Sprunk Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Ik durf niet meer te kijken, dus post ik hier maar wat... Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Ik durf niet meer te kijken, dus post ik hier maar wat... Welkom bij de club. Ze maken het te spannend. Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Nog even en ik heb een pacemaker nodig. Kom op jongens, nog 2 minuutjes en we zijn doohooor!!! Goeie kans net van Huntelaar, jammer dat hij hem verkeerd aannam. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 ORANJE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR! Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! DOOR! IN YOUR FACE MELVIN! Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 PELÉ JE MOET MET DE BILLEN BLOOT GARRINCHA, RIVELINHO, RONALDHINO, RONALDO, KAKÁ, ZICO, SOCRATES, WE HEBBEN JULLIE VERSLAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 (bewerkt) PELÉ JE MOET MET DE BILLEN BLOOT GARRINCHA, RIVELINHO, RONALDHINO, RONALDO, KAKÁ, ZICO, SOCRATES, WE HEBBEN JULLIE VERSLAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lieverd, Ronaldinho was niet op het WK te zien.. Euhm jongens, vinden jullie ook niet dat Robben steeds gezocht wordt om te tackelen? Djeezes, 't was de ene na de andere tackle op Robben..Die rode kaart was zo terecht.. Bewerkt: 2 juli 2010 door MegaPilot Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 PELÉ JE MOET MET DE BILLEN BLOOT GARRINCHA, RIVELINHO, RONALDHINO, RONALDO, KAKÁ, ZICO, SOCRATES, WE HEBBEN JULLIE VERSLAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lieverd, Ronaldinho was niet op het WK te zien.. Euhm jongens, vinden jullie ook niet dat Robben steeds gezocht wordt om te tackelen? Djeezes, 't was de ene na de andere tackle op Robben..Die rode kaart was zo terecht.. Ja, klopt. Jezus, wel even mijn sig veranderen. Reageren
Kryziek Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 PELÉ JE MOET MET DE BILLEN BLOOT GARRINCHA, RIVELINHO, RONALDHINO, RONALDO, KAKÁ, ZICO, SOCRATES, WE HEBBEN JULLIE VERSLAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lieverd, Ronaldinho was niet op het WK te zien.. Euhm jongens, vinden jullie ook niet dat Robben steeds gezocht wordt om te tackelen? Djeezes, 't was de ene na de andere tackle op Robben..Die rode kaart was zo terecht.. Ze wisten gewoon dat hij goed was. xD Maar hij heeft het overleefd. Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 http://i46.tinypic.com/es9ug8.jpg Iedereen die hem wilt, pakt hem Reageren
Kloep Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Zo, wie gaat nu nog zeggen dat we niet kunnen winnen met slecht spel van toplanden? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 http://i46.tinypic.com/es9ug8.jpg Iedereen die hem wilt, pakt hem Nice Reageren
ikt Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 http://i46.tinypic.com/es9ug8.jpg Iedereen die hem wilt, pakt hem Tot voorbij de finale Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 We zitten gewoon bij de beste 4 van de wereld, niets aan 't handje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.