js007 Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Dat is de brahma. Een geldstransportwagen.Maar zelf geef ik de voorkeur aan de Pumah. Die is ook sterk, snel en behendig. Gebruik hem zelf altijd. Zie de link voor alle foto's van de auto's met alle eigenschhappen. http://guides.ign.com/guides/697003/page_23.html bedankt het is voor gangs uit te roeien ik heb al 700000doller Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 weet iemand wat voor beloningen je krijgt als je Scarface the world is yours helemaal uitspeeld greetz from : me G.F-Smurf Reageren
studio dewolf Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Geen denk ik want het is lang geleden maar je kunt iets kopen voor unlocken. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Als je Scarface hebt uitgespeeld is de wereld van jouw, daarvoor heet de game ook Scarface The World Is Yours. Dat is namelijk het doel van de game Scarface, alles terug overnemen wat in de film Scarface van Tony Montana was. Succes met het uitspelen van Scarface! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 In de film is Tony toch dood op einde maar in game begint de einde van de film dus hij leeft nog in de game Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ja dat is zo, alleen is Tony Montana alles verloren wat hij ooit had. Dat is erg jammer, want dan kan Tony Montana weer opnieuw beginnen. De reden dat Tony Montana alles kwijt is is omdat Sosa alles van Tony Montana overgenomen heeft. Reageren
js007 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ja dat is zo, alleen is Tony Montana alles verloren wat hij ooit had. Dat is erg jammer, want dan kan Tony Montana weer opnieuw beginnen. De reden dat Tony Montana alles kwijt is is omdat Sosa alles van Tony Montana overgenomen heeft. ze hebben alles over genome behalve zijn huis dat hebbenb ze vernield dan moet je agenten betalen voor weer in je huis te komen Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Heyhey Hoe los je dat probleem van de eerste pagina op? ik heb Scarface vanmiddag gekocht maar hij geeft gewoon bijna zwart beeld. Ik zie alleen een aantal dingetjes zeg maar. Videokaart is lijkt mij goed. Ik heb een nVidia GeForce 8600GS. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Heb je al update geïnstaleerd? Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Update videokaart is gedaan. Helpte niet veel. Wel een beetje maar niet veel. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Weet je een site waar ik die vandaan kan halen? Reageren
js007 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Die update zal niet veel veranderen aan je spel het werkt enkel een paar schoonheids foutjes weg . Nu zijn alle gangs in littel havana uitgeroeid en ik heb al 2 pakhuizen 1 in littel havana en 1 in downtown littel havana en downtown zijn al alle 2 100% ik ben al naar de eilanden gegaan en ik heb de missie gehaald waar je een boot van een klein eilandje naar black sand moet vaaren en intussen die bood word gepakt door een andere gang en jij moe them terug gaan pakken en je moet dan terug naar dat eilandje en een marine schip kapotschieten ik heb die missie gehaald maar wat moet ik nu doen ? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Veel punten verdienen voor volgende level. Reageren
js007 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Veel punten verdienen voor volgende level. zal ik eens geen proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.