Jump to content
Joriz

GTA4 Episodic content komt naar PC en Playstation 3!


Eindelijk heeft Rockstar Games aan ons bevestigd dat de downloadbare content van Grand Theft Auto IV ook naar de PC en Playstation 3 komt. Zowel GTA The Lost and Damned en GTA The Ballad of Gay Tony zullen al op 30 maart 2010 uitkomen en los downloadbaar zijn via Windows Live en PlayStation Network. Take Two Interactive (de eigenaar van Rockstar Games) concludeerde al eerder dat ze de downloadbare content te laat hadden uitgegeven voor XBox 360 en dat dit eigenlijk sneller achter de release van GTA4 zelf aan had gemoeten. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat beide downloadbare content nu tegelijk in maart uitkomen.

med_gallery_1_129_59899.jpg

Naast de los downloadbare content voor de mensen die Grand Theft Auto IV al hebben zal tevens weer een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City pakket uitkomen voor zowel PC als Playstation 3 voor mensen die nog geen Grand Theft Auto IV hebben. De Episodes from Liberty City bevat tevens enkele extra radiostations en natuurlijk al vele opties die al in GTA4 zaten zoals multiplayer voor 32 spelers en videoeditor (enkel PC).

Op dit moment is er nog geen verdere informatie bekend over de prijs. Waarschijnlijk zal Episodes from Liberty City rond de 50 euro kosten en de los downloadbare episodic content rond de 20 euro. Alle zijn vanaf 30 maart 2010 beschikbaar en reeds te downloaden via Xbox LIVE Marketplace.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuk maar ik weet niet of ik hem koop, hij is niet zo leuk meer als in het begin want de spanning is er gewoon af...

En vind ik 50 euro(want ik wil het hoesje) wel te veel ook al heb je dan wel goeie content...

Ps: zeg nou zelf als je door een chick genaaid word is het ook lekker XD..wrm bij r* niet..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Godverdomme, waarom komt dit toch op de Xbox en niet op de PS3. De Playstation is zoveel beter dan Xbox en dan moet er zoiets komen. :-( Nouja, misschien kan ik het toch ooit eens spelen bij een vriend ofzo. ^^

Dit was er voor, nu snappen jullie misschien wel wat ik bedoel?

Waaahh.

In welk topic zei Hanneswasco dit, ben dat soort uitspraken van hem niet gewend. :D

Dat zei hij in dit topic.

(Een van de eerste reacties, maar hij was toen nog geen Moderator, dat is al 2 jaar ofzo geleden!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb trouwens effe een paar vragen (slaat miss nergens op): als je Lost and Damned en/of Ballad of Gay Tony wilt downloaden/kopen via de PSN store heb je dan nog steeds dezelfde functies als bij de orginele versie??? (ik bedoel dan bijv. dat je nog kunt cheaten zonder problemen, gewoon MP kunt doen, ook zonder problemen enz.)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb trouwens effe een paar vragen (slaat miss nergens op): als je Lost and Damned en/of Ballad of Gay Tony wilt downloaden/kopen via de PSN store heb je dan nog steeds dezelfde functies als bij de orginele versie??? (ik bedoel dan bijv. dat je nog kunt cheaten zonder problemen, gewoon MP kunt doen, ook zonder problemen enz.)

Als je cheats gebruikt in zowel IV als in TBOGT of TLAD worden er een aantal Achievements geblokkeerd. Als dat je niets interesseert kun je zonder problemen gaan cheaten. Uiteraard kun je de Multiplayer en Singeplayer volledig spelen als je de Content hebt gedownload/gekocht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb trouwens effe een paar vragen (slaat miss nergens op): als je Lost and Damned en/of Ballad of Gay Tony wilt downloaden/kopen via de PSN store heb je dan nog steeds dezelfde functies als bij de orginele versie??? (ik bedoel dan bijv. dat je nog kunt cheaten zonder problemen, gewoon MP kunt doen, ook zonder problemen enz.)

