, 6-0, 7-0 (Zoals bij Portugal - Zuid-Korea), Of messchien zelfs wel 8-0, We hebben vd Sar niet meer, Maar stekelenburg he! :ch:

En de verdediging in het Nederlandse elftal is ook niet echt bepaald goed te noemen, Ze laten veels teveel ruimte open voor de tegenstanders.

Hier kan Brazilié veel goals mee maken, Dus ik ga echt keihard lachen als Nederland met zo'n score verliest, Worden de straten ook weer oranje-loos. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Bekijk dit filmpje:

We spelen heel goed, tot we tegen Brazilië moeten. Die wedstrijd verloren we met penalty's.

Waren wel mooie tijden.

Lmao op einde van dat filmpje.

"Brazilië klopt Nederland opnieuw"

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...