Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi


KillerZero86

Recommended Posts

Ach, jullie blazen hoog van de toren met jullie Adebayors, Rooneys en Anelkas, maar jullie vergeten dat ik Nikola Zigic in m'n selectie heb. 2.02m, die man kopt alle ballen erin alsof 'ie ja knikt. En natuurlijk Hleb, de van Barcelona gehuurde middenvelder. En Ferguson. En Johnson. En Foster. Onderschat mijn team niet. :sigaar:

Ik heb Berbatov Van de Sar en nog een paar dus ik schep inet op met mijn rooney :'(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    84

  • BoerTijger

    72

  • Leontjuuh-gta

    55

  • Silverbyte

    44

Ach, jullie blazen hoog van de toren met jullie Adebayors, Rooneys en Anelkas, maar jullie vergeten dat ik Nikola Zigic in m'n selectie heb. 2.02m, die man kopt alle ballen erin alsof 'ie ja knikt. En natuurlijk Hleb, de van Barcelona gehuurde middenvelder. En Ferguson. En Johnson. En Foster. Onderschat mijn team niet. :sigaar:

Ik heb Berbatov Van de Sar en nog een paar dus ik schep inet op met mijn rooney :'(

Het zijn niet de indivuele spelers die het doen, maar het team. Onthoudt dat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, jullie blazen hoog van de toren met jullie Adebayors, Rooneys en Anelkas, maar jullie vergeten dat ik Nikola Zigic in m'n selectie heb. 2.02m, die man kopt alle ballen erin alsof 'ie ja knikt. En natuurlijk Hleb, de van Barcelona gehuurde middenvelder. En Ferguson. En Johnson. En Foster. Onderschat mijn team niet. :sigaar:

Ik heb Berbatov Van de Sar en nog een paar dus ik schep inet op met mijn rooney :'(

Het zijn niet de indivuele spelers die het doen, maar het team. Onthoudt dat ;)

En die spelers vormen samen een geweldig team :)

Link to comment
Delen op andere websites

En zoals ik zelf al voorspeld had: 1-0 verloren van West Ham United. Geen schande, want zij hebben gewoon een beter team. Maar helaas viel sterspeler Hleb al gelijk uit met een blessure. Lekker dan. Wat me trouwens ook opviel was de uitslag van Chelsea: 2-1 verloren van Stoke City. Schaam je, coach. :N

Verder eigenlijk geen verrassingen voor mij. Komende wedstrijd tegen Arsenal. Ik ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

De Wanderers flink klop gegeven (2-0) met Sunderland. :dans: Vanavond gaat hetzelfde met everton gebeuren.

Ja man, ik baalde er wel even van man.. Ik had gedacht dat Sunderland nog wel te doen was.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Uitslagen samengevat:

1. Liverpool-Manchester City 1-3

2. Everton-Newcastle United 1-0

3. Blackburn Rovers-West Bromwich Albion 0-0

4. Tottenham Hotspur-Blackpool 2-0

5. Aston Villa-Wigan Athletic 3-2

6. Wolverhampton Wanderers-Arsenal 0-4

7. Manchester United-Fulham 2-1

8. West Ham United-Birmingham City 1-0

9. Stoke City-Chelsea 2-1

10. Bolton Wanderers-Sunderland 0-2

Ik zelf 2-1 gewonnen van Fulham. Had eerlijk gezegt meer verwacht maar goed. 3 punten zijn binnen!

Volgende wedstrijd is tegen Manchester City. Die 3 punten moeten naar mij wat het is de Derby van Engeland :)

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand die mijn account als ik op vakantie ben (4 dagen) wil/kan overnemen (in vakantiemode uiteraard)? Ik heb al binnen de corp gevraagd maar die willen niet. :puh:

Het is niet toegestaan inloggegevens door te sturen naar derden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ja, vandaag is het weer de Derby van Manchester. En natuurlijk hoop ik dat ik win, maar het zal moeilijk worden. Degene die Chelsea is moet zich geschamen verliezen van Stoke City terwijl die niet eens een coach heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

En mijn eerste aankoop is binnen. Roque Santa Cruz heeft me zo'n 12 miljoen gekost. De coach van Manchester City moet nog veel leren, want spelers van zo'n kaliber kun je altijd voor een paar miljoen boven de marktwaarde verkopen. Santa Cruz stond echter voor dat bedrag op de transferlijst, dus ik heb meteen m'n slag geslagen. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

En mijn eerste aankoop is binnen. Roque Santa Cruz heeft me zo'n 12 miljoen gekost. De coach van Manchester City moet nog veel leren, want spelers van zo'n kaliber kun je altijd voor een paar miljoen boven de marktwaarde verkopen. Santa Cruz stond echter voor dat bedrag op de transferlijst, dus ik heb meteen m'n slag geslagen. :sigaar:

Ssstt, zulke dingen moet je niet zeggen, dat kost je geld. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...