Jump to content
Joriz

GTA4 Episodic content komt naar PC en Playstation 3!


Eindelijk heeft Rockstar Games aan ons bevestigd dat de downloadbare content van Grand Theft Auto IV ook naar de PC en Playstation 3 komt. Zowel GTA The Lost and Damned en GTA The Ballad of Gay Tony zullen al op 30 maart 2010 uitkomen en los downloadbaar zijn via Windows Live en PlayStation Network. Take Two Interactive (de eigenaar van Rockstar Games) concludeerde al eerder dat ze de downloadbare content te laat hadden uitgegeven voor XBox 360 en dat dit eigenlijk sneller achter de release van GTA4 zelf aan had gemoeten. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat beide downloadbare content nu tegelijk in maart uitkomen.

med_gallery_1_129_59899.jpg

Naast de los downloadbare content voor de mensen die Grand Theft Auto IV al hebben zal tevens weer een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City pakket uitkomen voor zowel PC als Playstation 3 voor mensen die nog geen Grand Theft Auto IV hebben. De Episodes from Liberty City bevat tevens enkele extra radiostations en natuurlijk al vele opties die al in GTA4 zaten zoals multiplayer voor 32 spelers en videoeditor (enkel PC).

Op dit moment is er nog geen verdere informatie bekend over de prijs. Waarschijnlijk zal Episodes from Liberty City rond de 50 euro kosten en de los downloadbare episodic content rond de 20 euro. Alle zijn vanaf 30 maart 2010 beschikbaar en reeds te downloaden via Xbox LIVE Marketplace.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Vind het een beetje raar dat iedereen nu zegt: "Wist ik wel, zei het..". Toen zaten jullie allemaal zielig te doen van waarom heb ik geen Xbox of waarom komt hij niet naar de PS3.. (Hier spreek ik niet iedereen mee aan, sommige kunnen ook gewoon normaal een reactie geven..)

Een Rockstar contact had al lang en breed bevestigd dat hij naar de PC zou komen. De datum, ergens in Januari (de 17de of zo), lijkt me niet geheel waarschijnlijk meer. Maar goed, ik weet 99,9% zeker dat hij naar de PC komt. Nu maar hopen dat het niet die 0,1 is. :7

^_^ Ik wist alleen niet meer of het was in januari uitkomen of in januari aangekondigd, maar dat blijkt dus het laatste te zijn.

Ach, het nieuws laat me koud. Rockstar zegt wel vaker "exclusief", maar dan is het maar "exclusief" voor een aantal maanden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Toen ik het hoorde gooide ik van blijdschap m'n toetsenbord in de lucht, alleen jammer dat er een kort snoer aan zit. auw...

Echt relaxed dat mensen met een PC of een PS3 het nu ook kunnen spelen. Eigenlijk heeft Microsoft een paar miljoen betaald alleen om de Xbox versie een paar maanden eerder te laten verschijnen, wat een sukkels bij Microsoft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

nou nu maar hopen dat Agents ook naar 360 komt anders vind ik datw e zijn genaaid :ch:

Die komt heus wel, let maar op. Waarschijnlijk is Agent ook tijdelijk exclusief voor de Playstation 3 en hebben Sony een Rockstar Games een deal gemaakt voor een paar maanden. Maar goed, we weten nog helemaal niets tot vrij weinig over deze game, dus om er nu al over te discussiëren lijkt (mij) nog te vroeg. Misschien word het wel een ontzettend slecht spel en verkoopt het slecht voor de PS3. Je weet nooit hoe het loopt maar wij als (Xbox'ers) komen niets te kort en de PC en PS3 vast en zeker ook niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vind het een beetje raar dat iedereen nu zegt: "Wist ik wel, zei het..". Toen zaten jullie allemaal zielig te doen van waarom heb ik geen Xbox of waarom komt hij niet naar de PS3.. (Hier spreek ik niet iedereen mee aan, sommige kunnen ook gewoon normaal een reactie geven..)

