Mr-Triple-X Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Als ik de directeur zou zijn van de Nederlande energie maatschappij zou ik me lichtelijk zorgen beginnen te maken... Die gasten denken dat ze slim zijn. In hun reclame bijvoorbeeld zeggen ze: Iedereen die zich nu aansluit bij Eneco. Stel dat je die zin letterlijk zou nemen, dan zouden de mensen die allang bij Eneco waren geen gratis stroom krijgen, maar de mensen die nu voor Eneco gaan. Is een optie. Ook had ik nog gehoord dat op de site van Eneco stond dat er maar 220 mensen gratis stroom krijgen. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Melvin waar blijf je? Met je walk-over? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Als ik de directeur zou zijn van de Nederlande energie maatschappij zou ik me lichtelijk zorgen beginnen te maken... Haha, Als we zo doorgaan dan krijgen veel mensen een jaarlang gratis stroom. Let op als we naar de finale gaan worden er volgens mij veel energiecontracten afgesloten bij de Nederlandse energie Maatschappij. Maar die actie telde alleen als je vóór 1 Juli daar een contract zou afsluiten... Reageren
Kloep Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Dunga ziet het niet meer zitten met Brazilië, en neemt ontslag. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Leuke wedstrijd. Eerste helft volledig voor Brazilië, tweede helft volledig voor Oranje. Degene met het beetje geluk extra, wint dan, en dat is in dit geval dus Nederland geweest. Die overtreding van de rode kaart was zó ongelooflijk smerig. Natrappen tegen het zwakke punt van Robben (de hamstring). Wilde hem er letterlijk uitschoppen. Te zielig voor woorden. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Wat zeg jij nou man? De eerste helft was Brazilië de betere ploeg, maar in de tweede helft werd Brazilië gewoon weggespeeld, en kreeg Oranje de ene na de andere kans. Verdiende overwinning lijkt me. Wat zeg jij nou man... Brazilië weggespeelt, jongen toch, ik zou maar niet beginnen over deeerste helft waar Nederland geen enkele aanval kon stoppen voordat er op goal werd getrapt. In de 2de helft waren ze niet zo veel beter hoor, Brazilië was eerst nog altijd de betere tot die enorm onverdiende goal. Ach die gebeurde en toen draaide de match waarop Nederland 30 minuten dominant was waarna Brazilië terug overnam, maar toch niet meer effectief was. De redding van Van Stekelenburg op die bal van Kaka in de eerste helft was uiteindelijk toch beslissend. Nederland was naar mijn mening niet beter hoor, maar Brazilië voetbalde gewoon te nonchalant en daar heeft NL goed gebruik van gemaakt en het deksel op de neus geramt bij Brazilië. Reageren
Dieko Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Wat zeg jij nou man? De eerste helft was Brazilië de betere ploeg, maar in de tweede helft werd Brazilië gewoon weggespeeld, en kreeg Oranje de ene na de andere kans. Verdiende overwinning lijkt me. Wat zeg jij nou man... Brazilië weggespeelt, jongen toch, ik zou maar niet beginnen over deeerste helft waar Nederland geen enkele aanval kon stoppen voordat er op goal werd getrapt. In de 2de helft waren ze niet zo veel beter hoor, Brazilië was eerst nog altijd de betere tot die enorm onverdiende goal. Ach die gebeurde en toen draaide de match waarop Nederland 30 minuten dominant was waarna Brazilië terug overnam, maar toch niet meer effectief was. De redding van Van Stekelenburg op die bal van Kaka in de eerste helft was uiteindelijk toch beslissend. Nederland was naar mijn mening niet beter hoor, maar Brazilië voetbalde gewoon te nonchalant en daar heeft NL goed gebruik van gemaakt en het deksel op de neus geramt bij Brazilië. 2de helft was van Nederland. Brazilie was echt niet veel beter in de tweede helft Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 @ Megapilot: Als je het filmpje verder bekijkt zie je dat ze niet alleen bang zijn voor Arjen Robben maar voor alle aanvallers van Oranje. Dit wil dus helemaal niets zeggen of wij met of zonder Robben kampioen kunnen worden aangezien we fantastische spelers hebben, in zowel de aanval als in de verdediging. Daar kun jij niet onder uit lijkt me. Brazilië heeft ook goede spelers maar die kun je met gemakt onder controle hebben door veel aanvallend te spelen. Vervolgens kan Robben weer een mooie actie maken en schiet hij er weer een in. Van der Wiel en John Heitinga zeggen