Jump to content
Joriz

GTA4 Episodic content komt naar PC en Playstation 3!


Eindelijk heeft Rockstar Games aan ons bevestigd dat de downloadbare content van Grand Theft Auto IV ook naar de PC en Playstation 3 komt. Zowel GTA The Lost and Damned en GTA The Ballad of Gay Tony zullen al op 30 maart 2010 uitkomen en los downloadbaar zijn via Windows Live en PlayStation Network. Take Two Interactive (de eigenaar van Rockstar Games) concludeerde al eerder dat ze de downloadbare content te laat hadden uitgegeven voor XBox 360 en dat dit eigenlijk sneller achter de release van GTA4 zelf aan had gemoeten. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat beide downloadbare content nu tegelijk in maart uitkomen.

med_gallery_1_129_59899.jpg

Naast de los downloadbare content voor de mensen die Grand Theft Auto IV al hebben zal tevens weer een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City pakket uitkomen voor zowel PC als Playstation 3 voor mensen die nog geen Grand Theft Auto IV hebben. De Episodes from Liberty City bevat tevens enkele extra radiostations en natuurlijk al vele opties die al in GTA4 zaten zoals multiplayer voor 32 spelers en videoeditor (enkel PC).

Op dit moment is er nog geen verdere informatie bekend over de prijs. Waarschijnlijk zal Episodes from Liberty City rond de 50 euro kosten en de los downloadbare episodic content rond de 20 euro. Alle zijn vanaf 30 maart 2010 beschikbaar en reeds te downloaden via Xbox LIVE Marketplace.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik zat er al op te wachten na de tlad achievements van de pc versie.

en erg leuk dat hij zowel voor de pc als ps3 komt.

ik hoop dat hij zo goed is als iedereen zegt.

wel vreemd dat er niks bekend is van een steam release.

voor downloaderbare content voor de pc is dat toch wel standaard dacht ik zo?.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Even iets recht zetten... Er wordt hier nu gezegd dat de PS3 en PC gamers nooit hebben gezegt dat wij het wel verwachtten.

Ik heb persoonlijk het nooit zo letterlijk met die woorden gezegd, maar ik en vele anderen hebben wél gezegd: Het zal heus wel een keer op de PS3 en/of PC komen. Let nou maar op...

Waar wij allen altijd een antwoord op kregen in de trant van:

'Nee natuurlijk niet, waarom denk je nou dat Microsoft 50 miljoen heeft betaald!

Bewijs?

Post van PS3/PC-gamer

Ik denk dat The Lost And Damned een grote kans maakt op de PC ;)

vooral de Achievements die in een update stonden lijken me al genoeg, ik denk niet dat ze die voor de lol er inzetten :puh:

Mooi gevonden :bier:

Gevolgd door(één pagina later):

En komt GTA IV The Lost And Damned ook naar de PS3 ?

Dat kan bijna uitgesloten worden, natuurlijk zouden ze kunnen komen voor de PS3, laten we nu maar afwachten of ze ook al naar de PC komen, dan zouden er ook al degelijke screenshots kunnen komen :7 .

En

jezus waarom worden er zulke topics gemaakt? de dlc's komen NOOIT never naar de ps3 en/of pc, want microsoft heeft 50 miljoen dollar betaald om ze alleen voor de xbox 360 te houden.

In dit topic: Lost And Damned inderdaad voor PC!

Oftewel: Je kunt wel zeggen dat wij nooit gezegd hebben dat we het wel verwachtten, maar dat hebben we dus wel, het bewijs staat hierboven.

En nu zou ik graag willen dat de discussie eens op houdt. Wij, PC en PS3 gamers zijn blij dat we ook TLaD en TBoGT kunnen gaan spelen, jullie, Xbox gamers zijn blij dat jullie ze eerder hadden.

Worden jullie er slechter op als we het nu ook krijgen terwijl en als jullie er een Xbox voor hebben gekocht? Nee. Dat geld voor die Xbox heb je toch al uitgegeven, of ze nou voor PS3 en PC komen of niet. Daarbij is het je eigen keuze dat je die Xbox hebt gekocht, dus je kunt niet eens zeggen dat jullie genaaid zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

FTW FTW!!!!!!!!!!!!!! gta iv en pc en ps3 is de plaats waar de spellen tobehoord de xbox 360 is gewoon een kopie van de ps3 de ps3 en pc zijn gewoon de beste gameconsoles in de history of tim suck my balls bill suck my ballzzzzzzz !!

