Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 The Last of Us. Damn wat een einde. Heb nog 5 minuten lang naar m'n beeldscherm zitten staren. Na dit einde vind ik het echt kut dat het over is. Ik wil zo graag door maar het kan niet. Gelukkig heb ik left behind er ook nog bij, maar ik mis TLoU nu al. En ja, 'de beste game ooit' titel is ie waard, zeker door de cutscenes. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 april 2016 Rapport Geplaatst: 10 april 2016 Told ya! The Wolf Among Us uitgespeeld, een leuke game met allerlei sprookjes in een detective setting van de makers van de Telltale The Walking Dead game. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Geplaatst: 12 april 2016 The Last of Us: Left Behind. Leuke DLC van de originele game. Deze keer speel je als Ellie, maar voordat ze Joel ontmoet. Het is een speelse DLC met veel humor. Tussendoor krijg je stukken te zien van hoe Ellie Joel verzorgd tijdens de winter. Het switched steeds van spelen met Riley maar het verzorgen van Joel. En het einde, ja. Precies wat er op het einde van The Last of Us zelf word gezegd.. Reageren
Platypus Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Geplaatst: 12 april 2016 ^Misschien kun je beter dat gedeelte over Joel in spoilers zetten, voor diegenen die het spel nog willen spelen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 ^Misschien kun je beter dat gedeelte over Joel in spoilers zetten, voor diegenen die het spel nog willen spelen. kan van alles zijn hè Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 april 2016 Rapport Geplaatst: 19 april 2016 AC Syndicate en The Last of Us (PS4). Volgens mij in dezelfde week uitgespeeld, dus ze kunnen hier allebei wel staan Reageren
Platypus Geplaatst: 26 april 2016 Rapport Geplaatst: 26 april 2016 Deadly Premonition: The Director's Cut Wow, wat een game. Dit moet wel een van de speciaalste en meest interessante games zijn die ik ooit gespeeld had. De eerste keer dat je dit spel speelt, krijg je vooral een 'dafuq?'-gevoel, maar eens het verhaal op gang is vertrokken, wordt het zeer intriguerend. Op het einde staat er ook een grote mindfuck te wachten. Jammer dat het gedaan is, want ik heb er zeer van genoten. Dit is een game die ik nooit zal vergeten Fans van Twin Peaks moeten dit zeker spelen, want deze game is er sterk op gebaseerd. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 april 2016 Rapport Geplaatst: 28 april 2016 The Wolf Among Us! 100% alle achievements! <3 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 april 2016 Rapport Geplaatst: 29 april 2016 Ratchet & Clank. Hulde aan Insomniac Games voor dit spel Ze namen een al geweldig spel en weten het 14 jaar na release nog om te toveren tot een nog meer spectaculaire game! Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 29 april 2016 Rapport Geplaatst: 29 april 2016 Metal Gear: The Phantom Pain (uitgespeeld + alle Trophys behaald) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 april 2016 Rapport Geplaatst: 29 april 2016 Metal Gear: The Phantom Pain (uitgespeeld + alle Trophys behaald) Respect, echt waar. Alles op S-rank, alle 157 side-ops, alle objectives voor alle missies en alle dieren gevangen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 9 mei 2016 Rapport Geplaatst: 9 mei 2016 (bewerkt) The Park Een geweldige horror game ondanks dat hij wat aan de korte kant is. Je hebt heel de tijd het gevoel tijdens het spelen dat je in de gaten wordt gehouden door iets of iemand. Verder zitten er natuurlijk een paar schrikmomenten in. Bewerkt: 9 mei 2016 door Noretz Reageren
Niked Geplaatst: 14 mei 2016 Rapport Geplaatst: 14 mei 2016 Uncharted 4 Adembenemend. Dit is werkelijk waar de beste game die ik ooit heb gespeeld. Heb je 'm nog niet? Koop hem dan nu meteen. Het maakt me niet uit of je dan platzak bent, in de bak beland, iemand voor moet vermoorden ofzo maar dit moet je gespeeld hebben. Ik zou hem graag een 10/10 geven, maar hij is meer waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.