game~skater Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Ik kijk eerst of het wel een vrouw is, want stel je 'gaat wat doen' en je krijgt ineens een lange te zien, nou daar wordt je ook niet blij van. Ervaring? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Ik kijk eerst of het wel een vrouw is, want stel je 'gaat wat doen' en je krijgt ineens een lange te zien, nou daar wordt je ook niet blij van. Ervaring? Ik zeg ook 'stel', dus ik heb geen ervaring. Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Ik kijk eerst of het wel een vrouw is, want stel je 'gaat wat doen' en je krijgt ineens een lange te zien, nou daar wordt je ook niet blij van. Ervaring? Ik zeg ook 'stel', dus ik heb geen ervaring. Nee dat moet je idd niet hebben. Reageren
Faenty. Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 laatst over een intressant experiment gelezen ze zetten mensen naakt in een ruimte met een apparaat waarmee ze kunnen zien waar de ogen kijken nou dat moeten ze niet bij mij proberen maar wat bleek dus je kunt je ogen alleen maar op het gezicht sturen maar dat kon maar 1 van de 50 mensen 1 experiment zegt natuurlijk niks maartoch.. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Als ik een meisje zie, kijk ik meestal eerst naar haar kapsel( Net woord voor haar ) en daarna gwn naar der gezicht, En dan eventueel naar der cupmaat. Ook moet ze een goede humor hebben en niet al te saai zijn. Ik vind vooral meisjes met bruin haar leuk, En vooral als ze ongeveer evenlang als mij is ( als ze te lang is dan knap ik erop af want dan moet je bergbeklimmen wil je bij haar gezicht komen ) RS-modder@ Dat doe ik ook METALSYSTEM@ Arrogante meiden en sletten hoeven van mij ook niet (alhoewel ik wel een meisje wil die van spannenden dingen houd ) Reageren
Dylann. Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 (bewerkt) ik kijk altijd na de borsten en de kontje en de uiterlijk blond is sexy :$ Bewerkt: 26 augustus 2010 door Dylann. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Waar kijk jij het eerst naar wanneer er een lekker meisje/vrouw voorbij komt gelopen? - Borsten Wat vind jij het belangrijkst aan een potentiële vriendin? - Uiterlijk Waar knap jij op af? - Overgewicht Op welke (hoofd)haarkleur val jij? - Ik val niet specifiek op één haarkleur Op welke (hoofd)haarkleur knap jij af? - Ik knap op geen enkele haarkleur af Reageren
Fezz Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Ik kijk gewoon meteen naar der kut. Die optie moet er bij. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik kijk gewoon meteen naar der kut. Die optie moet er bij. lol? kan je door de broek heenkijken dan? Reageren
Dylann. Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik kijk gewoon meteen naar der kut. Die optie moet er bij. lol? kan je door de broek heenkijken dan? Hij zegt dat nu wel, maar als tie het echt ziet rent die weg. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Hier merk ik ook alweer dat ik een van de weinigen ben die benen helemaal te gek vinden Reageren
Faex Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Nou daar hou ik ook wel van hoor Maar kijk eerst naar haar gezicht en dan automatisch naar haar borsten ( maargoed, grote maakt voor mij niks uit ) En als het kan haar kontje :$ En als ik met een meisje praat, moet ze een goede persoonlijkheid hebben. Dus geen bitch en/of verwend kind Reageren
R-fl3x Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik zit nu momenteel in een periode waarbij veel meisjes in van die shorts rondlopen, en ja, soms puilen mijn ogen wel wat uit Reageren
rienie Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Meestal naar gezicht en lichaam. Beetje overgewicht vind ik niet zo erg. Zelf ben ik ook niet de dunste . Maar innerlijk is ook heeel belangerijk. Reageren
Cheers. Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Ik let eerst op het gezicht en de borsten. ik knap af op overgewicht en ik val het meest op bruin/zwart haar. verder vind ik alle haarkleuren wel goed als ze maar een leuk innerlijk hebben MVG. Cheers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.