Lolz, je faalt enorm. De Xbox 360 was eerder uit dan de PS3. De PS3 is gewoon een kopie van de Xbox, alleen hoor je geen ruis van de ventilator als je dat ding aanzet. Nu jij weer.

Vriendelijk verzoek aan de rest van de forummers, niet hierop reageren, ik wil zien dat dit ventje zich uit z'n faal kan trekken...

microsoft dat is pech he 50 miljoen weg hahahahahhahahahaha

Zeg slimmerd, heb jij ooit het contract gelezen wat erin stond? Als je logisch nadenkt weet je dat dit al vanaf het begin de planning was.

GTA IV was eerst ook exclusief voor Xbox 360 en PS3, en kwam 7 maandjes later ook vrolijk naar de PC.

Eerst was het de planning om het console exclusive te houden, maar Rockstar toonde medelijden en gaf IV ook aan De PC'ers. Steeds meer developpers hangen hun PC versies van games aan de wilgen omdat ze op de PC zoveel illegaal downloaden, dan halen ze nog niet eens de kosten van het maken van de game eruit.

Als of het zo erg is voor Microsoft, dan spelen jullie zeker niks anders dan GTA. Microsoft krijgt straks lekker Mass Effect 2 voor zichzelf, die maken zich niet druk hoor.

Mass Effect 2 is een van de ubergames op de consoles nu, dus dat gaat zeker wel meer boeien dan 2 DLC's.

En nu zou ik graag willen dat de discussie eens op houdt. Wij, PC en PS3 gamers zijn blij dat we ook TLaD en TBoGT kunnen gaan spelen, jullie, Xbox gamers zijn blij dat jullie ze eerder hadden.

Worden jullie er slechter op als we het nu ook krijgen terwijl en als jullie er een Xbox voor hebben gekocht? Nee. Dat geld voor die Xbox heb je toch al uitgegeven, of ze nou voor PS3 en PC komen of niet. Daarbij is het je eigen keuze dat je die Xbox hebt gekocht, dus je kunt niet eens zeggen dat jullie genaaid zijn.

Waarom gebruik je hier steeds meervoud? Je gaat hier zelf de fout in door iedere Xbox bezitter hier over één kam te scheren. Al sinds de release van EfLC op de Xbox 360 zeg ik op het forum dat ik hoop dat ook de PS3- en de PC'ers ervan konden genieten.

Ik vind het ook wel een beetje slap van jullie hoor (ja nu ga ik ook lekker iedereen over een kam scheren) eerst zeggen jullie de DLC's niet te missen, en nu zou je het liefst een gat door je plafond springen...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

FTW FTW!!!!!!!!!!!!!! gta iv en pc en ps3 is de plaats waar de spellen tobehoord de xbox 360 is gewoon een kopie van de ps3 de ps3 en pc zijn gewoon de beste gameconsoles in de history of tim suck my balls bill suck my ballzzzzzzz !!

Lolz, je faalt enorm. De Xbox 360 was eerder uit dan de PS3. De PS3 is gewoon een kopie van de Xbox, alleen hoor je geen ruis van de ventilator als je dat ding aanzet. Nu jij weer.

Vriendelijk verzoek aan de rest van de forummers, niet hierop reageren, ik wil zien dat dit ventje zich uit z'n faal kan trekken...

microsoft dat is pech he 50 miljoen weg hahahahahhahahahaha

Zeg slimmerd, heb jij ooit het contract gelezen wat erin stond? Als je logisch nadenkt weet je dat dit al vanaf het begin de planning was.

GTA IV was eerst ook exclusief voor Xbox 360 en PS3, en kwam 7 maandjes later ook vrolijk naar de PC.

