Jump to content

De volgende GTA: Wensen

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat je bijvoorbeeld dan weer zou moeten kunnen is GPS inbouwen. Je krijgt dan een melding als een voertuig van je wordt gestolen, waarna deze een aantal uur ingame op je radar komt. Je kan er dan voor kiezen om op de dief te jagen, of je kan hem laten gaan. En dan heb je of een beperkt aantal GPS-installaties, of ze kosten heel veel. Dit zodat je er maar een paar kan hebben, voordat het hele wagenpark van de stad van jouw GPS is voorzien ;)

Geplaatst:

• Voertuigen die niet een Parodie zijn van een echt voertuig. Dus gewoon echte voertuigen met echte namen.
    Byv. dat de Banshee, een Dodge Viper heet in plaats van een Banshee. En de Dukes een Dodge Charger heet in plaats van een Dukes. etc.

Ik denk dat je daarvoor licentie moet aanvragen bij de merken. Dat zou wel erg leuk wezen. Verder nog een lijstje:

>echte handling (dus niet dat je met een druk op de handrem een bocht doorslipt met 160 km/h)

>file's of ongelukkken

>boetes

>autodealers waar je exclusieve auto's kan kopen

>een enorme verscheidenheid aan voertuigen (van een golfkarretje tot een Antonov)

Geplaatst:

wenslijstjestxt.png

Wapens

>> Zware bommen (alleen uit vliegtuigen gooien, wel duur en je krijgt er maar 2 bij cheat en kopen (35000 dollar)

Voertuigen

>> Bomvliegtuig (soort Dodo)

Opdrachtgevers

>> Claude!

Protagonist

>> Naamloos (Net als Claude, maar deze praat wel)

Vijanden van de Protagonist

>> Politie (duh) en de Downtown Hood

Mijn verhaal zou zijn..

>> Het is Illinois City (Chicago), 2005. (4 jaar na GTA 3). In Liberty City is een wereldramp gebeurt. De Downtown Hood heeft bommen gedropt waardoor Liberty City niets meer is geworden dan een gebied vol rommel. Zover bekend zijn er maar een handjevol overlevenden, waaronder jij.

Je was vroeger al vaker met de politie in aanraking gekomen en wilt graag je leven beteren, maar je besluit toch naar Illinois City te gaan.

Hier wacht je echter een leuke verassing. De Downtown Hood heeft je gezien en achtervolgt je met een vliegtuigje. Dit vliegtuigje raakt echter de brug nadat jij er overheen reed. De ICPD denkt dat jij het hebt gedaan en hier begint het spel. Je gaat in een 1 sters achtervolging naar je eerste safehouse. Jouw doel: Wraak...

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>> Illinois City (los gebaseerd op Chicago)

En ik wil ook nog...

>> Claude die praat over hoe hij zijn stem terug kreeg na een operatie.

Geplaatst: (bewerkt)

Wapens; Knallende,maar toch realistische wapens...dus geen SA dildo´s,bloemen stijl :schater:

Voertuigen; Zoveel mogelijk!! :tu:

Opdrachtgevers; Gta is sandbox,dus zoveel mogeljk verschillende!!

Protagonist; dt laat ik aan rockstar over :{

Vijanden ; Gangs,politie...dat ligt voor mij ook in Rockstars handen :Y

Verhaal ; Het verhaal van ´´Claude2´´(boven mij)is egt masterlijk... _O_

Locatie ; San andreas,Liberty City of iets totaal nieuws!!

ook nog...;

1.Meer customation

2.Realisme/niet afgekraaktheid;mensen die eten in hun voorhoofd stoppen,drinken opdrinken in 1 slok...

3.Kleine +puntjes;mensen die niet alleen kranten lezen,paraplu´s dragen,I.B,meer niet?!

zoiets... :tu:

Succes Rockstar!! ^_^

wenslijstjestxt.png

Wapens

>> Zware bommen (alleen uit vliegtuigen gooien, wel duur en je krijgt er maar 2 bij cheat en kopen (35000 dollar)

Voertuigen

Opdrachtgevers

>> Claude!

