Jump to content
Joriz

GTA4 Episodic content komt naar PC en Playstation 3!


Eindelijk heeft Rockstar Games aan ons bevestigd dat de downloadbare content van Grand Theft Auto IV ook naar de PC en Playstation 3 komt. Zowel GTA The Lost and Damned en GTA The Ballad of Gay Tony zullen al op 30 maart 2010 uitkomen en los downloadbaar zijn via Windows Live en PlayStation Network. Take Two Interactive (de eigenaar van Rockstar Games) concludeerde al eerder dat ze de downloadbare content te laat hadden uitgegeven voor XBox 360 en dat dit eigenlijk sneller achter de release van GTA4 zelf aan had gemoeten. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat beide downloadbare content nu tegelijk in maart uitkomen.

med_gallery_1_129_59899.jpg

Naast de los downloadbare content voor de mensen die Grand Theft Auto IV al hebben zal tevens weer een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City pakket uitkomen voor zowel PC als Playstation 3 voor mensen die nog geen Grand Theft Auto IV hebben. De Episodes from Liberty City bevat tevens enkele extra radiostations en natuurlijk al vele opties die al in GTA4 zaten zoals multiplayer voor 32 spelers en videoeditor (enkel PC).

Op dit moment is er nog geen verdere informatie bekend over de prijs. Waarschijnlijk zal Episodes from Liberty City rond de 50 euro kosten en de los downloadbare episodic content rond de 20 euro. Alle zijn vanaf 30 maart 2010 beschikbaar en reeds te downloaden via Xbox LIVE Marketplace.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

oke ik heb al mijn vertrouwe in gta maar laat het rijstijl beter improviseren bij het gevolg van de slechte prestatie gta 4 was een verdomd goed verhaal maar de game sucked 15 % van de hele game ik geen een 10 voor de verhaal ik geef een 6.8 voor de game mischien zijn deze toch beter en meer wapens YEAHHHHH YEAHHHH owned en een parachute en nieuwe wapens nieuwe voertuigen gta kickass in 2004 tot 2008 zal het weer goed komen met het prestatie maar in iedergeval ik ga hem kopen!!!!! oh yea maar please maak meer voertuigen en andere dingens voor de pc en ps3 versie

8):Y:7:{:tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

FTW FTW!!!!!!!!!!!!!! gta iv en pc en ps3 is de plaats waar de spellen tobehoord de xbox 360 is gewoon een kopie van de ps3 de ps3 en pc zijn gewoon de beste gameconsoles in de history of tim suck my balls bill suck my ballzzzzzzz !!

Lul niet, de PS3 is een kopie van de Xbox 360. De Xbox 360 was al een paar jaar eerder uit dan de PS3, en ze zijn allebei even goed. Ze kunnen best samen gaan, get lost!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

je heb gelijk sorry voor het onderscheppen van de xbox 360 xbox is voor show ps3 is voor de graphics maar xbox is wel 4x hd en ps3 6x blu ray dus jij hebt helemaal gelijk maar niet zo dreigend ik wordt een beetje bang

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waar is nou al dat gezeur voor nodig? Alsof je het eindelijk met een meisje mag doen, nadat de volledige groep al over haar heen is geweest. Om dan vervolgens de groep uit te lachen dat jij haar als laatst genomen hebt.. :7 Ik snap jullie niet hoor.. Niks is tegenwoordig volledig exclusief, dat is toch ook wel bekend? Het wordt voor een bepaalde periode afgekocht, waarbij er ook wordt afgesproken dat die periode niet bekend gemaakt wordt. Simpel, maar o zo effectief.. En, niet te vergeten, droogvoer voor fanboys..

je heb gelijk sorry voor het onderscheppen van de xbox 360 xbox is voor show ps3 is voor de graphics maar xbox is wel 4x hd en ps3 6x blu ray dus jij hebt helemaal gelijk maar niet zo dreigend ik wordt een beetje bang

Bij deze nogmaals het dringende verzoek om je PB's te lezen..

Zo gaan jij en je 'balls' niet lang bestaan op dit forum hoor.

