Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Om even terug te komen op die iritante gasjes die je neerschieten enz. Het begint bij ''To The Islands Missions''. Voor zover ik in een engelse walkthrough heb gelezen hoort dit zo... Het zijn als ik goed begrepen heb piraten... Want ook als je bezig bent met de missie dat je met je boot moet komen er ook allemaal boten met guns achter je aan. Het heeft verder niet echt invloed of je ze neerschiet want ze komen gewoon terug, ze zijn dus niet van de eilanden af te krijgen/schieten :duh: Vind ik best wel een nadeel van het spel want je kunt dus niks veroveren zelfs als je je gang heat helemaal leeg koopt heb je er niks aan want ze blijven je toch wel op die hielen zitten... Volgens mij geld dat dus alleen voor Little Havana en Downtown.

Bewerkt: door Global
Om even terug te komen op die iritante gasjes die je neerschieten enz. Het begint bij ''To The Islands Missions''. Voor zover ik in een engelse walkthrough heb gelezen hoort dit zo... Het zijn als ik goed begrepen heb piraten... Want ook als je bezig bent met de missie dat je met je boot moet komen er ook allemaal boten met guns achter je aan. Het heeft verder niet echt invloed of je ze neerschiet want ze komen gewoon terug, ze zijn dus niet van de eilanden af te krijgen/schieten :duh: Vind ik best wel een nadeel van het spel want je kunt dus niks veroveren zelfs als je je gang heat helemaal leeg koopt heb je er niks aan want ze blijven je toch wel op die hielen zitten... Volgens mij geld dat dus alleen voor Little Havana en Downtown.

Omdat je eerst zei dat je in Downtown was dacht ik dat er iets niet klopte. Maar dit hoort erbij. Die eilanden moeten Cuba voorstellen en dat dit gebeurt is normaal. Ze zullen er altijd zijn op die eilanden, ook zullen ze je altijd lastig vallen met 'sandman'missies en met large suppliers. Ik denk dat als je er niks van aantrekt het snel weer weg waait dat het zo irriteert. Want na een tijdje zul je er niet vaak meer hoeven te komen.

ik heb alles al gekocht en uit ik ben klaar, maar hoe krijg ik bij pimp my mansion die beelden van manny en gina weer terug krijgen ze zijn mooi , ik had het een keer maar toen had ik alles erop verwijdert en nu kan niet meer

Ik denk dat je voortaan je bericht beter kunt editten. Dit doe je door op de bewerk-knop te klikken. Je kan je spullen in je mansion zetten door naar je bureau te gaan en op 'pimp my mansion' te kliken. Als je een nieuwe theme neemt zal alles weer verwijdert worden (bug).

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Tis egt een heel vet spel, zoals andere al zeiden kan je dingen kopen zoals auto's, meubels etc... ook kan je gebieden in Miamy veroveren en naar guerrilla-achtige eilanden gaan. Ook is er iets dat heet "Blind Rage" waar je helemaal gek wordt en idereen neerschiet! Je kan ook alle bad guys en cock-A-roaches uit de film doden zoals Diaz, Nacho, Gaspar Gomez en SOSA!

Super vet spel, een aanraader.post-67386-1204153936.jpg

Geplaatst:

Ik vind het ook een heel vet spel. Alleen jammer dat je op die eilanden steeds die gang gasjes achter je aan krijgt.. Is dit ook nog als je 100% uitgespeeld hebt? En er viel mij nog iets op volgens mij kun je in scarface met Tony niet springen?

Geplaatst:
Ik vind het ook een heel vet spel. Alleen jammer dat je op die eilanden steeds die gang gasjes achter je aan krijgt.. Is dit ook nog als je 100% uitgespeeld hebt? En er viel mij nog iets op volgens mij kun je in scarface met Tony niet springen?

Springen en klimmen is inderdaad niet mogelijk. Maar dat heb je ook niet echt nodig in de game. Over die mannen had ik al wat vertelt. Of dit ook nog is als je 100% uitgespeelt hebt? Ja, dit zal volgens mij niet ophouden. Maar het zal alleen gebeuren op die eilanden. Je krijgt na alle fonts in South en North Beach over genomen te hebben ook hier heel wat missies. Deze missies zal gaan om de oorlog tussen Sosa volgens mij en Sandmans gang. Verder heb je ook nog zat missies hier te doen. Deze worden aangegeven met een grote 'X'. Probeer ze gewoon vaak te negeren. Wat ik je wel aanraad is om ze met de large supplier missies dood te schieten zodra ze je op de hielen zitten. Neem je ze wel met je mee naar de deal zullen de suppliers geen deals meer met je maken. ;)

Geplaatst:
Ik heb ook een vraag :puh:.

Vraag: Waar kan ik mijn kleren veranderen!

P.S: Ik ben niet zo ver, ik heb net mijn mansion verbouwt.

