Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Ziet er echt super uit. De Coach mode lijkt wel op het spel 'Football Manager'. Nu is er tenminste een gevoel dat je echt bij de club betrokken bent en dat je niet alleen de wedstrijden speelt. Grafisch ziet het er prachtig uit. Zonet mijn eerste wedstrijd gespeeld na een aantal transfers. Zo heb ik David Luiz en Fabregas naar Barcelona gehaald. De eerste wedstrijd is met 3-1 gewonnen, terwijl ik 0-1 achter kwam. Hattrick van Villa met daarbij een prachtig afstandsschot.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was verplan om fifa 11 te gaan kopen, maar ik denk dat ik hem uitstel. Heb een beetje een geldprobleempje en ik wil nog wel uitgaan. Dus voor mij even geen fifa 11.

Maar wel mooi dat er al positieve reacties zijn :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is krijg ik het spel vanmiddag door de brievenbus. Het daadwerkelijk spelen zal nog even een dag moeten wachten, want ik moet nog naar school, gitaarles, de kapper en de stad. Daarom had ik even een vraag voor de mensen die 'm al hebben: hoe zit het met de Russische clubs? Hebben die veel mogelijkheden op de transfermarkt, of hebben ze een heel bescheiden budget?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is krijg ik het spel vanmiddag door de brievenbus. Het daadwerkelijk spelen zal nog even een dag moeten wachten, want ik moet nog naar school, gitaarles, de kapper en de stad. Daarom had ik even een vraag voor de mensen die 'm al hebben: hoe zit het met de Russische clubs? Hebben die veel mogelijkheden op de transfermarkt, of hebben ze een heel bescheiden budget?

Zucht ik heb hetzelfde probleem. School, huiswerk druk druk druk. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige game! Ik stoor me alleen erg aan de vormgeving van de wedstrijden. Ik speel nu Career Mode Eredivisie, maar ik krijg echt de score-balk, wissels e.d. in de kleuren knalblauw en knalrood. Ziet echt heel cheap uit en het leid af. Straks maar is kijken of ik dat handmayig kan wijzigen...

Hebben jullie trouwens soms ook last van korte freezes? Op bepaalde momenten freezed de game voor 2 á 3 sec in een wedstrijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige game! Ik stoor me alleen erg aan de vormgeving van de wedstrijden. Ik speel nu Career Mode Eredivisie, maar ik krijg echt de score-balk, wissels e.d. in de kleuren knalblauw en knalrood. Ziet echt heel cheap uit en het leid af. Straks maar is kijken of ik dat handmayig kan wijzigen...

Hebben jullie trouwens soms ook last van korte freezes? Op bepaalde momenten freezed de game voor 2 á 3 sec in een wedstrijd.

Ja, hier heb ik ook last van. Ik denk dat het komt door de nummers die je in het spel hebt gezet. Ik denk dat hierdoor de game op bepaalde punten moet laden, iets wat best irritant is. Daarnaast krijg ik ook balkjes door mijn scherm heen, maar dit stoor me niet. Bij mij zijn ze overigens wit.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dan weet ik ieder geval waar het aan ligt. Maar speel jij eredivisie of een andere competitie? Volgens mmij hebben ze voor de Eredivisie namelijk de kleuren rood/blauw gedaan als lay-out. Voor andere competities heb je andere kleuren. Net als extra een nieuwe Career opgestart of het willekeurig was, maar daar was het hetzelfde qua kleur. De balken zelf storen me niet echt, alleen de felle fleuren. Zonde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...