Een Rockstar contact had al lang en breed bevestigd dat hij naar de PC zou komen. De datum, ergens in Januari (de 17de of zo), lijkt me niet geheel waarschijnlijk meer. Maar goed, ik weet 99,9% zeker dat hij naar de PC komt. Nu maar hopen dat het niet die 0,1 is. :7

^_^ Ik wist alleen niet meer of het was in januari uitkomen of in januari aangekondigd, maar dat blijkt dus het laatste te zijn.

Ach, het nieuws laat me koud. Rockstar zegt wel vaker "exclusief", maar dan is het maar "exclusief" voor een aantal maanden.

GTA IV was eerst ook exclusief voor Xbox 360 en PS3, en kwam 7 maandjes later ook vrolijk naar de PC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo zie je maar dat R* zich niet aan hun afspraken houd als het om geld draait..

Jij weet niet eens wat er in dat contract staat :bier:

Weten jullie dit wel dan?

Ze zeiden het exclusief naar de Xbox360 kwam.

Tja, je zegt zelf dat het al te verwachten was.. Dus.. :puh:

Ja natuurlijk, voor het geld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo zie je maar dat R* zich niet aan hun afspraken houd als het om geld draait..

Jij weet niet eens wat er in dat contract staat :bier:

Weten jullie dit wel dan?

Ze zeiden het exclusief naar de Xbox360 kwam.

exclusief voor een paar maanden stond er dus schijnbaar in

Bioshock was ook exclusief op de Xbox360 en dat spelen we nu toch ook?

Worms was ook exclusief op de Xbox360 en die heb ik nu ook in mijn gameslijst staan

In de gamewereld betekend exclusief duidelijk nix

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Weten jullie dit wel dan?

Waarschijnlijk niet nee. Misschien is het daarom handig om daar geen uitspraken over te doen, iets wat jij wel doet.. ;-) Je draait nu een beetje de rollen om. Jij doet uitspraken over het breken van afspraken (waar je blijkbaar dus totaal geen weet van hebt) en vervolgens rechtvaardig je je uitspraken door 'jullie weten ook niet wat er afgesproken is' te roepen. Die vlieger gaat dus niet op.. :N

Ze zeiden het exclusief naar de Xbox360 kwam.

Exclusief voor 2 dagen is ook exclusief. Ze communiceren het expres op die manier zodat de indruk gewekt wordt dat hij voor altijd exclusief is, dat levert natuurlijk het meeste op. Afspraken breken doen ze in dat wereldje niet zo snel, dat kost alleen maar geld. Ze hebben inderdaad gezegd dat het exclusief naar de 360 kwam, alleen niet hoelang die exclusiviteit gehandhaafd zou worden..

Tja, je zegt zelf dat het al te verwachten was.. Dus.. :puh:

Ja natuurlijk, voor het geld.

Dus, je mist het punt.. Het gaat er om dat je dit had kunnen zien aankomen, je sprak jezelf nogal tegen nl..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Omg, nu ff tegen alle Xbox owners:

I TOLD YOU!

Dis de grootste Microsoft FAIL in de geschiedenis.

Ik wil niet veel zeggen, maar waarschijnlijk had jij destijds precies hetzelfde gereageerd hoor verrekte hypocriet :duh: .

Neej, destijds had ik zo gereageerd:

Dis de grootste Rockstar FAIL in de geschiedenis.

Ziet u het verschil? :ch:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Omg, nu ff tegen alle Xbox owners:

I TOLD YOU!

Dis de grootste Microsoft FAIL in de geschiedenis.

Ik wil niet veel zeggen, maar waarschijnlijk had jij destijds precies hetzelfde gereageerd hoor verrekte hypocriet :duh: .

Neej, destijds had ik zo gereageerd:

Dis de grootste Rockstar FAIL in de geschiedenis.

Ziet u het verschil? :ch:

ja ik zie het verschil maar ik snap niet waarom dit een microsoft fail is hoor. :puh: want denk je nou werkelijk dat R* dit zou doen als ze dat niet hadden afgesproken?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...