Protagonist

Mijn verhaal zou zijn..

>> Het is Illinois City (Chicago), 2005. (4 jaar na GTA 3). In Liberty City is een wereldramp gebeurt. De Downtown Hood heeft bommen gedropt waardoor Liberty City niets meer is geworden dan een gebied vol rommel. Zover bekend zijn er maar een handjevol overlevenden, waaronder jij.

Je was vroeger al vaker met de politie in aanraking gekomen en wilt graag je leven beteren, maar je besluit toch naar Illinois City te gaan.

Hier wacht je echter een leuke verassing. De Downtown Hood heeft je gezien en achtervolgt je met een vliegtuigje. Dit vliegtuigje raakt echter de brug nadat jij er overheen reed. De ICPD denkt dat jij het hebt gedaan en hier begint het spel. Je gaat in een 1 sters achtervolging naar je eerste safehouse. Jouw doel: Wraak...

En ik wil ook nog...

Dat is gewoon prachtig... _O_

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

wenslijstjestxt.png

Wapens

Voertuigen

Opdrachtgevers

>> Claude!

Protagonist

Mijn verhaal zou zijn..

En ik wil ook nog...

Dat is gewoon prachtig... _O_

Serieus? Want ik wou nog wat veranderen eraan.

Anyway, ik ga nog de hele verhaallijn eens posten

Geplaatst:

wenslijstjestxt.png

Wapens

>> Katana; Het mooiste wapen;d

Voertuigen

>> Van mij mag de Cheetah weer terug komen

Opdrachtgevers

>> Tommy Vercetti; Lijkt me een leuke opdrachtgever

Protagonist

>> Zijn genoeg leuke

>> --

Mijn verhaal zou zijn..

>> --

>> Libery City

En ik wil ook nog...

>>

Geplaatst:

wenslijstjestxt.png

Wapens

ESP powers (aka Koizumi : D)

Voertuigen

Klik!!!!!

Opdrachtgevers

Een hyperactieve otaku Amerikaan, een Japanner of een kruising daartussen.

Protagonist

Iemand met de humor van Huang Lee (CW).

Noord Koreanen.

Mijn verhaal zou zijn..

/

Tokyo!!

En ik wil ook nog...

Japanese sportwagens, driftraces (F&F anyone?), Yakuza, DEZE MAP etc.

Geplaatst: (bewerkt)

@ hierboven:

Die map lijkt mij niet zo superleuk :cab:

OT: het zal leuk zijn als er een functie was dat je bij het leger kon en bankovervallen kon stoppen

Bewerkt: door supergtagamer
Geplaatst:

dat je bij het leger kon

Ga Call of Duty spelen.

en bankovervallen kon stoppen

Ga een random politie spel spelen.

Geplaatst:

wenslijstjestxt.png

Wapens

ESP powers (aka Koizumi : D)

Voertuigen

Klik!!!!!

Opdrachtgevers

Een hyperactieve otaku Amerikaan, een Japanner of een kruising daartussen.

Protagonist

Iemand met de humor van Huang Lee (CW).

Noord Koreanen.

Mijn verhaal zou zijn..

/

Tokyo!!

En ik wil ook nog...

Japanese sportwagens, driftraces (F&F anyone?), Yakuza, DEZE MAP etc.

Je post serieus een idee voor een spel over Japanners doden in Tokyo op 13 maart?

Als het op 11 maart was nam ik het nog serieus...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik denk dat de technologie het niet houd om heel veel free roam functies te hebben. Het zou wel kunnen, maar dan moet je de wapens en dus GTA eruit laten en gewoon er een real life spel ervan maken waarin je banen doet ofzo

Geplaatst:

Een speciale clan optie zou ook leuk zijn. En veel opties uit SA mogen terug komen.

Geplaatst:

Clan opties, daar heb ik ook wel wat ideeën over... ;) Zal ze binnenkort eens plaatsen. :Y

Geplaatst:

ik laat me verassen voor de nieuwe GTA, elke heeft zijn voor en nadelen die door elke persoon subjectief geuit worden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...