Als je cheats gebruikt in zowel IV als in TBOGT of TLAD worden er een aantal Achievements geblokkeerd. Als dat je niets interesseert kun je zonder problemen gaan cheaten. Uiteraard kun je de Multiplayer en Singeplayer volledig spelen als je de Content hebt gedownload/gekocht.

Thanks!thumbsup2.gif Dan ga ik hem denk ik toch maar downloaden. Of heel misschien kopen toch...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

en nu gaan jullie ineens opscheppen over dat de ps3 veel beter is dan xbox 360.

is ook zo maar jullie hoeven dat niet zo te zeggen hoor!

ben blij dat wij blij voorjullie zijn stomme ps3 gamers!

ik vind dat echt een mening en geen feit,ik vind de xbox namelijk alleen al 10x beter door de controller want die van de PS3 vind ik echt zwaar kut.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb toch nog een kleine laatsts vraag: zijn er vaste liedjes in de clubs??? Zo ja: welke? En als het kan graag in een compleet net lijstje...thumbsup2.gif

PS: hierboven: wa zeur je eigenlijk? Ik vind de Xbox 360 controller niet fijn in de hand en jij de PS3 controller niet... Dan hoef je toch niet meteen te vloeken???confused2.gif Zeg als je echt graag je mening wilt laten horen gewoon netjes dat je de PS3 controller gewoon niet fijn in je hand vind zitten...hypocrite.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb toch nog een kleine laatsts vraag: zijn er vaste liedjes in de clubs??? Zo ja: welke? En als het kan graag in een compleet net lijstje...thumbsup2.gif

PS: hierboven: wa zeur je eigenlijk? Ik vind de Xbox 360 controller niet fijn in de hand en jij de PS3 controller niet... Dan hoef je toch niet meteen te vloeken???confused2.gif Zeg als je echt graag je mening wilt laten horen gewoon netjes dat je de PS3 controller gewoon niet fijn in je hand vind zitten...hypocrite.gif

sorry maar waar hoor je me zeuren?en ik vloek niet omdat ik de PS3 haat ofzo maar gewoon omdat het voor mij zo voelt.beetje overdreven reactie?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja inderdaad, een vloek is godverdomme en godsamme. Een kut is gewoon de natuur, geen reden voor discusie dus.

Achja, mischien koop ik het toch wel niet, ik heb beiden contents al op de 360. En die controller vind ik ook 10 x beter.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

en nu gaan jullie ineens opscheppen over dat de ps3 veel beter is dan xbox 360.

is ook zo maar jullie hoeven dat niet zo te zeggen hoor!

ben blij dat wij blij voorjullie zijn stomme ps3 gamers!

je bedoelt stomme xbox360 gamers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

en nu gaan jullie ineens opscheppen over dat de ps3 veel beter is dan xbox 360.

is ook zo maar jullie hoeven dat niet zo te zeggen hoor!

ben blij dat wij blij voorjullie zijn stomme ps3 gamers!

je bedoelt stomme xbox360 gamers.

Het is niet de bedoeling denk ik dat er een xbox vs playstation war komt..

Xbox 360 gamers zijn niet 'stom' Playstation 3 gamers zijn ook niet 'stom', iedereen heeft hier een eigen mening over..

Zit er eigenlijk op de Xbox 360 ook die optie van Episode wissel?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

en nu gaan jullie ineens opscheppen over dat de ps3 veel beter is dan xbox 360.

is ook zo maar jullie hoeven dat niet zo te zeggen hoor!

ben blij dat wij blij voorjullie zijn stomme ps3 gamers!

je bedoelt stomme xbox360 gamers.

Het is niet de bedoeling denk ik dat er een xbox vs playstation war komt..

Xbox 360 gamers zijn niet 'stom' Playstation 3 gamers zijn ook niet 'stom', iedereen heeft hier een eigen mening over..

Zit er eigenlijk op de Xbox 360 ook die optie van Episode wissel?

Ach laat ze, ik heb al in geen tijden een console war meegemaakt. :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...