Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben zo'n beetje laaiend, pissed, fucked up, en heb moordneigingen jegens Webb. Duidelijk rood voor die Spanjaard die Robben tackelde. Die rode kaart zou de wedstrijd verandert hebben. Ik weet amper wat te typen, ik ben sprakeloos, maar vooral laaiend, om het op z'n Pennywise te zeggen.

Geplaatst:

Met dank aan Howard Webb voor het niet geven van een vrije trap aan Elia, waaruit de kans voor Spanje ontstond en uiteindelijk een buitenspel goal valt en word toegekend. Dank u, Howard, dank u!

Geplaatst:

Als het buitenspel was, moet het toch worden afgekeurd lijkt me? Jemig, wat een falers.

Maar Nederland faalt opnieuw... Jammer.

Geplaatst:

OMFG ga je nu de schuld van jullie slecht spel op de Web steken?

wtf ben jij laf:schater:

De scheids heeft de wedstrijd beslist, feit.

Geplaatst:

Erg zuur weer.. Robben had het af moeten maken, erg jammer dat het zo tot zijn einde komt.. Maar Nederland heeft zelf ook geluk gehad met de scheidsrechter, dus daar kun je eigenlijk niet echt over klagen. Maar goed, tijd om weer van de oranje wolk af te stappen, je te bezatten en morgen weer vroeg achter het bureau.. :bier:

Geplaatst:

Oké Spanje had rood kunnen krijgen, maar Nederland ook zeker heel in het begin die ene die z'n voet in Alonso's borst plante, dat was zelfs donkerrood.

Geplaatst:

DUDEEEE, dejong MOEST rood krijgen... Nederland speel grof voetbal!

Spanje verdient om dit te winnen!

BELGIE FTW! :)

Dan lachen ze met de belgen, wij lachen met jullie!!:schater:

Geplaatst:

Als je nu gaat plaatsen dat het de scheidsrechter z'n schuld was, kun je gewoon niet tegen je verlies. Zowel Spanje als Nederland hebben kansen gehad om het af te maken.

Geplaatst:

Als ik jou zo zie posten, ben ik verdomd beschaamd dat ik een Belg ben. De Jong verdiende in mijn ogen geen rood, in zo'n situaties richt je je op de bal..Trouwens, Capdevilla moest godverdomme rood krijgen voor die stomp op Van Persie z'n schouder. Oké, hij sloeg als een homo zodat het minder erg leek, maar of je nu als een homo slaat of als een hetero, da's dik rood in mijn ogen. Ik ben echt pissed tot en met..

Geplaatst:

Webb was de man waar het om draaiden.

Dank je voor de vele kaarten, je zal ook wat post terugkrijgen.

Geplaatst:

Als belg heb jij überhaupt geen rechten om te oordelen over ons team. Dat van jullie kwalificeert zich niet eens.

Spanje had het verdiend, maar niet op deze manier. Die arbitrage heeft veel fout gedaan, ook in het voordeel van ons, maar dit soort fouten met buitenspel kunnen op dit niveau echt niet.

Geplaatst:

Dat was de eerste keer in mijn leven dat ik een voetbalmatch volledig uitgekeken heb! :*D

Wel spijtig dat Nederland verloren heeft.. :{

Geplaatst:

Als belg heb jij überhaupt geen rechten om te oordelen over ons team. Dat van jullie kwalificeert zich niet eens.

Spanje had het verdiend, maar niet op deze manier. Die arbitrage heeft veel fout gedaan, ook in het voordeel van ons, maar dit soort fouten met buitenspel kunnen op dit niveau echt niet.

HAHAHA, das ook waar :puh: wij Belgen(voetbal) kunnen zelf niet winnen tegen ARBEIDJAN :puh:

Maar toch BELGIE FTW!!!

@ Jowx: ook Belg? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...