OTTO :tu:

na verschilende missies krijg je nieuwe outfits maar met de cheats krijg je in een keer .alle outfits je kan ze bij cheats activeren als je iets belangerijks af hebt. alleen druken :7

Je kan andere kleren krijgen als je verder komt in t spel, cheats gebruikt EN waneer je een bepaalde Investment koopt (wel heel duur), dan krijg je alle kleren in het cheats menu :engel:

Geplaatst:
EN waneer je een bepaalde Investment koopt (wel heel duur), dan krijg je alle kleren in het cheats menu :engel:

Klopt, dit heb ik namelijk ook eerder in dit topic gemeld. Het gaat hierbij om de productie huis. Deze kun je vinden bij 'investments'. Het is inderdaad een dure, hij kost namelijk 1,2 miljoen. Maaar als je al verder bent zal dit niet zoveel zijn en kun je makkelijk snel veel geld verdienen met distribution. Ben je al op het einde? Dan stelt deze exotic niks meer voor. De duurste was namelijk 60 miljoen volgens mij.

Geplaatst:

Ik heb nog een leuke trucje om snel geld te verdienen.

Stap 1: Dood een van de Diaz gangs in Miami met de leider natuurlijk.

Stap 2: Als het goed is krijg je nu een beetje Drugs.

Stap 3: Ga nu met dat Drugs naar een Drugs Dealer.

Stap 4: Geef je Drugs aan hem, je krijg nu een beetje geld

Stap 5: Dood de Drugs dealer, en als het goed is heb je je Drugs weer terug met een paar grams Drugs erbij.

Waarschuwing: Zo kan je goed geld verdienen, maar let wel op de smeris!

OTTO :D

Stap 5: Dood de Drugs dealer, en als het goed is heb je je Drugs weer terug met een paar grams Drugs erbij.

Hier heb ik wel wat op te melden. Als je een Dealer vermoord krijg je 600+ gang heat. Als je gang heat hoog is (max: 1000) dan zullen ze je fronts aanvallen. Dus eerlijk gezegd, maak je er meer verlies mee. Tenzij je iedere keer na het vermoorden van een dealer je gang heat afkoopt. Wat je ook geld zal kosten. Ik denk dat het handiger is om bij het begin een small supllier te doen. Je krijgt hier bij een deal dan 700 gram als je gang heat oké is. Als je elke 100 gram aan dealers verkoopt zul je al gauw 70.000 hebben.

Geplaatst:

Hier heb ik wel wat op te melden. Als je een Dealer vermoord krijg je 600+ gang heat. Als je gang heat hoog is (max: 1000) dan zullen ze je fronts aanvallen. Dus eerlijk gezegd, maak je er meer verlies mee. Tenzij je iedere keer na het vermoorden van een dealer je gang heat afkoopt. Wat je ook geld zal kosten. Ik denk dat het handiger is om bij het begin een small supllier te doen. Je krijgt hier bij een deal dan 700 gram als je gang heat oké is. Als je elke 100 gram aan dealers verkoopt zul je al gauw 70.000 hebben.

Ja, maar als je gang heat stijgt kan je ook gewoon de cheat NOBALLS doen, dan gaat je gang heat weer omlaag (en om je cop heat the verlagen doe je de cheat FLYSTRT ) :*D

Geplaatst:

Ik heb het spel Scarface T.W.I.Y. voor de ps2 en ik vraag me af: Is er ook een Scarface the world is yours forum (in het nederlands)?

PS. Ik ben bij een missie in de Islands en ik heb Nacho vermoord en dan moet je tegen de Dock baas praten, 3x

ik ben nu bij de derde en dan moet ik in een helicopter vrij richten en die boot kapot schieten. & ik kan heel slecht richten, heeft iemand Tips? :*D

Ik heb trouwens nog een leuke weetje voor sommige die problemen met health hebben en geen 'BloodBank' kunnen vinden. Als je af en toe in een steegje loopt heb je wel eens van die groene containers. Als je hier staan gaat, krijg je het bericht of je een plasje wilt nemen. Toen ik dit deed merkte ik op eens op dat mijn health gestegen was. :) Let wel op dat je dit maar 1 keer doen kan in een bepaalde tijd.

Geplaatst:
Ja, maar als je gang heat stijgt kan je ook gewoon de cheat NOBALLS doen, dan gaat je gang heat weer omlaag (en om je cop heat the verlagen doe je de cheat FLYSTRT ) :*D

Ik heb nog een betere manier, waarbij je geen cheats hoeft te gebruiken, en waarbij je ook nog eens geld verdient. Ik heb deze methode erg veel gebruikt om mijn Gang Heat te verminderen na het distribueren van drugs aan mijn zaken. Wanneer je in het menu 'Excotics' bij personeel de Enforcer hebt gekocht, zal je merken dat je met dit personage missies kunt spelen. Net als bij Felix's lead, die je met Tony voltooid, is het hier de bedoeling om mensen te vermoorden. Je krijgt de boodschap dat Tony problemen heeft met een bepaalde gang en hierbij verschijnen op je radar enkele hoog geplaatste personen van vernoemde gang. Het makkelijkste is om de Driver te bellen en vanuit een wagen de gang uit te roeien. Als beloning krijg je een mooie som geld (rond de $100.000) en verdwijnt een stukje Gang Heat van je meter. Blijf de missies verder spelen tot de meter leeg is en je zal een bedrag van $1.000.000 verdiend hebben. Dit werkt ook met de Assasin! Alleen verdwijnt hier de Cop Heat inplaats van de Gang Heat. Je kan natuurlijk ook gewoon je Heat naar beneden halen door geld op tafel te gooien, maar waarom zou je dat doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...