Guardian1980 Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Wat je bijvoorbeeld dan weer zou moeten kunnen is GPS inbouwen. Je krijgt dan een melding als een voertuig van je wordt gestolen, waarna deze een aantal uur ingame op je radar komt. Je kan er dan voor kiezen om op de dief te jagen, of je kan hem laten gaan. En dan heb je of een beperkt aantal GPS-installaties, of ze kosten heel veel. Dit zodat je er maar een paar kan hebben, voordat het hele wagenpark van de stad van jouw GPS is voorzien
520860 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Voertuigen die niet een Parodie zijn van een echt voertuig. Dus gewoon echte voertuigen met echte namen.Byv. dat de Banshee, een Dodge Viper heet in plaats van een Banshee. En de Dukes een Dodge Charger heet in plaats van een Dukes. etc. Ik denk dat je daarvoor licentie moet aanvragen bij de merken. Dat zou wel erg leuk wezen. Verder nog een lijstje: >echte handling (dus niet dat je met een druk op de handrem een bocht doorslipt met 160 km/h) >file's of ongelukkken >boetes >autodealers waar je exclusieve auto's kan kopen >een enorme verscheidenheid aan voertuigen (van een golfkarretje tot een Antonov)
Claude2 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Wapens >> Zware bommen (alleen uit vliegtuigen gooien, wel duur en je krijgt er maar 2 bij cheat en kopen (35000 dollar) Voertuigen >> Bomvliegtuig (soort Dodo) Opdrachtgevers >> Claude! Protagonist >> Naamloos (Net als Claude, maar deze praat wel) Vijanden van de Protagonist >> Politie (duh) en de Downtown Hood Mijn verhaal zou zijn.. >> Het is Illinois City (Chicago), 2005. (4 jaar na GTA 3). In Liberty City is een wereldramp gebeurt. De Downtown Hood heeft bommen gedropt waardoor Liberty City niets meer is geworden dan een gebied vol rommel. Zover bekend zijn er maar een handjevol overlevenden, waaronder jij. Je was vroeger al vaker met de politie in aanraking gekomen en wilt graag je leven beteren, maar je besluit toch naar Illinois City te gaan. Hier wacht je echter een leuke verassing. De Downtown Hood heeft je gezien en achtervolgt je met een vliegtuigje. Dit vliegtuigje raakt echter de brug nadat jij er overheen reed. De ICPD denkt dat jij het hebt gedaan en hier begint het spel. Je gaat in een 1 sters achtervolging naar je eerste safehouse. Jouw doel: Wraak... Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. >> Illinois City (los gebaseerd op Chicago) En ik wil ook nog... >> Claude die praat over hoe hij zijn stem terug kreeg na een operatie.
probleemhebber Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 (bewerkt) Wapens; Knallende,maar toch realistische wapens...dus geen SA dildo´s,bloemen stijl Voertuigen; Zoveel mogelijk!! Opdrachtgevers; Gta is sandbox,dus zoveel mogeljk verschillende!! Protagonist; dt laat ik aan rockstar over Vijanden ; Gangs,politie...dat ligt voor mij ook in Rockstars handen Verhaal ; Het verhaal van ´´Claude2´´(boven mij)is egt masterlijk... Locatie ; San andreas,Liberty City of iets totaal nieuws!! ook nog...; 1.Meer customation 2.Realisme/niet afgekraaktheid;mensen die eten in hun voorhoofd stoppen,drinken opdrinken in 1 slok... 3.Kleine +puntjes;mensen die niet alleen kranten lezen,paraplu´s dragen,I.B,meer niet?! zoiets... Succes Rockstar!! Wapens >> Zware bommen (alleen uit vliegtuigen gooien, wel duur en je krijgt er maar 2 bij cheat en kopen (35000 dollar) Voertuigen >> Bomvliegtuig (soort Dodo) Opdrachtgevers >> Claude! Protagonist >> Naamloos (Net als Claude, maar deze praat wel) Vijanden van de Protagonist >> Politie (duh) en de Downtown Hood Mijn verhaal zou zijn.. >> Het is Illinois City (Chicago), 2005. (4 jaar na GTA 3). In Liberty City is een wereldramp gebeurt. De Downtown Hood heeft bommen gedropt waardoor Liberty City niets meer is geworden dan een gebied vol rommel. Zover bekend zijn er maar een handjevol overlevenden, waaronder jij. Je was vroeger al vaker met de politie in aanraking gekomen en wilt graag je leven beteren, maar je besluit toch naar Illinois City te gaan. Hier wacht je echter een leuke verassing. De Downtown Hood heeft je gezien en achtervolgt je met een vliegtuigje. Dit vliegtuigje raakt echter de brug nadat jij er overheen reed. De ICPD denkt dat jij het hebt gedaan en hier begint het spel. Je gaat in een 1 sters achtervolging naar je eerste safehouse. Jouw doel: Wraak... Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. >> Illinois City (los gebaseerd op Chicago) En ik wil ook nog... >> Claude die praat over hoe hij zijn stem terug kreeg na een operatie. Dat is gewoon prachtig... Bewerkt: 10 maart 2011 door GTA-Sheep
