Jump to content

Waar kijk jij het eerst naar bij een vrouw/meisje?


Dotz

Recommended Posts

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    17

  • NickOwnage

    4

  • Cheers.

    4

  • Visser23

    3

Waarom knappen er zoveel mensen af op rode haaren? Da's júist zó mooi! Vooral rode krullen :D .

Omdat iedereen een eigen smaak heeft, lijkt me logisch. Ik vind rood sowieso helemaal niks. Doe mij maar donker :)

Donkerrood? Maar wáárom heeft iedereen dan die smaak tégen rood haar?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom knappen er zoveel mensen af op rode haaren? Da's júist zó mooi! Vooral rode krullen :D .

Omdat iedereen een eigen smaak heeft, lijkt me logisch. Ik vind rood sowieso helemaal niks. Doe mij maar donker :)

Donkerrood? Maar wáárom heeft iedereen dan die smaak tégen rood haar?

Nee, geen rood. Gewoon donker haar, bruin en zwart bijvoorbeeld vind ik mooi. Rood vind ik helemaal niks :puh: Misschien komt dat wel omdat er niet veel meisjes zijn met rood haar, I don't know.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom knappen er zoveel mensen af op rode haaren? Da's júist zó mooi! Vooral rode krullen :D .

Omdat iedereen een eigen smaak heeft, lijkt me logisch. Ik vind rood sowieso helemaal niks. Doe mij maar donker :)

Donkerrood? Maar wáárom heeft iedereen dan die smaak tégen rood haar?

Nee, geen rood. Gewoon donker haar, bruin en zwart bijvoorbeeld vind ik mooi. Rood vind ik helemaal niks :puh: Misschien komt dat wel omdat er niet veel meisjes zijn met rood haar, I don't know.

Dan is het toch júist speciaal, ik vind dat écht doodzonde.. Zó jammer, ik ken ook bijna geen meisjes met lange rode krullen ofzo.. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Lekker dat zoveel mensen afknappen op rood. Ik vind het super heet. :*D

Misschien moet ik d'r dit jaar eens naar toe gaan met m'n camera (ook al ben ik zelf niet rood :puh:). Is in Breda, ongeveer een uurtje rijden.

dailypicdump451640115.jpg

@Hieronder: :7

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk eerst of het wel een vrouw is, want stel je 'gaat wat doen' en je krijgt ineens een lange te zien, nou daar wordt je ook niet blij van. kots.gif

Iets zegt me dat dit niet je eerste keer is :7

Hierboven: No ofence en ik heb niks tegen rood haar(behalve dat ik er niet op val), maar toen ik die foto hierboven net voor het eerst zag moest ik meteen aan een heksenconventie denken.

Link to comment
Delen op andere websites

qua uiterlijk vind ik veel mooi, hetgene wat mij het meest overhaalt is toch de uitstraling ( qua uiterlijk )

voor een relatie ga je natuurlijk voor het innerlijk :puh:

edit: ik denk dat 30 cm groter ook wel een afknapper is ( dat wordt dan 225 cm :bonk: )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk zoals bijna elke jongen op gezicht en borsten

Ik knap af op te groot en overgewicht en ook op veel te klein en lelijke kleren daar kun je toch niet naast staan :7

Ik val meestal op bruin kleurig kapsel maar dan moet rest ook mooi zijn

Bewerkt: door SanAndreasStories
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...