jordib12 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Nene, het was gewoon misverstandje. En wat is jullie favoriete ploeg eingelijk? Ik vindt Arsenal en Real Madrid het leukste spelen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Ik ben 100% supporter van Barcelona.. Maar bedoel je het in-game spelen of gewoon real life? Reageren
jordib12 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Ik ben 100% supporter van Barcelona.. Maar bedoel je het in-game spelen of gewoon real life? Ik bedoel in FIFA hé. En met Barcelona speel ik echt niet graag, ik vindt xavi daar niet goed, messi stelt me ook wat teleur te weinig power. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Gewoon veel mee spelen, dan komt alles goed Ook speel ik soms wel graag met lagere ploegen als Marseille, RSC Anderlecht etc. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Je moet is Lyon proberen echt een prachtige ploeg. Snel (sneller dan spelers van barcelona ), technisch sterk, veel talent en leuk om mee te spelen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Marseille is een mooi ploegje. Snel, goede voor- en achterhoede. Daarnaast spelen Tottenham en Barcelona ook heerlijk hoor. Als dat niet genoeg is heb je in het buitenland natuurlijk nog Galatasaray, een mooi ploegje om mee te spelen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Ik vind Spartak Moskou een heerlijke ploeg om mee te spelen. Snelle spelers, die je gemakkelijk en vloeiend over het veld stuurt. En Welliton is een prima afmaker. Zelfde geldt trouwens voor CSKA, want ook dat is een fijn team. Maar mijn favoriet is absoluut Arsenal. Ik ben misschien wat bevooroordeeld omdat dat sowieso mijn favoriete club in het buitenland is, maar ze spelen ook fantastisch. Twee flankverdedigers van wereldniveau, een gevarieerd middenveld, en een aanvalslinie met Walcott die op volle snelheid Messi bij kan houden. Reageren
jordib12 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 (bewerkt) Lyon beter dan Barcelona? :o Dat moet ik es testen. EDIT: ik daag iemand uit met ps3 fifa 11 die tegen mij wilt spelen... Ik verlies bijna nooit >>> Door Kai-ShockWave: Graag reageren via PB... <<< Bewerkt: 19 maart 2011 door Kai-ShockWave Reageren
paul007 Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Hebben jullie soms ook dat de keeper automatisch uit z'n doel komt terwijl je hier niet om vraagt? Ik weet dat je met driehoekje (PS3) de keeper kan laten uitkomen maar soms doet die dit automatisch? Kun je dit uitschakelen? Want soms kan het doelpunten voorkomen denk ik. Reageren
jordib12 Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Hebben jullie soms ook dat de keeper automatisch uit z'n doel komt terwijl je hier niet om vraagt? Ik weet dat je met driehoekje (PS3) de keeper kan laten uitkomen maar soms doet die dit automatisch? Kun je dit uitschakelen? Want soms kan het doelpunten voorkomen denk ik. Hmm volgens mij komen ze niet vanzelf uit hoor... Ik kan mis zijn, en ik denk dat je het kan uitschakelen ook, maar ik bekijk het morgen wel even voor je. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Ik heb FIFA 11 nu al een drietal weken terug, en ben blij over mijn (her)aankoop, ik dacht eerst dat het te veel op FIFA 10 leek maar het is eigenlijk wel wat veranderd Overigens merk ik er niets van dat mijn doelman zomaar zijn doel verlaat(/te vroeg).. Reageren
jordib12 Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 Ik heb FIFA 11 nu al een drietal weken terug, en ben blij over mijn (her)aankoop, ik dacht eerst dat het te veel op FIFA 10 leek maar het is eigenlijk wel wat veranderd Overigens merk ik er niets van dat mijn doelman zomaar zijn doel verlaat(/te vroeg).. Op ps3 of XBOX? Reageren
jordib12 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Wooww, ik heb een nieuwe ploeg gevonden op FIFA die enorm zalig speelt namelijk Inter milaan! Top spitsen, heb 2 goals gescoord die ongelofelijk waren, net achter de middellijn in de volley kruising binnen, dankzij eto'o. Zeker een aanrader om met Inter een potje online te spelen! Reageren
>$bram$< Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 (bewerkt) Ik speel vaak met AC-Milan, in coach is dit vaak mijn basis. Bryan Ruiz (Twente) Fernando Liorrente (Atletico de Bilbao ) Robinho Janssen (Twente) Pirlo Flamini/Boateng Ambrossini Thiago Silva Nesta Abate Abbiati Verder Varieer ik elke westrijd in de aanval met Pato en Ihbrahimovic. Op het Middenveld met Boateng, Van Bommel en nog een andere. In MP dezelfde opstelling (4-3-3 , smal middenveld) maar dan met Pato/Cassano op rechts en Robinho op Links en Ibrahimovic in de spits. Toekomstige aankopen: Douglas (Twente) , Augustyn (Catania volgens mij) en Eriksen (Ajax). Dat kost rond de €15.000.000,- Toekomstige verkopen: Seedorf, Izaghi, Merkel, Emanuelson en Zambrotta. Dat is goed voor een kleine €40.000.000,- Wie weet nog een goede keeper? Bewerkt: 10 april 2011 door >$bram$< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.