BiglifeRPG Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Iemand die wilt cruisen op de PC? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Is dit spel het waard om te kopen voor de multiplayer met een vriend? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Als Multiplayer goed zou werken wel, maar zover mijn weten en ervaring gaat, werkt dit niet zo heel soepel. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Als Multiplayer goed zou werken wel, maar zover mijn weten en ervaring gaat, werkt dit niet zo heel soepel. Nog zacht uitgedrukt... Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Ok, ik heb al besloten om een ander spel te kopen voor kerstmis, in ieder geval bedankt, had ook al gehoord dat de servers niet echt zo heel goed waren Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Die servers op de PC valt wel mee hoor. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Check deze glitch dan: http://www.youtube.com/watch?v=JaqvGEYrWbY&feature=youtu.be Epic, vandaag ontdekt Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Haha, geweldig! Zou ook wel lachen zijn als andere mensen in de open wereld je dan ook kunnen zien wandelen op straat. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 (bewerkt) Haha, geweldig! Zou ook wel lachen zijn als andere mensen in de open wereld je dan ook kunnen zien wandelen op straat. Nee dat kan niet Aangezien de game nog steeds denkt dat je binnen bent, en alleen de mensen die binnen zijn kunnen je dus zien. PS: De video van het buitenlopen is door mij opgenomen, een vriend van me had het ondekt. Hier heb ik nog een video die ik gisteren heb opgenomen: http://www.youtube.com/watch?v=W35wFwmdnfQ&feature=related Edit: Wie is ooit op dat eiland gekomen? Ik wel Kaart: Cockpit View: Bewerkt: 25 december 2011 door BiglifeRPG Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Zo, heb (alweer) TDU2, voor de derde keer, dit keer kostte ie 15 euro Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Zo, heb (alweer) TDU2, voor de derde keer, dit keer kostte ie 15 euro WTF? Kopen, terugbrengen, kopen ,terugbregen ,kopen , ???? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Zo, heb (alweer) TDU2, voor de derde keer, dit keer kostte ie 15 euro WTF? Kopen, terugbrengen, kopen ,terugbregen ,kopen , ???? 3 x is scheepsrecht he! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 december 2011 Rapport Geplaatst: 26 december 2011 Zo, heb (alweer) TDU2, voor de derde keer, dit keer kostte ie 15 euro WTF? Kopen, terugbrengen, kopen ,terugbregen ,kopen , ???? Jep, eerste keer gekocht, online werkte kut, terug gebracht en LA Noire ervoor geruild. Tweede keer gekocht, G27 uitproberen, werkte kut, terug gebracht en Modnation Racers ervoor geruild. Derde keer gekregen en nu hou ik hem wel gewoon, blijf niet bezig Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 26 december 2011 Rapport Geplaatst: 26 december 2011 Haha Winkel keek zeker wel raar op? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 december 2011 Rapport Geplaatst: 26 december 2011 Haha Winkel keek zeker wel raar op? 1ste keer intertoys, 2de keer gamemania en de 3de keer saturn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.