Fezz Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 En niet meer zo snel zoals in GTA II of VC. Daar gaat het zo snel.
TekaLoca Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 -Gewoon de wapens van IV + de uitbreidingen. -De voertuigen van IV + extra voertuigen. -Weet ik zo niet. -Elisabeth tores is ontsnapt uit de gevangenis in liberty city en wil met een schone lei op vice city beginnnen. maar ze kan het criminele pad niet los laten en begint een nieuwe drugs cartel op vice city. Waarom wil iedereen toch zijn verhaal in VC laten afspelen Voor de liefhebbers en fans van Los Vatagos , hier is een deel van de 2-Doors/Hatchbacks/Coupés tot aan de L: Alpha, Dodge Stealth Blista Compact, Honda CRX Bravura, Pontiac Grand Am Buccaneer, Chevelle SS 69 Bug, VW Beetle Cadrona, Chevy Cavalier Z24 Cityscape, Smart Fortwo Clover, Oldsmobile Delta 88/442 Club, VW Golf GTi Cossie, Old Mini Cooper DeLuxo, DMC DeLorean Diamond, Rolls Royce Drophead Coupé Faction, Buick Regal Feltzer, Mercedes SLCoupe Flash, Honda Civic Fortune, Nissan 240SX Furore GT, Lotus Exige Sport Futo, Toyota Corolla Levin Hermes, Mercury '48 Hustler, Ford Coupé '35 Lobo, '70Chevy Impala Zo dat is wel iets minder dan de helft dat ik aan 2-Doors heb, maar anders wordt de lijst nogal lang . Zoals je ziet zijn er een paar autootjes bij die niet mogen ontbreken zoals de Smart . Idd , why niet zo een verhaal waar je 2 steden van GTA hebt ? (: Eerst beland je in Vice City. Maar omdat er teveel gebeurd in die stad , moet je onderduiken in San Andreas (Middenin het verhaal ongeveer) Zou leuk zijn xD
Cylas Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Zag gisteren mooi wapen bij CSI:Miami CS (Corner-shot)
MostWantedKid Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Eigenlijk zou ik ook willen instellen hoelang je slaapt..
SNIPER44 Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Voor mij GTA IV maar dan beter uitgewerkt en een andere verhaallijn.
BelgiumRedDevils Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Alles is goed voor me maar wat tof zou zijn is: Elke ochtend een Weerbericht! Een Dat je Mp3 radio hebt op PS3. En Radio Vice City met vol 80's hits!!!!
Leontjuuh-gta Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Alles is goed voor me maar wat tof zou zijn is: Elke ochtend een Weerbericht! Een Dat je Mp3 radio hebt op PS3. En Radio Vice City met vol 80's hits!!!! Met de eerste 2 ben ik het mee eens. Dat zou wel leuk zijn. Ik weet niet of het kan bij dat 2e. Verder zou gewoon leuk zijn als ze een complete nieuwe stad maken.
Shotyoudie Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Zag gisteren mooi wapen bij CSI:Miami CS (Corner-shot) *foto* Dat is geen wapen. Het is alleen een houder die om de hoek kan met een camera erop. En als je goed kijk zit er een glock in. Kijk maar er kunnen meerdere dingen in geplaatst worden:
SNIPER44 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Zag gisteren mooi wapen bij CSI:Miami CS (Corner-shot) *foto* Dat is geen wapen. Het is alleen een houder die om de hoek kan met een camera erop. En als je goed kijk zit er een glock in. Kijk maar er kunnen meerdere dingen in geplaatst worden: GTA is toch geen SWAT game.
LSDesign Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Zag gisteren mooi wapen bij CSI:Miami CS (Corner-shot) *foto* Dat is geen wapen. Het is alleen een houder die om de hoek kan met een camera erop. En als je goed kijk zit er een glock in. Kijk maar er kunnen meerdere dingen in geplaatst worden: Haha, ik zie de SWAT er al mee rondlopen... 'Halt, of ik film je '
Vincent-GTA Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) GTA V is voor mij: -Vice City -Dat als je met een truck rijd er ook een trailer achter kan. -De muziek van de oude Vice city. -Vliegtuigen. Verder zou ik het niet weten. Bewerkt: 6 juni 2010 door Vincent-GTA
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) - Wapens: AUG HBAR - Voertuigen: gewoon de auto's uit EFLC en IV en een paar vernieuwde/nieuwe auto's - Wat is jou map: Sanandreas/Vice City Of allebij? - En splitscreen lijkt me ook vet En het zou ook wel heel leuk zijn dat die dingen uit Gta Sa terug zouden komen zoals Huizen kopen, auto's pimpen, naar de kapper gaan, kleding winkels, eigen radio station of zo dat als je je mp3 aan je ps3 aansluit dat dat dan een radio station word en dat als je een wapen veel gebruikt dat je dan 2 wapens krijgt in 2 handen of dat kan vrijspelen dat hij goud word ofzo. Mvg Bewerkt: 8 juni 2010 door TheBestOf GTA-Games
Cylas Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Mij lijkt het ook wel leuk als je gewoon live radio kan luisteren (bijv. 3FM). En ik las net op zo'n gamesite dat San Francisco de place to be is in games. Het zou dus kunnen dat het San Fierro wordt. Ik hoop zelf op Een van de steden van San Adreas (of heel san andereas maar dan helemaal goed uitwerkt) of Vice city
Kratod Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) Dit lijkt me wel leuk: - Metro missie. - Bussen missie. - Een pretpark. - Dat je een cop uitvind kan dragen zo als in GTA SA en GTA VC MVG. Kratod Bewerkt: 8 juni 2010 door Kratod
FGras Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Dit lijkt me wel leuk: - Metro missie. - Bussen missie. - Een pretpark. - Dat je een cop uitvind kand ragen zo als in GTA SA en GTA VC MVG. Kratod cop outfit dragen bedoel je?
Recommended Posts