Jump to content

Waar kijk jij het eerst naar bij een vrouw/meisje?


Dotz

Recommended Posts

  • 10 maanden later...
  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    17

  • NickOwnage

    4

  • Cheers.

    4

  • Visser23

    3

Zeker benen (van die hele mooie lange :puh:) en heupen & billen... Moet wel wat vast te houden hebben. ^_^ Belangrijkste is natuurlijk het innerlijk, maar uiterlijke verzorging speelt wel een rol. Een slons, nee dank je.

Wat haarkleuren betreft... Tsja.... Moet ik daar nou wat over zeggen? Knap nergens op af en prefereer niets. Wat rood haar betreft, ik denk dat je dat eerst ervaren moet hebben voordat je daarover mee kan praten, of je het nu mooi vindt of niet.. Zeker het proberen waard, een ginger.. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik zeker later op ga letten is of ze wel nog enige kennis van zaken heeft en dat ik niet alles zelf moet uitpuzzelen. Uiterlijk is leuk, neem als voorbeeld Barbie snol, dom als stront en mooi is te betwijfelen...

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kijk jij het eerst naar wanneer er een lekker meisje/vrouw voorbij komt gelopen?

Gezicht.

Kapsel.

Buik.

Borsten.

Heupen&billen.

Benen.

Make-Up.

Wat vind jij het belangrijkst aan een potentiële vriendin?

Uiterlijk.

Waar knap jij op af?

Overgewicht.

Op welke (hoofd)haarkleur val jij?

Blond.

Op welke (hoofd)haarkleur knap jij af?

Rood.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Tijdens deze zomermaanden kom ik eigenlijk ogen te kort, want overal loopt wel iets lekkers langs. :puh:

Ik val zelf overigens op (donker)blond, maar met ene brunette heb ik ook geen problemen hoor.

Maarja, niet alles gaat om het uiterlijk want innerlijk is ook belangrijk.

Meisje kan knap zijn maar misschien is ze van binnen wel een hele erge bitch.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Waar ik het eerste na kijk is het gezicht(haar ook meegerekend) en dat die meid niet te dik is. Want als er iets waar ik op afknap is het wel extreme dikte.

En dan een combinatie met het innerlijk, blond of brunette, meestal wel blond overigens. Maar de face blijft het belangrijkst, daar moet je immers tegen aankijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...