paul007 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Kan iemand me uitleggen waarom die spelers zo sloom lopen? Ik doe Manager Mode bij FC Barcelona maar ze gaan echt als slakken Bij FIFA 10 kon je de speelsnelheid veranderen voor iedere wedstrijd maar hier niet, of zie ik iets over het hoofd? Hier kan je ook de speelsnelheid veranderen hoor. Van langzaam tot snel geloof ik. Gewoon even kijken bij "Mijn FIFA 11" -> Instellingen (-> misschien wel bij "Mijn Profielinstellingen" maar dat weet ik niet zeker). Reageren
jordib12 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Ik heb het even voor je opgezocht, je begint bij je standaard menu ----> mijn fifa 11 ---------> instellingen en profiel-----> spelinstellingen -------> spelsnelheid kan je zelf instellen naargelang je dat wilt van langzaam naar normaal naar snel! @ Sven, welke spelers heb je dan al allemaal aangekocht, dat je maar zoon klein budget hebt? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Kan iemand me uitleggen waarom die spelers zo sloom lopen? Ik doe Manager Mode bij FC Barcelona maar ze gaan echt als slakken Bij FIFA 10 kon je de speelsnelheid veranderen voor iedere wedstrijd maar hier niet, of zie ik iets over het hoofd? Hier kan je ook de speelsnelheid veranderen hoor. Van langzaam tot snel geloof ik. Gewoon even kijken bij "Mijn FIFA 11" -> Instellingen (-> misschien wel bij "Mijn Profielinstellingen" maar dat weet ik niet zeker). Ik heb het even voor je opgezocht, je begint bij je standaard menu ----> mijn fifa 11 ---------> instellingen en profiel-----> spelinstellingen -------> spelsnelheid kan je zelf instellen naargelang je dat wilt van langzaam naar normaal naar snel! @ Sven, welke spelers heb je dan al allemaal aangekocht, dat je maar zoon klein budget hebt? Die staat bij mij al op Snel.. Oftewel is het gewoon zo dat ze veel trager zijn in 11 dan in 10 Reageren
jordib12 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Kan iemand me uitleggen waarom die spelers zo sloom lopen? Ik doe Manager Mode bij FC Barcelona maar ze gaan echt als slakken Bij FIFA 10 kon je de speelsnelheid veranderen voor iedere wedstrijd maar hier niet, of zie ik iets over het hoofd? Hier kan je ook de speelsnelheid veranderen hoor. Van langzaam tot snel geloof ik. Gewoon even kijken bij "Mijn FIFA 11" -> Instellingen (-> misschien wel bij "Mijn Profielinstellingen" maar dat weet ik niet zeker). Ik heb het even voor je opgezocht, je begint bij je standaard menu ----> mijn fifa 11 ---------> instellingen en profiel-----> spelinstellingen -------> spelsnelheid kan je zelf instellen naargelang je dat wilt van langzaam naar normaal naar snel! @ Sven, welke spelers heb je dan al allemaal aangekocht, dat je maar zoon klein budget hebt? Die staat bij mij al op Snel.. Oftewel is het gewoon zo dat ze veel trager zijn in 11 dan in 10 Ja, dat zal het dan wel zijn, fifa 11 is idd iets slomer geworden omdat het ook realistischer is geworden! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Ik wordt het wel gewoon Heb 'm sinds gisteren terug en heb er geen spijt van om het terug te hebben gekocht Reageren
jordib12 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Ik wordt het wel gewoon Heb 'm sinds gisteren terug en heb er geen spijt van om het terug te hebben gekocht Ja idd, FIFA is en zal altijd het beste soccer spel zijn die er is, naar mijn mening, ik koop hem elk jaar, maar ik moet toegeven dat FIFA 11 me toch wat teleurgesteld heeft... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) Ik had hem al gekocht toen hij net gereleased was, en hij viel me zwaar tegen. Daarom had ik hem een week later verkocht.. Wat eigenlijk superdom van me was. Uiteindelijk heb ik hem toch terug (nieuw) gaan halen en ben niet van plan hem te verkopen. Kan nu ook online gaan met FIFA omdat ik een nieuw Adult-account heb aangemaakt. Wat ik daarvoor niet kon met mijn oude gamertag.. Bewerkt: 11 maart 2011 door TekaLoca Reageren
jordib12 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Ik had hem al gekocht toen hij net gereleased was, en hij viel me zwaar tegen. Daarom had ik hem een week later verkocht.. Wat eigenlijk superdom van me was. Uiteindelijk heb ik hem toch terug (nieuw) gaan halen en ben niet van plan hem te verkopen. Kan nu ook online gaan met FIFA omdat ik een nieuw Adult-account heb aangemaakt. Wat ik daarvoor niet kon met mijn oude gamertag.. Als ik niet online zou kunnen, met gelijk welk spel, dan zou ik niet eens een ps3 hebben! Want ik koop enkel de spellen voor online te kunnen spelen. Ik mis vooral online speltypen, je kan enkel 1 vs 1 of 11 vs 11 met je prof en dat begint ook na een tijdje te vervelen! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Oh.. ik koop games altijd voor de campaign/storyline. De multiplayer is voor mij slechts een extraatje En bij FIFA speel ik bijna nooit online. Al wacht ik wel nog steeds op een wedstrijd dat ik ging spelen met een medelid hier Reageren
jordib12 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Oh.. ik koop games altijd voor de campaign/storyline. De multiplayer is voor mij slechts een extraatje En bij FIFA speel ik bijna nooit online. Al wacht ik wel nog steeds op een wedstrijd dat ik ging spelen met een medelid hier Fifa is misschien wel leuker als je gewoon speltype coach gaat doen, of andere speltypen, je hebt meer keuze dan online. Maar eens online gaan is ook altijd fijn, het is altijd leuker scoren tegen een mens dan tegen de computer. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 En dan val je plots tegen iemand die beter is dan jou.. Dat haat ik dan stiekem :$ Maar zo is het.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Ben nu trainer bij PSV. Had ook bij Newcastle of FC Nantes beginnen, maar dat vond ik maar te zwakke ploegjes. Reageren
jordib12 Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Ben nu trainer bij PSV. Had ook bij Newcastle of FC Nantes beginnen, maar dat vond ik maar te zwakke ploegjes. Newcastle is toch geen zwakke ploeg? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Ze waren juist gepromoveerd naar de premiere league. Reageren
jordib12 Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Ze waren juist gepromoveerd naar de premiere league. Ohja, dan versta ik het dat je voor PSV koos. Maar als je speltype coach doet, wat kies je dan? Speler, coach of coach en speler? Ik kies gewoon voor speler enkel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.