Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010

Recommended Posts

Geplaatst:

Oké, ik zie nu ook filmpjes en het was geen buitenspel. Neemt niet weg dat de achterbal waar de goal van Spanje uit komt een duidelijke corner was. Zoals van Marwijk al zei: "Het hele stadion ziet dat de bal wordt aangeraakt behalve de scheidsrechters". De bal werd duidelijk tot 2x toe aangeraakt en alsnog heeft geen enkele van de VIER scheidsrechters (is vier nou nog niet genoeg) het gezien heeft. Vervolgens wil Elia tussen 2 Spaanse spelers door, maar deze opening wordt dichtgemaakt zodat er een blok wordt gezet tegen Elia, ook doorgespeelt, counter, doelpunt.

Maarja, het is nu eenmaal zo. Het sprookje is uit. Volgende WK's zullen ook niet worden gewonnen, spelers die nu nog spelen zijn allemaal al begin 30 op het volgende WK, en vertel mij is een 18-jarig talentje dat het echt gaat maken in Oranje? Ik weet niemand op te noemen...

Geplaatst:

Dizee en GTA freak met jullie kan ik spreken, web floot goed gewoon goed!

Je moet de schuld op Nederland leggen niet op WEB!

Die scheidsrechter heeft echt niet goed gefloten, voor het minste gaf ie kaarten, en bij Spanje had ie de ogen in de zak.

Mag ook hopen dat ie nooit meer een belangrijke wedstrijd mag fluiten.

Hier ga ik volledig mee akkoord..:S Rotscheids!

Spanje heeft overigens verdiend gewonnen, ze waren de gehele wedstrijd de betere. Alleen die manier waarop is zo zuur.

In de 2de helft domineerde Oranje, maar da's mijn mening. Spanje heeft een paar kansen van Oranje verprutst door lafhartig voetbal, shame on you. De echte Wereldkampioen? Oranje!

Met alle respect, maar jij kent NIKS van voetbal!

Jij bent een Nederlander die niet tegen ze verlies kan!

Geplaatst:

Hierbij het dringende verzoek om je emoties in bedwang te houden. Er is alle begrip voor dat je het verschrikkelijk vind dat Nederland het nét niet gehaald heeft in Zuid-Afrika, maar toon je een goede verliezer en leg je er bij neer. Schelden, doodsbedreigingen en flaming naar andere leden zijn VERBODEN en worden bij herhaling bestraft met een warn. Nogmaals, ik heb er alle begrip voor dat jullie vreselijk teleurgesteld en geïrriteerd zijn. Maar ken ajb jullie grenzen en maak het niet nog vervelender dan nodig is. Hierbij tevens het verzoek om geen olie op het vuur te gooien door provocerende reacties te plaatsen, begrijp dat dit een erg gevoelig onderwerp is waarmee je bepaalde reacties kunt uitlokken. Ook tegen provocatie kan worden opgetreden met een warn, wees sportief en laat elkaar in hun waarde. Uiteindelijk draait het in de sport om sportiviteit, laat dat dan ook zien in jullie gedrag in dit topic.

Geplaatst:

Die scheidsrechter heeft echt niet goed gefloten, voor het minste gaf ie kaarten, en bij Spanje had ie de ogen in de zak.

Spanje heeft overigens verdiend gewonnen, ze waren de gehele wedstrijd de betere. Alleen die manier waarop is zo zuur.

In de 2de helft domineerde Oranje, maar da's mijn mening. Spanje heeft een paar kansen van Oranje verprutst door lafhartig voetbal, shame on you. De echte Wereldkampioen? Oranje!

You fail. Het is een Belg die (zeer zeldzaam bij jullie blijkbaar) sportief kan zijn.

Geplaatst:

FireFighter man, doe eens normaal. Het is een spelletje en Spanje heeft gewoon verdient gewonnen. Het was geen buitenspel, het was precies gelijk. Ik vind het ook klote maarja het leven gaat door he :puh:.

@Dizzee: Inderdaad, ik keek ook de Snor, geen buitenspel!

Geplaatst:

Ik raad je aan om te kappen met het verkopen van dit soort onzin, ik ben heus niet de enige die dit over je denkt. Weet je niet over wat ik praat? Kijk dan eens naar die onzin die je voor deze post geplaatst hebt..:bonk: Ik ben trouwens volbloed Belg, en ik ken wss meer van voetbal dan jou.

Geplaatst:

http://nos.nl/wk2010...t-wkfinale.html ongeveer op 9 seconden pauze zetten het is randje maar het is buitenspel.

Bij 1 minuut 15 ook nog even luisteren.

Uhm hier op tv hebben ze met een dikke witte lijn aangetoond dat het geen buitenspel was.

Hij stond er zelfs nog enkele centimeters voor.

Bij het goal was het inderdaad geen buitenspel meer maar daarvoor wel.

Toen de bal werd gespeeld was het geen buitenspel.

Geplaatst:

Bij het goal was het inderdaad geen buitenspel meer maar daarvoor wel.

PFFFF, het was ook daarvoor geen buitenspel....

Geplaatst:

WAARSCHUWING!

Hierbij het dringende verzoek om je emoties in bedwang te houden. Er is alle begrip voor dat je het verschrikkelijk vind dat Nederland het nét niet gehaald heeft in Zuid-Afrika, maar toon je een goede verliezer en leg je er bij neer. Schelden, doodsbedreigingen en flaming naar andere leden zijn VERBODEN en worden bij herhaling bestraft met een warn. Nogmaals, ik heb er alle begrip voor dat jullie vreselijk teleurgesteld en geïrriteerd zijn. Maar ken ajb jullie grenzen en maak het niet nog vervelender dan nodig is. Hierbij tevens het verzoek om geen olie op het vuur te gooien door provocerende reacties te plaatsen, begrijp dat dit een erg gevoelig onderwerp is waarmee je bepaalde reacties kunt uitlokken. Ook tegen provocatie kan worden opgetreden met een warn, wees sportief en laat elkaar in hun waarde. Uiteindelijk draait het in de sport om sportiviteit, laat dat dan ook zien in jullie gedrag in dit topic.

Geplaatst:

Ik raad je aan om te kappen met het verkopen van dit soort onzin, ik ben heus niet de enige die dit over je denkt. Weet je niet over wat ik praat? Kijk dan eens naar die onzin die je voor deze post geplaatst hebt..:bonk: Ik ben trouwens volbloed Belg, en ik ken wss meer van voetbal dan jou.

Volbloed? :puh: lol check je sig,

Dat zijn gewoon reacties achter de match, nu ben ik terug rustig!

Sorry mensen! :)

Geplaatst:

You fail. Het is een Belg die (zeer zeldzaam bij jullie blijkbaar) sportief kan zijn.

Je kan moeilijk sportief zijn voor een ploeg die zo'n fouten maakt he...

En ik zeg dit niet omdat ik een Belg ben. Belgisch voetbal interesseert me geen zier en ik was op de eerste plaats voor Duitsland.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...