Eerst was het de planning om het console exclusive te houden, maar Rockstar toonde medelijden en gaf IV ook aan De PC'ers. Steeds meer developpers hangen hun PC versies van games aan de wilgen omdat ze op de PC zoveel illegaal downloaden, dan halen ze nog niet eens de kosten van het maken van de game eruit.

Als of het zo erg is voor Microsoft, dan spelen jullie zeker niks anders dan GTA. Microsoft krijgt straks lekker Mass Effect 2 voor zichzelf, die maken zich niet druk hoor.

Mass Effect 2 is een van de ubergames op de consoles nu, dus dat gaat zeker wel meer boeien dan 2 DLC's.

En nu zou ik graag willen dat de discussie eens op houdt. Wij, PC en PS3 gamers zijn blij dat we ook TLaD en TBoGT kunnen gaan spelen, jullie, Xbox gamers zijn blij dat jullie ze eerder hadden.

Worden jullie er slechter op als we het nu ook krijgen terwijl en als jullie er een Xbox voor hebben gekocht? Nee. Dat geld voor die Xbox heb je toch al uitgegeven, of ze nou voor PS3 en PC komen of niet. Daarbij is het je eigen keuze dat je die Xbox hebt gekocht, dus je kunt niet eens zeggen dat jullie genaaid zijn.

Waarom gebruik je hier steeds meervoud? Je gaat hier zelf de fout in door iedere Xbox bezitter hier over één kam te scheren. Al sinds de release van EfLC op de Xbox 360 zeg ik op het forum dat ik hoop dat ook de PS3- en de PC'ers ervan konden genieten.

Ik vind het ook wel een beetje slap van jullie hoor (ja nu ga ik ook lekker iedereen over een kam scheren) eerst zeggen jullie de DLC's niet te missen, en nu zou je het liefst een gat door je plafond springen...

je hebt gelijk. ik heb zelf de ps3 ik vondt het jammer maar ok . ik dacht wel dat het zou komen naar ps3 ik ben blij dat het er nu wel is

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

FTW FTW!!!!!!!!!!!!!! gta iv en pc en ps3 is de plaats waar de spellen tobehoord de xbox 360 is gewoon een kopie van de ps3 de ps3 en pc zijn gewoon de beste gameconsoles in de history of tim suck my balls bill suck my ballzzzzzzz !!

Lolz, je faalt enorm. De Xbox 360 was eerder uit dan de PS3. De PS3 is gewoon een kopie van de Xbox, alleen hoor je geen ruis van de ventilator als je dat ding aanzet. Nu jij weer.

Lolz, jij faalt ook enorm. Goeie grut..

Ik vind het ook wel een beetje slap van jullie hoor (ja nu ga ik ook lekker iedereen over een kam scheren) eerst zeggen jullie de DLC's niet te missen, en nu zou je het liefst een gat door je plafond springen...

Doe een ander niet, wat gezelf niet geschied?

Bovendien heb ik het idee dat de grote groep het altijd zeer jammer heeft gevonden, of in ieder geval niet gezegd heeft dat ze het niet zullen missen. Er is een klein groepje geweest dat dit heeft gezegd, maar in ieder geval niet zeer veel mensen. En van dat selecte groepje zal de meerderheid het ook wel willen, maar vind men het geen 'must' oid.

Natuurlijk was het de planning, dat exclusief kennen we inmiddels wel bij Rockstar Games. Maargoed, iedereen wordt er beter op dus ik snap al het gezeur eigenlijk niet. Dat er wat brandjes ontstaan omdat sommige het niet eerlijk vinden dat zei het niet kunnen spelen, kan ik wel begrijpen. Maar dat zou je toch verwachten dat het nu over zou zijn, nu het naar alle platforms komt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

dit is erg slim van r*, ze weten hoe erg hij bij anderen gewild is en huppa, cashen maar door veel te veel ervoor te vragen. Hij word

verdomme

op de pc voor de volledige prijs verkocht, terwijl hij op de xbox waar de games sowieso al duurder zijn gewoon voor 45 euro wrod verkocht(15 euro onder de prijs van een normale game).

