GuitarGuy666 Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Waar ik naar kijk is gezicht en haren Reageren
lokan Geplaatst: 25 april 2012 Rapport Geplaatst: 25 april 2012 ik kijk gewoon naar de gulp al hoe wel ik 12 ben van kleinsav aan dee ik dat al(lol :schater: ) Reageren
Wooods Geplaatst: 25 april 2012 Rapport Geplaatst: 25 april 2012 Persoonlijk vind ik de benen erg mooi als die er tenminste fatsoenlijk uitzien tenminste. Punt is dat ik ze wel mooi kan blijven vinden maar niemand op mij? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 april 2012 Rapport Geplaatst: 25 april 2012 Zeker benen (van die hele mooie lange ) en heupen & billen... Moet wel wat vast te houden hebben. Belangrijkste is natuurlijk het innerlijk, maar uiterlijke verzorging speelt wel een rol. Een slons, nee dank je. Wat haarkleuren betreft... Tsja.... Moet ik daar nou wat over zeggen? Knap nergens op af en prefereer niets. Wat rood haar betreft, ik denk dat je dat eerst ervaren moet hebben voordat je daarover mee kan praten, of je het nu mooi vindt of niet.. Zeker het proberen waard, een ginger.. Reageren
Wooods Geplaatst: 25 april 2012 Rapport Geplaatst: 25 april 2012 Waar ik zeker later op ga letten is of ze wel nog enige kennis van zaken heeft en dat ik niet alles zelf moet uitpuzzelen. Uiterlijk is leuk, neem als voorbeeld Barbie snol, dom als stront en mooi is te betwijfelen... Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 april 2012 Rapport Geplaatst: 25 april 2012 .... Je gebruikersnaam impliceert toch iets anders... Reageren
myron.b Geplaatst: 27 april 2012 Rapport Geplaatst: 27 april 2012 Waar kijk jij het eerst naar wanneer er een lekker meisje/vrouw voorbij komt gelopen? Gezicht. Kapsel. Buik. Borsten. Heupen&billen. Benen. Make-Up. Wat vind jij het belangrijkst aan een potentiële vriendin? Uiterlijk. Waar knap jij op af? Overgewicht. Op welke (hoofd)haarkleur val jij? Blond. Op welke (hoofd)haarkleur knap jij af? Rood. Reageren
aron24 Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Waar ik het eerste na kijk is het gezicht(haar ook meegerekend) en dat die meid niet te dik is. Want als er iets waar ik op afknap is het wel extreme dikte. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2015 Billen, ook al ben ik meer van de borsten Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2015 Haar gezicht, ik moet toch de reactie van mijn achterbakse begroeting zien. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 9 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2015 (bewerkt) Tijdens deze zomermaanden kom ik eigenlijk ogen te kort, want overal loopt wel iets lekkers langs. Ik val zelf overigens op (donker)blond, maar met ene brunette heb ik ook geen problemen hoor. Maarja, niet alles gaat om het uiterlijk want innerlijk is ook belangrijk. Meisje kan knap zijn maar misschien is ze van binnen wel een hele erge bitch. Bewerkt: 9 augustus 2015 door Noretz Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 9 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2015 Of ze enorme jetsers heeft. Met minder dan cup d neem ik geen genoegen. Reageren
FookingRekt69 Geplaatst: 9 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2015 Big boobs big ass tight pussy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Reageren
aron24 Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Waar ik het eerste na kijk is het gezicht(haar ook meegerekend) en dat die meid niet te dik is. Want als er iets waar ik op afknap is het wel extreme dikte. En dan een combinatie met het innerlijk, blond of brunette, meestal wel blond overigens. Maar de face blijft het belangrijkst, daar moet je immers tegen aankijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.