Jump to content
Joriz

GTA4 Episodic content komt naar PC en Playstation 3!


Eindelijk heeft Rockstar Games aan ons bevestigd dat de downloadbare content van Grand Theft Auto IV ook naar de PC en Playstation 3 komt. Zowel GTA The Lost and Damned en GTA The Ballad of Gay Tony zullen al op 30 maart 2010 uitkomen en los downloadbaar zijn via Windows Live en PlayStation Network. Take Two Interactive (de eigenaar van Rockstar Games) concludeerde al eerder dat ze de downloadbare content te laat hadden uitgegeven voor XBox 360 en dat dit eigenlijk sneller achter de release van GTA4 zelf aan had gemoeten. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat beide downloadbare content nu tegelijk in maart uitkomen.

med_gallery_1_129_59899.jpg

Naast de los downloadbare content voor de mensen die Grand Theft Auto IV al hebben zal tevens weer een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City pakket uitkomen voor zowel PC als Playstation 3 voor mensen die nog geen Grand Theft Auto IV hebben. De Episodes from Liberty City bevat tevens enkele extra radiostations en natuurlijk al vele opties die al in GTA4 zaten zoals multiplayer voor 32 spelers en videoeditor (enkel PC).

Op dit moment is er nog geen verdere informatie bekend over de prijs. Waarschijnlijk zal Episodes from Liberty City rond de 50 euro kosten en de los downloadbare episodic content rond de 20 euro. Alle zijn vanaf 30 maart 2010 beschikbaar en reeds te downloaden via Xbox LIVE Marketplace.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als of het zo erg is voor Microsoft, dan spelen jullie zeker niks anders dan GTA. Microsoft krijgt straks lekker Mass Effect 2 voor zichzelf, die maken zich niet druk hoor.

goh. wel 1 game :{

mmh toch gek dat je nu zegt dat het maar 1 game is maar voordat dit bekent werd zat je wel de hele tijd te zeiken over de DLC.raar toch?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als of het zo erg is voor Microsoft, dan spelen jullie zeker niks anders dan GTA. Microsoft krijgt straks lekker Mass Effect 2 voor zichzelf, die maken zich niet druk hoor.

goh. wel 1 game :{

mmh toch gek dat je nu zegt dat het maar 1 game is maar voordat dit bekent werd zat je wel de hele tijd te zeiken over de DLC.raar toch?

Ja, dat is het zeker. En Microsoft krijgt dit jaar nog ook Halo Reach en die gaat MW2 inmaken op de 360 (ik bedoel de verkoopcijfers en aantal spelers online). Dat zijn dan twee AAA titles die honderden miljoenen gaan opleveren tegen 2 DLC's, wat is nou balangrijker? M$ heeft toch al flink geld verdient omdat veel mensen dachten dat de DLC's Xbox only zouden blijven en dus kochten ze een 360, ze zijn nu echt tevereden.

Ik ben blij voor de PS3 en Xbox bezitters en voor mezelf, want eigenlijk houden die fanboy wars in meeste DLC topics op. :dans:

hierboven: Wie zegt dat ze hadden afgesproken dat DLC's voor altijd exclusive zouden blijven? Maar ik zou me toch best wel genaaid voelen als ik Bill was, want Sony wou geen geld voor de DLC's betalen omdat ze zich te goed vonden en nu krijgen ze DLC's die gemaakt zijn met geld van Microsoft.

Bewerkt: door Vercetti24

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

had ms beter die 50 mil aan mij moeten geven

als ik ms was zou ik dit niet pikken hoor.

Ja natuurlijk, even afgezien van het feit dat duizenden mensen een 360 gekocht hebben om die reden.. :7 Dit is gewoon afgesproken op deze manier. Microsoft verdiend er aan doordat ze meer verkopen, R* krijgt een flinke vergoeding om de PS3 te laten wachten. Vervolgens loopt de termijn af en kan R* ook bij de PS3 bezitters gaan cashen. De winst heeft Microsoft er allang uitgehaald. De enige die hier falen zijn de leden die roepen dat MS faalt.. Als je even logisch nadenkt ligt dit allemaal zo voor de hand, maar jullie zien het volgens mij gewoon niet.. Dit is gewoon marketing in de praktijk, het gaat om veel centjes..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@ jowx, als ik zeg dat Microsoft ownt, own ik dan ook? :$