Piraterij, hoe zou dat nou komen, ik vind eht dus echt neit raar dat er zoveel piraterij is, wie gaat er nou 50 euro dokken voor een spel dat al ruim een half jaar oud is?

r* kan echt, grof gezegt, mijn komt likken, ik ga no way mijn 50 euro verdoen aan een spel dat 5 keer boven zijn werkelijke waarde word verkocht, daarbij is hij ook nog eens 5 uero duurder dan gta4 zelf bij de release. Het word weer een net zo baggere port als gta4 zelf, ik heb echt totaal geen vertrouwen meer in r*, ik heb zelfs nog meer vertrouwen in EA, en dat zijn nou echt de mensen met de valse beloftes.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Even iets recht zetten... Er wordt hier nu gezegd dat de PS3 en PC gamers nooit hebben gezegt dat wij het wel verwachtten.

Ik heb persoonlijk het nooit zo letterlijk met die woorden gezegd, maar ik en vele anderen hebben wél gezegd: Het zal heus wel een keer op de PS3 en/of PC komen. Let nou maar op...

Waar wij allen altijd een antwoord op kregen in de trant van:

'Nee natuurlijk niet, waarom denk je nou dat Microsoft 50 miljoen heeft betaald!

Bewijs?

Post van PS3/PC-gamer

Ik denk dat The Lost And Damned een grote kans maakt op de PC ;)

vooral de Achievements die in een update stonden lijken me al genoeg, ik denk niet dat ze die voor de lol er inzetten :puh:

Mooi gevonden :bier:

Gevolgd door(één pagina later):

En komt GTA IV The Lost And Damned ook naar de PS3 ?

Dat kan bijna uitgesloten worden, natuurlijk zouden ze kunnen komen voor de PS3, laten we nu maar afwachten of ze ook al naar de PC komen, dan zouden er ook al degelijke screenshots kunnen komen :7 .

En

jezus waarom worden er zulke topics gemaakt? de dlc's komen NOOIT never naar de ps3 en/of pc, want microsoft heeft 50 miljoen dollar betaald om ze alleen voor de xbox 360 te houden.

In dit topic: Lost And Damned inderdaad voor PC!

Oftewel: Je kunt wel zeggen dat wij nooit gezegd hebben dat we het wel verwachtten, maar dat hebben we dus wel, het bewijs staat hierboven.

En nu zou ik graag willen dat de discussie eens op houdt. Wij, PC en PS3 gamers zijn blij dat we ook TLaD en TBoGT kunnen gaan spelen, jullie, Xbox gamers zijn blij dat jullie ze eerder hadden.

Worden jullie er slechter op als we het nu ook krijgen terwijl en als jullie er een Xbox voor hebben gekocht? Nee. Dat geld voor die Xbox heb je toch al uitgegeven, of ze nou voor PS3 en PC komen of niet. Daarbij is het je eigen keuze dat je die Xbox hebt gekocht, dus je kunt niet eens zeggen dat jullie genaaid zijn.

Ja, maar dat was na dat die Achievements online stonden,

GAVER

Dat meen je niet die kut[/font] x doos krijgt content en wij niet.

Of

Godverdomme, waarom komt dit toch op de Xbox en niet op de PS3. De Playstation is zoveel beter dan Xbox en dan moet er zoiets komen. :-( Nouja, misschien kan ik het toch ooit eens spelen bij een vriend ofzo. ^^

Dit was er voor, nu snappen jullie misschien wel wat ik bedoel?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Godverdomme, waarom komt dit toch op de Xbox en niet op de PS3. De Playstation is zoveel beter dan Xbox en dan moet er zoiets komen. :-( Nouja, misschien kan ik het toch ooit eens spelen bij een vriend ofzo. ^^

Dit was er voor, nu snappen jullie misschien wel wat ik bedoel?

Waaahh.

In welk topic zei Hanneswasco dit, ben dat soort uitspraken van hem niet gewend. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk voor de mensen die een PC en Playstation 3 hebben (Waaronder ik :puh:)

Desondanks ga ik toch geen Ballad of Gay Tony en die andere grap kopen, gewoon puur omdat ik het nu wel écht gehad heb met GTA IV.

Ik wacht gewoon totdat er een volledig nieuw deel op de markt komt, een geen halve uitbreidingen.

Apple-Mac

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...