Oh zoete ironie..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

RAAAAH wat heb ik spijt dat ik een Xbox 360 gekocht heb

ik zal al laatst te balen omdat de PS3 alle leuke Exclusives krijgt (Uncharted, Heavy rain)

ik had de 360 Elite gekocht om de prijsverlaging en de DLC van gta 4

en nu komt het ook naar PS3 begrijp me niet verkeerd ik ben geen Fanboy en ik gun het de PS3ers

natuurlijk, maar ik heb gewoon een hekel aan exclusives.de games zouden op elke platform (Xbox 360 dus, want Uncharted kan nooit op de wii en dat zou er toch niet uit zien laat staan de handhelds) moeten komen

Laterz Vice

Gefeliciteerd ps3 en pc gamers.

maar ik blijf het toch wel een naaistreek vinden.

hebben wij een keer iets exclusives krijgen jullie het hetzelfde met agent ofzo.

Gefeliciteerd ps3 en pc gamers.

maar ik blijf het toch wel een naaistreek vinden.

hebben wij een keer iets exclusives krijgen jullie het hetzelfde met agent ofzo.

Let maar op AGENT zal uiteindelijk ook op de xbox verschijnen zoals ik eerder al zei.

Rockstar kent het begrip Exclusive niet alleen het begrip geld.

Komaan mensen. je hoeft toch ook maar een reinste beetje gameverstand te hebben om te weten dat de ps3 de beste console is? :D

Ik bedoel. DØH, moet ik hier nog meer uitleg aan geven?

Zeg nou zelf. je moet niet altijd voor de laagste prijs gaan ;)

uhu, dit is een soort van payback.

Bewerkt: door FGras

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het draait inderdaad bij de meeste Game designers alleen maar om het geld en het succes rondom een game. We dachten allemaal dat de Extra content exclusief voor de Xbox 360 zou blijven vanwege het geld dat Microsoft aan Rockstar Games heeft betaald, maar aangezien de Episodes geen groot succes op de Xbox 360 hebben geboekt laten ze het alsnog voor de Playstation 3 en PC komen. Lijkt me een niet al te slimme zet van Rockstar Games, aangezien veel gamers Rockstar al in de steek hebben gelaten vanwege de (tijdelijke) Extra Content. Het draait dus alleen maar om geld en deze stap hebben ze gezet om een nog betere omzet te draaien. Beetje flauw van Rockstar Games maar ook wel weer logisch als je het van de andere kant bekijkt.

Helaas voor je, dit is niet waar. Reken maar mee. De deal voor exclusiviteit heeft gewoon een tijdslimiet gehad. De deal is gesloten tussen Microsoft en Rockstar Games. Ik heb het document nog steeds niet zien rondslingeren, maar gezien de release datum staat er in de overeenkomst dat Microsoft exclusiviteit heeft gekocht voor een periode van precies de 23 maanden na het uitkomen van GTA IV.

Datum release van IV: 29 april 2008 + 23 mnd is 30 april 2010. :tu:

Wist helemaal niet dat daar een 'tijdslimiet' aan hing. :$

Het leek (mij) logisch om het naar de PS3 en PC te brengen aangezien de omzet van de 360 versie niet al te best was. Maar dat Microsoft een exclusiviteit voor 23 maanden heeft gekocht verbaast me nogal. Dus zo gaat het in dat wereldje, je laat alle gamers geloven dat het voor altijd exclusief is terwijl er gewoon een tijdlimiet aan hangt.. Vind het nogmaals best 'flauw' van Rockstar Games en Microsoft om dat verborgen te houden voor de gamers. Maar uiteraard logisch, want het draait uiteindelijk toch alleen maar weer om het geld en het succes van een spel. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Komaan mensen. je hoeft toch ook maar een reinste beetje gameverstand te hebben om te weten dat de ps3 de beste console is? :D

Ik bedoel. DØH, moet ik hier nog meer uitleg aan geven?

Zeg nou zelf. je moet niet altijd voor de laagste prijs gaan ;)

uhu, dit is een soort van payback.

Dan moet je voor de wii gaan als je voor prijs gaat,

maar het gaat ook over de prestaties die de console levert en het games aanbod.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...