Faex Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 (bewerkt) Het zou irritant zijn lijkt me.. Dat als je beschoten word en je wordt geraakt in de schouder.. (rechter bijv.). Dat je aim ook moeilijker word en minder accuraat? Dat is heel realistisch..maar ook irritant? Of juist niet Of in je been geschoten en en dat dan lopen, auto rijden e.d. Moeilijker word... Bewerkt: 13 juli 2013 door Faex
Crazy-Ghost Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Goed idee. Dat kan je ook anderzijds gebruiken door in een race een schot in het been te schieten of vijand onschadelijk te maken door een paar schoten in zijn schouder of dat als je op zijn hand schiet hij zijn wapens laat vallen
TheBro Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Wapens Pistol, diverse meelee-wapens waaronder Baseball Bat en Knife, Revolver (zoals in GTA VC), sniper, shotgun, combat shotgun, Assault rifle ( <3 ), Rocket launcher, Heat seeking Rocket launcher. Voertuigen Pff, zou het niet weten. In ieder geval een cheater. Opdrachtgevers Een paranoïcus, jijzelf en een corrupte politicus. Protagonist Bekend Vijanden van de Protagonist De politie (P) Mijn verhaal zou zijn.. ... Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. East Los Santos En ik wil ook nog... Een bankpas! B|
Faex Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 .. of dat als je op zijn hand schiet hij zijn wapens laat vallen. Jaa dat is nog eens mooi. Hoop dat dat er in zit. Lijkt me wel. Is wel realistisch en leuk. Maar aan de andere kant, het kan dan ook te gemakkelijk worden
Tommie59 Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 ... of dat als je op zijn hand schiet hij zijn wapens laat vallen Dat kon ook al in GTA IV maar dat lukte meestal niet omdat de vijand dan al dood was.
GrandTheftHaye Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 ... of dat als je op zijn hand schiet hij zijn wapens laat vallen Dat kon ook al in GTA IV maar dat lukte meestal niet omdat de vijand dan al dood was. Dit zat wel al in RDR, dus ik denk dat ze dit wel terugbrengen. Ik hoop dan ook dat er verschillende dingen gebeuren aanvankelijk van waar je iemand raakt. Als je hem bv, in zijn been schiet dat die over de grond gaat kruipen etc.
Xivallon Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Ik hoop dat je voetgangers van een andere gang kunt gijzelen en proberen handige info over de gang te kunnen krijgen van hem. Ook hoop ik dat je willekeurige voetgangers kunt beroven of zakkenrollen. Zodat je geld kunt stelen zonder ze te vermoorden.
Dark_Zemy Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Ik hoop dat je voetgangers van een andere gang kunt gijzelen en proberen handige info over de gang te kunnen krijgen van hem. Ook hoop ik dat je willekeurige voetgangers kunt beroven of zakkenrollen. Zodat je geld kunt stelen zonder ze te vermoorden. Wat voor informatie zou je dan willen krijgen?
Xivallon Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Ik hoop dat je voetgangers van een andere gang kunt gijzelen en proberen handige info over de gang te kunnen krijgen van hem. Ook hoop ik dat je willekeurige voetgangers kunt beroven of zakkenrollen. Zodat je geld kunt stelen zonder ze te vermoorden. Wat voor informatie zou je dan willen krijgen? Misschien had ik iets uitgebreider moeten zijn. Ik bedoelde dat je in missieverband een voetganger of een groepje voetgangers vaneen andere gang moet gijzelen om info te krijgen over waar ze van plan zijn een bank te beroven of een aanslag te plegen zodat jij dat kunt saboteren. Dat soort dingen. Of, je doet makkelijk en je gijzelt hem en vraagt losgeld voor hem.
Ak47 Geplaatst: 17 juli 2013 Rapport Geplaatst: 17 juli 2013 Ik hoop dat je pedestrians kunt ontvoeren(RDR-stijl), en ik hoop dat verschillende pedestrians ook verschillend reageren als ik ze in de loop vanh een geweer laat kijken. Dat sommigen je willen ompraten, anderen wegrennen en weer anderen spontaan beginnen te bidden enz enz
Faex Geplaatst: 17 juli 2013 Rapport Geplaatst: 17 juli 2013 Ha ja dat is leuk! Vooral dat ompraten dat je in verschillende gebieden sommige stoere mensen het niks boeit.
Xivallon Geplaatst: 17 juli 2013 Rapport Geplaatst: 17 juli 2013 Ik hoop dat je pedestrians kunt ontvoeren(RDR-stijl), en ik hoop dat verschillende pedestrians ook verschillend reageren als ik ze in de loop vanh een geweer laat kijken. Dat sommigen je willen ompraten, anderen wegrennen en weer anderen spontaan beginnen te bidden enz enz En natuurlijk dat gangs je gaan aanvallen. Leuk idee!
Ak47 Geplaatst: 17 juli 2013 Rapport Geplaatst: 17 juli 2013 Ik hoop dat je pedestrians kunt ontvoeren(RDR-stijl), en ik hoop dat verschillende pedestrians ook verschillend reageren als ik ze in de loop vanh een geweer laat kijken. Dat sommigen je willen ompraten, anderen wegrennen en weer anderen spontaan beginnen te bidden enz enz En natuurlijk dat gangs je gaan aanvallen. Leuk idee! Idd ja! past er mooi bij! Of wat je nu vaak ziet, omstanders die hun telefoon tevoorschijn halen en bellen/filmen
Xivallon Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 ... Stel je voor: Iemand aan de overkant van de straat richt een pistool op iemand anders op straat. Wat doe jij dan? Ga je filmen/bellen, of ren je voor je leven?
Ak47 Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 De politie hier roept je toch ook op om in geval van mishandeling op straat beelden te maken... In elk geval dat de omgevingen anders reageren op wat er precies gebeurt.
Recommended Posts