>>> Door Jowx: Nee. Maar als je zegt dat ik own, dan krijg je een koekje en een gratis editie van OWN.. :) <<<

En waarom Microsoft hiermee faalt zie ik niet helemaal, duizenden, honderduizenden xboxen zijn hierdoor verkocht, en 50 miljoen is voor zo'n multi multi multi national helemaal niks, kijk naar bill gates, alleen hij al bezit meerdere miljarden, dan is 50 miljoen een kleinigheidje dat je voor de borrel aan de buurman geeft.

Maar of ik het erg vind, nee natuurlijk niet, alleen wel jammer dat ik nog zo lang moet wachten :cry:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als of het zo erg is voor Microsoft, dan spelen jullie zeker niks anders dan GTA. Microsoft krijgt straks lekker Mass Effect 2 voor zichzelf, die maken zich niet druk hoor.

goh. wel 1 game :{

Ach jah, ik blijf het jammer vinden dat iedereen denkt dat het 2 écht super grote concurrenten zijn, dat valt vies tegen, sterker nog, Mircosoft maakt sommige dingen voor Sony (Zoals het PS3 Dashboard)

Wel weer een beetje jammer van al die reakties, zoals 'wat hebben de xbox360 mensen hierop te zeggen'

Als de mensen hier iets verder hadden gekeken dan hun neus lang was, en beter gingen opletten, kon je zien dat vrijwel elke Xbox bezitter het de PSers en PCers gewoon gunde :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ach jah, ik blijf het jammer vinden dat iedereen denkt dat het 2 écht super grote concurrenten zijn, dat valt vies tegen, sterker nog, Mircosoft maakt sommige dingen voor Sony (Zoals het PS3 Dashboard)

Wel weer een beetje jammer van al die reakties, zoals 'wat hebben de xbox360 mensen hierop te zeggen'

Als de mensen hier iets verder hadden gekeken dan hun neus lang was, en beter gingen opletten, kon je zien dat vrijwel elke Xbox bezitter het de PSers en PCers gewoon gunde :7

Dat is gewoon door Sony gemaakt hoor waar heb je het over.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als of het zo erg is voor Microsoft, dan spelen jullie zeker niks anders dan GTA. Microsoft krijgt straks lekker Mass Effect 2 voor zichzelf, die maken zich niet druk hoor.

goh. wel 1 game :{

Ach jah, ik blijf het jammer vinden dat iedereen denkt dat het 2 écht super grote concurrenten zijn, dat valt vies tegen, sterker nog, Mircosoft maakt sommige dingen voor Sony (Zoals het PS3 Dashboard)

Wel weer een beetje jammer van al die reakties, zoals 'wat hebben de xbox360 mensen hierop te zeggen'

Als de mensen hier iets verder hadden gekeken dan hun neus lang was, en beter gingen opletten, kon je zien dat vrijwel elke Xbox bezitter het de PSers en PCers gewoon gunde :7

Ik ben een nieuwsgierig ventje. Kijk maar op mijn profiel

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tja, je zegt zelf dat het al te verwachten was.. Dus.. :puh:

Ja natuurlijk, voor het geld.

Dus, je mist het punt.. Het gaat er om dat je dit had kunnen zien aankomen, je sprak jezelf nogal tegen nl..

Nou, dan spreekt bijna de helft hier die reageert zich tegen, bijna iedereen zegt: "Ik zei het je, Told you!", terwijl dat niet was..

Er zijn een paar reacties die naar dat hij naar de PC komt, maar PS3 bijna geen één!

Het was gewoon te verwachten, maar toen was iedereen meer bezig waarom hij niet kwam naar de PS3/PC en waarom heb ik nou geen Xbox..

Bewerkt: door Venzio

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

50 euro voor 2 DLC's is eigenlijk best wel duur.

Vind ik ook, maar ik heb het er voor over.thumbsup2.gif Zo'n vette games in 1 pakket. Ik ga die gewoon preorderen vandeweek. (als dat tenminste al in Februari kan...)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...