Time-Bandit Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Naja update van het spel ook gedaan. Werkt dus ook voor geen zak. Iemand nog ideeen? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Probeer patch instaleren? Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Ik heb al een patch geinstalleerd. Werkte niet echt. Naja eerder echt niet. Edit: Zal er wel effe bij vermelden waarop die moet draaien: Processor: Intel Dual Core 2.2 Ghz Videokaart: nVidia GeForce 8400 GS 2 GB Ram 500 gb hardisk Windows Vista Bewerkt: 26 april 2008 door Time-Bandit Reageren
js007 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 klik met je recher muisknop op het exe bestandje en klik op eigenschappen klik dan op compatibiliteit en dan moet je een vakje aanvinken en het zetten op windowns xp dit moet werken Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Ook geprobeerd. Ook zonder resultaat. Naja ik zie nu wel het lichaam van Tony Maar voor de rest niet veel bijzonders Edit: Niemand voor de rest een idee? Wie de goede oplossing weet krijgt een pak yoghurt Bewerkt: 27 april 2008 door Time-Bandit Reageren
js007 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ook geprobeerd. Ook zonder resultaat. Naja ik zie nu wel het lichaam van Tony Maar voor de rest niet veel bijzondersEdit: Niemand voor de rest een idee? Wie de goede oplossing weet krijgt een pak yoghurt alles voor yoghurt heb je al eens je driver van je videokaart geupdate? Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Jup. Was het eerste wat ik deed. Maar hij zou toch moeten draaien op mijn bovenstaande vermelde systeem? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hey, weet iemand waar ik een werkende trainer vind voor scarface? Want ik heb er nu iets van 4 gedownload maar ze doen het allemaal niet. Greetzzz -GoldWing Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Als je het spel meteen wilt uitspelen kan ik je een savegame geven Hier is je savegame: http://games.softpedia.com/get/Cheat-Solut...-Savegame.shtml OTTO Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 dank je wel voor de savegame heb hem ook meteen gedownload maar weet iemand een werkende trainer? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik heb effe voor je gekeken. Ik kwam hier op uit: Download INFO. En de download is hier: zie beneden. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Hye, ik heb vandaag scarface op windows vista geinstalleerd maar hij doet heel raar, de textures laden niet en hij doet heel sloom. Is hier een patch voot uitgekomen ofzo? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Dat is zo en zo te horen kan je er niks aan doen, want ik heb The Godfather, die had ik op Windows XP, maar ik veranderden mijn computer naar Vista en toen deed hij het niet! Dus het ligt aan Windows Vista. OTTO Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 F*CK Vista, je kan er alle oude spellen niet op spelen. Maar weet je wanneer er een patch komt? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik zelf was een Scarface T.W.I.Y. freak. Ik had toen alle patches bij gehouden, maar zo te zien is er geen nieuwe, sorry! OTTO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.