Phoenyxar Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 (bewerkt) Olympisch team, hoe zit dat precies? Spelers van het "echte" oranje mogen daar niet in spelen? Of is het geen kwestie van mogen, maar willen? Ik denk te herinneren dat de Olympische Voetbalcompetitie enkel voor beloften was en ja jordib, België was toen mooi 4de Bewerkt: 21 juli 2010 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 Ik denk te herinneren dat de Olympische Voetbalcompetitie enkel voor beloften was en ja jordib, België was toen mooi 4de Maar bij het Nederlands olympisch elftal zaten aardig wat ouderen, zoals Kew Jaliens (nu 31), Roy Makaay (nu 35) en Gerald Sibon (nu 36). Is het dan een andere "regeling", of kan er dispensatie worden aangevraagd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 Er mogen volgens mij 2 of 3 oudere spelers mee, de rest moet allemaal onder 21 of 20 zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2010 Poll verwijderd, niet meer van toepassing. Uitslag staat als screen in de hoofdpost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nouveau_Riche Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 het zou zo mooi zijn geweest als nederland had gewonnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.