paul007 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Haha ik heb toch iets cools meegemaakt op het vliegveld van Panau. Ik heb er daarna meteen een filmpje gemaakt en op YouTube gezet, zie hier het resultaat: http://www.youtube.com/watch?v=B1Dnp6jHaAE Cheers! paul007 Reageren
frankyyguy Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 @ Hierboven Cool filmpje Je zou ook eens een keer 2 vliegtuigen met je grapple hook aanelkaar moeten zetten, dat ziet er ook fout uit. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Dit spel is echt geweldig al pak je een hele snelle raceauto en maak je hem op een afstandje van ongeveer 7 meter aan een TucTuc vast. Als je dan over de snelweg racet dan bengelt die tuctuc achter je langs en om je heen en ramt hij mensen op motoren van hun motor af. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) Lol ik heb een vliegend cruise schip ontdekt. Ga naar deze coordinaten: X:29584 Y:11435 Als het goed is zie je hem dan vliegen want het is een soort van cruiseship aan 2 ballonnen .Ik weet niet of hij rond vliegt of stilstaat maar ik heb hem daar gevonden. Oh en paul:waar kan ik dat vliegveld vinden?En het is een geen army-vliegveld toch? Bewerkt: 10 april 2010 door thegodfather91 Reageren
paul007 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Lol ik heb een vliegend cruise schip ontdekt. Ga naar deze coordinaten: X:29584 Y:11435 Als het goed is zie je hem dan vliegen want het is een soort van cruiseship aan 2 ballonnen .Ik weet niet of hij rond vliegt of stilstaat maar ik heb hem daar gevonden. Oh en paul:waar kan ik dat vliegveld vinden?En het is een geen army-vliegveld toch? Ze noemen het wel een militair vliegveld maar ik zelf merk er niks van. Je kunt het vliegveld vinden aan de rechterkant van de stad. Dus ergens links in het midden van Panau. Bij nummer 4 dus: Bewerkt: 11 april 2010 door paul007 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Lol ik heb een vliegend cruise schip ontdekt. Ga naar deze coordinaten: X:29584 Y:11435 Als het goed is zie je hem dan vliegen want het is een soort van cruiseship aan 2 ballonnen .Ik weet niet of hij rond vliegt of stilstaat maar ik heb hem daar gevonden. Dat is inderdaad een "gebouw" wat aan 2 luchtballonnen hangt. Het is een soort club/discotheek in de lucht. Het blijft altijd op dezelfde plek hangen, als je in de buurt komt hoor je ook de muziek van daar. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Ik heb de demo gespeeld maar ik vind het niet echt een geweldig spel.. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Had ik ook de eerste keer toen ik de demo speelde. Maar later ging ik even kijken wat nou de bedoeling was, en wat je allemaal kan doen. (Bijvoorbeeld met die grapling hook kloten ) Toen begon ik het leuk te vinden Bewerkt: 11 april 2010 door FrankDangerz Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Weet iemand waar ik Just Cause 2 voor de Xbox 360 goedkoop kan kopen? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Weet iemand waar ik Just Cause 2 voor de Xbox 360 goedkoop kan kopen? Hoe goedkoop is goedkoop? klik Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Ik heb een vraagje: waarop is Panau gebaseerd? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Sommige mensen zeggen Malaysia en dan de sneeuwbergen op Tibet. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Sommige mensen zeggen Malaysia en dan de sneeuwbergen op Tibet. Oke Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Het is gewoon een mix van allerlei verschillende Aziatische landen. en de taal die ze spreken is ook een mengeling van verschillende Aziatische talen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.