Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Ben tot op heden zeer te spreken over dit nieuwe deel :)

Net als met FIFA 10 ben ik met een club uit de 2e npower league in Engeland begonnen om deze op te werken naar zo hoog mogelijk (met FIFA 10 ben ik tot de championship gekomen, 1 klasse onder de Premier League). Nog vrijwel geen fouten tegen gekomen. Moet wel nog erg wennen aan het passen, waar ik toch van de snelle passes was moet ik dat nu toch zorgvuldiger gaan doen, anders wordt t niks :puh:

Maar tot dusver zeer tevreden, alleen erg wennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het jullie al opgevallen dat het 'echte' Brazilië niet in Fifa 11 zit? :?

Dat is mij niet opgevallen nee, aangezien ik geen flauw idee heb hoe je met landen moet spelen.

Heb je nooit fifa gespeeld ofzo? Meestal staat de landen teams gewoon onder het kopje 'Internationaal'.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het jullie al opgevallen dat het 'echte' Brazilië niet in Fifa 11 zit? :?

Dat is mij niet opgevallen nee, aangezien ik geen flauw idee heb hoe je met landen moet spelen.

Heb je nooit fifa gespeeld ofzo? Meestal staat de landen teams gewoon onder het kopje 'Internationaal'.

FIFA 11 is mijn eerste FIFA sinds jaren. Dus ik heb ook geen idee waar ik Internationaal kan vinden.

Je komt zo bij het menu en dan kan je kiezen uit de volgende opties (ik doe 't even in het engels):

Kick-Off

Game Modes

Online Modes

Virtual Pro

My FIFA 11.

Waar moet je dan precies naartoe gaan en wat precies doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ow wacht ik heb het niet helemaal goed gezien, de juiste spelers + opstelling zijn er wel, alleen de shirts en logo kloppen niet. :puh:

@Hierboven: Gewoon Kick Off en als je een team moet kiezen ga je naar International en dan zoek je een land uit. :puh:

Zo zal het wel ongeveer zijn denk ik. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik auto-save uitzetten?

Kan je dit niet doen bij: Mijn Fifa -> Profielinstellingen?

Ik vermaak me erg met Fifa, echt een tof spel. Ik begrijp alleen twee dingen niet:

Als ik online ga met vrienden valt die soms uit, dan krijg ik een melding waarin staat dat de verbinding verbroken is. Hebben jullie hier ook last van?

Als je een carriere start dan moet je soms echt lang wachten totdat je een wedstrijd kan spelen. Is dit normaal? Ik weet dat je die dagen kan 'skippen' maar kan je die dagen niet fatsoenlijk gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was vandaag in de stad en ik kon het niet laten om fifa 11 te kopen. Alleen die Media Markt in Eindhoven, wat een gapers daar. Ik vraag daar zo: 'Hebben jullie fifa 11 op de xbox?' Hij zo: 'Nee, hij is uitverkocht. We hebben gister de bestelling gemist'. Ik dacht echt wtf?! Toen maar naar de Toys u rus gegaan die er langs zat. En daar wasie even duur 55 euro. Dus nu ben ik de trotse bezitter van fifa 11 :dans:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal hem rond kerst op de Xbox360, m'n vader heeft 'm voor de wii, maar die vrij-trappen op de wii zijn echt verbeterd !

allhoewel het er nog steeds niet uitziet ..

Bewerkt: door Sniickers.
Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik begrepen heb, is het niet mogelijk om het automatisch opslaan uit te schakelen. Dat vind ik toch wel jammer, want het was altijd erg handig om even een speler te contracteren, om te kijken hoe zijn ontwikkelingsstatiskieken eruit zien.

Verder ben ik erg tevreden over het spel. De bug waarbij het spel even een paar seconden 'bevriest' ben ik gelukkig nog niet tegengekomen. Ik merk wel dat het echt een stuk moeilijker is om de verdediging door te komen. Een paar trucjes uit je mouw schudden is niet voldoende om je man te passeren. Meer dan ooit moet je de bal rondspelen, rustig opbouwen en dan op het juiste moment toeslaan. Dat was even omschakelen, want in FIFA 10 ging ik meestal als een rambo op het doel van de tegenstander af. Ook vind ik het top dat Arsenal nu een stuk meer 'faces' in de selectie heeft. Ook de niet-topspelers, zoals Mannone, Gibbs, Ramsey, etc. zien er nu een stuk echter uit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin me nu toch al stilaan te irriteren aan Fifa 11:

- Het spel freezed in matches soms tussen de 5 en de 10 keer, wat heel irritant is. En dit terwijl ik niks van goaltunes of audio gebruik.

- De Nederlandse commentatoren die geobsedeerd zijn door het woord "Tackle". -.-

- De sponsors die op de shirts niet zichtbaar zijn als je de Nederlandse versie kiest.

- De Nederlandse scheidsrechters die je krijgt terwijl je in de Belgische competitie speelt.

- Dan ook nog de ploegmaten en scheidsrechter die altijd in de weg lopen als je wilt passen.

- De spelers die altijd als een bende klunzen over elkaar heen vallen waardoor de tegenstander altijd met de bal wegrent.

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin me nu toch al stilaan te irriteren aan Fifa 11:

- Het spel freezed in matches soms tussen de 5 en de 10 keer, wat heel irritant is. En dit terwijl ik niks van goaltunes of audio gebruik.

- De Nederlandse commentatoren die geobsedeerd zijn door het woord "Tackle". -.-

- De sponsors die op de shirts niet zichtbaar zijn als je de Nederlandse versie kiest.

- De Nederlandse scheidsrechters die je krijgt terwijl je in de Belgische competitie speelt.

- Dan ook nog de ploegmaten en scheidsrechter die altijd in de weg lopen als je wilt passen.

- De spelers die altijd als een bende klunzen over elkaar heen vallen waardoor de tegenstander altijd met de bal wegrent.

Kan je dat nog een keer uitleggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...