Jump to content

FIFA 11

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu coach bij Barcelona. Moet nog wat afwerken in Manager Mode op FIFA 10 aangezien ik daar bijna 15 jaar bij de club zit. Als je dan het 15e jaar voltooid heb, zit je aan 100%. Altijd leuk.. :tu:

• Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

86

• End Of The Riot

65

• Mr-Triple-X

62

• BoerBanaan

47

Geplaatst:

Ik had gisteren ook weer een nieuwe bug. De eerste helft was net afgelopen en i.p.v. de herhalingen kreeg ik meteen het pauze-scherm. Daarna op 'Hervat wedstrijd" geklikt en toen speelde hij de herhalingen af zonder poppetjes (:7) en dus geen wedstrijd. Camera draaide alle kanten op en de spelers kwam later tevoorschijn en schoven met een aardige snelheid over het veld. Ik kon nog wel gewoon start doen maar dat was veranderd in pauze en hielp dus niks. Game opnieuw opgestart, gelukkig stond het nog 0-0.

Geplaatst:

Ik had gisteren ook weer een nieuwe bug. De eerste helft was net afgelopen en i.p.v. de herhalingen kreeg ik meteen het pauze-scherm. Daarna op 'Hervat wedstrijd" geklikt en toen speelde hij de herhalingen af zonder poppetjes (:7) en dus geen wedstrijd. Camera draaide alle kanten op en de spelers kwam later tevoorschijn en schoven met een aardige snelheid over het veld. Ik kon nog wel gewoon start doen maar dat was veranderd in pauze en hielp dus niks. Game opnieuw opgestart, gelukkig stond het nog 0-0.

Haha, raar! :puh:

@Sven, ik doe enkel speler, vindt veel leuker om zelf te spelen, maar ik denk volgend seizoen nieuwe seizoen te starten als coach, lijkt me ook wel es leuk, spelers kopen enzo.

:7

Geplaatst:

Heb een probleempje met volgend trophy/achievement:

Once in a lifetime - 10G

Score as the Goalkeeper in any match

Ik heb gescoord met de keeper van Barcelona in een penalty, maar heb de achievement niet gedeblokkeerd. Heeft iemand hier ervaring mee?

Geplaatst:

Once in a lifetime - 10G

Ik heb gescoord met de keeper van Barcelona in een penalty, maar heb de achievement niet gedeblokkeerd. Heeft iemand hier ervaring mee?

Penalty telt niet mee.

Geplaatst:

Once in a lifetime - 10G

Je kan deze trophy/achievement het best halen in de training modus. Gewoon gaan trainen met 11 aanvallers en 1 verdedigende goalkeeper. Vraag om de bal en scoren maar!

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de tip, en best klote dat je hem niet kan halen met een penalty. Het is toch ook binnen? :7

Tjah ze moeten het toch klein beetje moeilijk maken hé? :puh:

Maar ik had ook wat voor, ik wou me virtuele prof trainen en ik speelde tegen een vriend, maar hij hoste, ik deed wat ik moest doen om het vrij te spelen(verdiensten) maar krijgen geen punten bij of ik speelde niets vrij, tot ik na 1 maand pas ontdekte dat het enkel kan als ik host! crazy.gif

En even erbij, ik boost niet dat is laag en laf, net zoals in MW2 of andere spellen... :7

Bewerkt: door jordib12
Geplaatst:

Bedankt voor de tip, en best klote dat je hem niet kan halen met een penalty. Het is toch ook binnen? :7

Tjah ze moeten het toch klein beetje moeilijk maken hé? :puh:

Maar ik had ook wat voor, ik wou me virtuele prof trainen en ik speelde tegen een vriend, maar hij hoste, ik deed wat ik moest doen om het vrij te spelen(verdiensten) maar krijgen geen punten bij of ik speelde niets vrij, tot ik na 1 maand pas ontdekte dat het enkel kan als ik host! crazy.gif

En even erbij, ik boost niet dat is laag en laf, net zoals in MW2 of andere spellen... :7

Hoe kan je dit nou vergelijken met het "boosten" van MW2?

Dit is zeker geen boosten sinds je de trophy/achievement maar één keer kan behalen. Daarnaast staat er geen verdere informatie bij de trophy/achievement waar je hem moet halen.

Misschien een tikkeltje jaloers dat je zelf niet van dit trucje wist? :)

Geplaatst:

Ik snap nie over wat jij het hebt hoor...

Ik zeg toch niet dat jij boost?

Ik zeg gewoon maar als je met een vriend speelt en je laat hem zn verdiensten vrijspelen, is dat boosten net zoals je in mw2 BV 15 headshots boost...

En ik wist heus wel hoe je moet boosten in FIFA maar ik doe het niet... vindt er trouwens niks leuk aan, misschien speel jij enkel spellen om alles vrij te spelen zo rap mogelijk en eingelijk maar 1% eerlijk gespeeld te hebben maar ik niet. ;)

Geplaatst:

Ik dacht dat jij het had over de methode om de trophy/achievement te halen. Dat jij deze methode boosten vindt. Sinds ik deze methode ook heb gebruikt voelde ik me aangesproken, dat is toch niet zo gek?

Geplaatst:

Ik dacht dat jij het had over de methode om de trophy/achievement te halen. Dat jij deze methode boosten vindt. Sinds ik deze methode ook heb gebruikt voelde ik me aangesproken, dat is toch niet zo gek?

Nee, ik had niet over trophy/achievement maar over je virtuele prof boosten... :)

Geplaatst:

Heren, heren toch...wat een heisa allemaal. Laten we het even bij FIFA 11 houden. Want deze verwijten over en weer, over het al dan niet boosten...lijkt me niet echt een zinnig punt van discussie op deze manier. De één rekent het misschien onder boosten, de ander niet. Dit verschilt van persoon tot persoon. Iedereen is vrij om daar het zijne van te denken. Een beetje discussie is natuurlijk prima, maar hier schieten we weinig mee op. :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...