Claude2 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Wapens >> Zware bommen (alleen uit vliegtuigen gooien, wel duur en je krijgt er maar 2 bij cheat en kopen (35000 dollar) Voertuigen >> Bomvliegtuig (soort Dodo) Opdrachtgevers >> Claude! Protagonist >> Naamloos (Net als Claude, maar deze praat wel) Vijanden van de Protagonist >> Politie (duh) en de Downtown Hood Mijn verhaal zou zijn.. >> Het is Illinois City (Chicago), 2005. (4 jaar na GTA 3). In Liberty City is een wereldramp gebeurt. De Downtown Hood heeft bommen gedropt waardoor Liberty City niets meer is geworden dan een gebied vol rommel. Zover bekend zijn er maar een handjevol overlevenden, waaronder jij. Je was vroeger al vaker met de politie in aanraking gekomen en wilt graag je leven beteren, maar je besluit toch naar Illinois City te gaan. Hier wacht je echter een leuke verassing. De Downtown Hood heeft je gezien en achtervolgt je met een vliegtuigje. Dit vliegtuigje raakt echter de brug nadat jij er overheen reed. De ICPD denkt dat jij het hebt gedaan en hier begint het spel. Je gaat in een 1 sters achtervolging naar je eerste safehouse. Jouw doel: Wraak... Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. >> Illinois City (los gebaseerd op Chicago) En ik wil ook nog... >> Claude die praat over hoe hij zijn stem terug kreeg na een operatie. Dat is gewoon prachtig... Serieus? Want ik wou nog wat veranderen eraan.Anyway, ik ga nog de hele verhaallijn eens posten
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Wapens >> Katana; Het mooiste wapen;d Voertuigen >> Van mij mag de Cheetah weer terug komen Opdrachtgevers >> Tommy Vercetti; Lijkt me een leuke opdrachtgever Protagonist >> Zijn genoeg leuke Vijanden van de Protagonist >> -- Mijn verhaal zou zijn.. >> -- Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. >> Libery City En ik wil ook nog... >>
Nissan Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Wapens ESP powers (aka Koizumi : D) Voertuigen Klik!!!!! Opdrachtgevers Een hyperactieve otaku Amerikaan, een Japanner of een kruising daartussen. Protagonist Iemand met de humor van Huang Lee (CW). Vijanden van de Protagonist Noord Koreanen. Mijn verhaal zou zijn.. / Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. Tokyo!! En ik wil ook nog... Japanese sportwagens, driftraces (F&F anyone?), Yakuza, DEZE MAP etc.
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 (bewerkt) @ hierboven: Die map lijkt mij niet zo superleuk OT: het zal leuk zijn als er een functie was dat je bij het leger kon en bankovervallen kon stoppen Bewerkt: 15 maart 2011 door supergtagamer
Nissan Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 dat je bij het leger kon Ga Call of Duty spelen. en bankovervallen kon stoppen Ga een random politie spel spelen.
jordib12 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Terug vliegtuigen zoals in GTA SA!
Claude2 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Wapens ESP powers (aka Koizumi : D) Voertuigen Klik!!!!! Opdrachtgevers Een hyperactieve otaku Amerikaan, een Japanner of een kruising daartussen. Protagonist Iemand met de humor van Huang Lee (CW). Vijanden van de Protagonist Noord Koreanen. Mijn verhaal zou zijn.. / Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. Tokyo!! En ik wil ook nog... Japanese sportwagens, driftraces (F&F anyone?), Yakuza, DEZE MAP etc. Je post serieus een idee voor een spel over Japanners doden in Tokyo op 13 maart? Als het op 11 maart was nam ik het nog serieus...
Claude2 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Ik denk dat de technologie het niet houd om heel veel free roam functies te hebben. Het zou wel kunnen, maar dan moet je de wapens en dus GTA eruit laten en gewoon er een real life spel ervan maken waarin je banen doet ofzo
Bassieboy35 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Een speciale clan optie zou ook leuk zijn. En veel opties uit SA mogen terug komen.
Jacky-2007 Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 Clan opties, daar heb ik ook wel wat ideeën over... Zal ze binnenkort eens plaatsen.
Mooner_37 Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 ik laat me verassen voor de nieuwe GTA, elke heeft zijn voor en nadelen die door elke persoon subjectief geuit worden.
Recommended Posts