je blijkbaar ook niets? Dit zijn uitstekende verdedigers die met gemakt Brazilië onder druk kunnen zetten. Je bent het toch wel met mij eens dat Oranje een sterk team heeft? Ze worden vanmiddag eindelijk wakker en gaan zich geheel focussen op de wedstrijd. Tegen Slowakije, Denemarken en Japan was het een eitje en waren ze niet actief genoeg maar speelden ze juist behoudend en vrij neutraal, iets wat je niet tegen Brazilië moet doen aangezien je dan flink in de problemen komt. Maar ik weet vast en zeker dat Nederland flink gebruik gaat maken van Robben, wat natuurlijk ook wel nodig is. Ze schakelen om en doen er alles aan om te winnen, ze zien Brazilië toch als 'groot' voetballand waar wij als Nederlanders van kunnen winnen. En dan kun je alleen maar trots zijn om van zo'n land te winnen, dat zal Oranje alleen maar meer zelfvertrouwen geven. We zien vanmiddag wel wat ze er van bakken. Ik ga in ieder geval voor een 2-1 voor Nederland. Nah, toch niet slecht gedaan hé MegaPilot? Wat een fantastische dag, op naar de halve finale! Het kan niet beter als je het mij vraagt, al die jankende Brazilianen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Leuke match, heel spannend nog beter als Spanje - Portugal. Alleen wat me nogal opviel, heeft Van Bommel soms connecties met de scheidsrechter? Ik zag hem toch wel een reeks vuile fouten maken die zeker geel verdiende, maar hij kreeg niks wat toch nogal bizar is. (niet dat ik het Van Bommel niet gun ofzo) Hadden jullie ook elke keer dat als Robben werd getackeld en even bleef liggen dat jullie ook schrik hadden dat hij weer een blessure had? Ik had telkens dat gevoel. Maar ik ben blij dat Oranje gewonnen heeft! Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Wat zeg jij nou man? De eerste helft was Brazilië de betere ploeg, maar in de tweede helft werd Brazilië gewoon weggespeeld, en kreeg Oranje de ene na de andere kans. Verdiende overwinning lijkt me. Wat zeg jij nou man... Brazilië weggespeelt, jongen toch, ik zou maar niet beginnen over deeerste helft waar Nederland geen enkele aanval kon stoppen voordat er op goal werd getrapt. In de 2de helft waren ze niet zo veel beter hoor, Brazilië was eerst nog altijd de betere tot die enorm onverdiende goal. Ach die gebeurde en toen draaide de match waarop Nederland 30 minuten dominant was waarna Brazilië terug overnam, maar toch niet meer effectief was. De redding van Van Stekelenburg op die bal van Kaka in de eerste helft was uiteindelijk toch beslissend. Nederland was naar mijn mening niet beter hoor, maar Brazilië voetbalde gewoon te nonchalant en daar heeft NL goed gebruik van gemaakt en het deksel op de neus geramt bij Brazilië. Nonchalant of niet, Nederland had haar verdediging wel goed in orde in de 2de helft, en daardoor wist Brazilië geen puntje meer te pakken, Nederland daar in tegen wel. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Hadden jullie ook elke keer dat als Robben werd getackeld en even bleef liggen dat jullie ook schrik hadden dat hij weer een blessure had? Ik had telkens dat gevoel. Ja ik ook, vooral met die tackles in het begin.. Erg vuil. Reageren
Kloep Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Ik had dat eigenlijk alleen met die rode kaart, waar die gozer op z'n hamstring ging staan. Was best blij toen ik vlak voor de vrije trap nummertje 11 zag lopen. Reageren
Crypteq Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 (bewerkt) Uruguay is door naar de halve finale, wat dus betekent dat Nederland aankomende dindsdag tegen Uruguay moet spelen. Moet niet al te moeilijk zijn Bewerkt: 2 juli 2010 door BC7 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Woow, wat een thriller match Allerlaatste minuut kopt Ghana-speler de bal in de doel maar Suarez (Ajax) steekt zijn hand op dus geen goal maar hij krijgt rode kaart want hij is geen keeper en een strafschop voor Ghana. Gyan schiet op de bovenlat dus strafschoppenreeks en Uruguay wint met 4-2. Suarez is geschorst. Voordeel voor Nederland. Uruguay speelt defensief dus niet makkelijk voor Nederland. Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Die kwal van een Suarez is er niet bij, dus kansen hebben we zeker. Althans, als Nederland speelt zoals ze de tweede helft gespeeld hebben vandaag tegen Brazilië. Als ze spelen als de eerste helft word het niets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.