Jump to content

Just Cause 2

Recommended Posts

Geplaatst:

O nee dat niet, het spel registreert alleen de acties die je op dat moment doet. Dus het neemt alles op wat je ook daadwerkelijk doet in het spel. Dus geen foefjes als uitzoomen fast forward enz.

Hier een paar voorbeelden met een paar filmpjes die ik heb gemaakt

• Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

32

• paul007

26

• Dr.Oppai

21

• FrankDangerz

21

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet de Start-PStoets herhalen. Net zolang totdat je de timer op 0 ziet staan. Je kan de timer heel kort zien maar dan moet je wel een beetje opletten omdat je hem maar heel kort ziet terwijl je de START-PSTOETS handeling aan het doen bent.

ALs je dit voor elkaar gekregen hebt blijft de 0-seconden timer in beeld staan, wat irritant is. Je kan in het startmenu dan bij SETTINGS de radar of hud (weet niet zeker) balk op 0 zetten. Je kan ook een settlement 100% halen. En een race beginnen/falen. Een missie beginnnen kan ook. ;)

Met jou manier is het gelukt, alleen irritant dat de Timer steeds blijft staan op 0. Maar beter dan steeds herstarten. :puh:

EDIT: Als je een missie Failed dan begint hij wel weer opnieuw. :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Je moet de Start-PStoets herhalen. Net zolang totdat je de timer op 0 ziet staan. Je kan de timer heel kort zien maar dan moet je wel een beetje opletten omdat je hem maar heel kort ziet terwijl je de START-PSTOETS handeling aan het doen bent.

ALs je dit voor elkaar gekregen hebt blijft de 0-seconden timer in beeld staan, wat irritant is. Je kan in het startmenu dan bij SETTINGS de radar of hud (weet niet zeker) balk op 0 zetten. Je kan ook een settlement 100% halen. En een race beginnen/falen. Een missie beginnnen kan ook. ;)

Met jou manier is het gelukt, alleen irritant dat de Timer steeds blijft staan op 0. Maar beter dan steeds herstarten. :puh:

EDIT: Als je een missie Failed dan begint hij wel weer opnieuw. :puh:

Bedoel je dat rood scherm in het midden? Dat heb ik ook :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

dat filmpje is een prive video dus we kunnen hem niet kijken.

Nu wel!

Heb hem zojuist ff op "Iedereen" gezet.

Bewerkt: door j0uk3
Geplaatst:

Ik heb een vraag over die settlements. Als je er een 100% heb, wordt je dan niet meer beschoten door die gasten? Want ik pak vaak helikopters en vliegtuigen op airport, maar ik wordt steeds beschoten. Gaat dit weg als je 100% settlement hebt of blijven ze altijd daar?

Geplaatst:

Ik heb een vraag over die settlements. Als je er een 100% heb, wordt je dan niet meer beschoten door die gasten? Want ik pak vaak helikopters en vliegtuigen op airport, maar ik wordt steeds beschoten. Gaat dit weg als je 100% settlement hebt of blijven ze altijd daar?

Ze blijven altijd daar, alleen voor mijn gevoel wordt je niet zo erg beschoten als normaal het geval is. Dit is overigens alleen bij militaire settlements, bij gewone dorpjes en steden gaan ze pas op je schieten als je het zelf uitlokt.

Ik kwam laatst trouwens nog achter iets vets achter. Bij de Black-Market Dealer kun je zo'n race auto kopen, als je hem levelt naar level 6 krijg je er een machinegeweer op. Ik vraag me af of je ook raketten krijgt bij die laatste helicopter als je hem omhoog levelt...

Geplaatst:

een settlement tot 100% brengen verandert eigenlijk niks. Het leger is nog steeds in de stad, Dat vind ik wel fake. Zo heb je niet echt het gevoel dat je daadwerkelijk een dorpje overneemt.

Geplaatst:

ik heb de demo ne maar ik vraag me een paar dingen af:

hoe verover ik zo een plaatse?

2.hoe kan ik een mannetje met een touw bijvoorbeeld aan een gasfles vastmaken?

Geplaatst:

2. Op welke console? Maar normaal is dit eerst met je touw op zo'n een ventje haken, blijven inhouden tot je op de gasfles richt, en dan loslaten op de gasfles.

Geplaatst:

2. Op welke console? Maar normaal is dit eerst met je touw op zo'n een ventje haken, blijven inhouden tot je op de gasfles richt, en dan loslaten op de gasfles.

Op de pc maar die tip is genoeg. ;P

Geplaatst:

Ze blijven altijd daar, alleen voor mijn gevoel wordt je niet zo erg beschoten als normaal het geval is. Dit is overigens alleen bij militaire settlements, bij gewone dorpjes en steden gaan ze pas op je schieten als je het zelf uitlokt.
een settlement tot 100% brengen verandert eigenlijk niks. Het leger is nog steeds in de stad, Dat vind ik wel fake. Zo heb je niet echt het gevoel dat je daadwerkelijk een dorpje overneemt.

Oke jammer. Misschien als de game 100% uitgespeeld is dat het weg gaat, dan wordt de fun iets hoger als je niet zo snel politie krijgt. :puh: Maar het blijft een geweldige game.

Geplaatst:

Ik vind de besturing van de auto's aan de ene kant echt crap maar aan de andere kant toch wel weer lekker. :puh:

Geplaatst:

Vandaag is de eerste dlc voor dit spel uitgekomen. een ijscokarretje. :puh: Maar hij is wel supervet.

Geplaatst:

Vandaag is de eerste dlc voor dit spel uitgekomen. een ijscokarretje. :puh: Maar hij is wel supervet.

Moet je daarvoor betalen? :puh:

Ijsco karren zijn trouwens echt super vet jonge :puh:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...