Leontjuuh-gta Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Hoppa!! En weer een overwinning. Heb vandaag met 3-0 gewonnen van Stoke City. Ik ben de enigste die tot nu toe 9 punten uit 3 wedstrijden heeft. Vandaag tegen Tottenham. Ik verwacht een moeilijke wedstrijd, maar dat toch de drie punten mijn kant op gaan.
NickOwnage Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Jij gaat lekker man. Diep respect *Wachtend op zijn ondergang*
BoerTijger Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 1-0 Gewonnen, Ik had meer verwacht Ik doe het niet zo goed nu. Geen idee waar het aan ligt ;'(
Silverbyte Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Geloof me, zelfs de kleinste aanpassing in je tactiek kan wonderen doen. Een paar maanden terug speelde ik een seizoen met Hull City. Ik stond op de helft van het seizoen bijna onderaan, toen ik besloot dat het tijd was om iets te veranderen. Ik heb een paar hele kleine wijzigingen doorgevoerd, en plots begon ik bijna alles te winnen. M'n plek op de ranglijst schoot omhoog, en uiteindelijk sloot ik het seizoen af met een 6e plaats.
Remcconen Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 En weer een slechte nederlaag. Ik kan nog niet helemaal de gewenste tactieken vinden. Hopelijk lukt het me tegen Chelsea wel.
NickOwnage Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Joepie! 1-5 Gewonnen van West Bromwich Albion (Computer) + Kuyt mede topscorer + Van 18e plaats naar 7e plaats in 2 wedstrijden! Bewerkt: 20 december 2010 door NickOwnage
Silverbyte Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) 1-0 verlies tegen Blackpool. Op papier had ik dit moeten winnen, maar gezien de kwaliteiten van Killer kan ik er mee leven. Als je ziet dat hij met 3-1 van Arsenal wint, mag ik niet klagen. Nu Chelsea. Ik ga er natuurlijk vanuit dat ik verlies, maar het balletje kan raar rollen. We wachten af. Bewerkt: 20 december 2010 door Silverbyte
KillerZero86 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Nu was Arsenal niet bepaald in topconditie, had ik het idee. Wat mij trouwens erg opvalt is dat Manchester City maar blijft winnen. Eerste met 12 punten uit 4 wedstrijden, een topprestatie. Trouwens, wat kun je doen als de fitheid van je spelers wat lager word?
NickOwnage Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Koop zo'n vent die je Fitheid hooghoud. Staat er wel bij wat ie doet. Is het geen Fitnesscoach ofzo?
BoerTijger Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 4-1 van Sunderland gewonnen. Inderdaad. Kleine tactiek verandering en je wint!
Remcconen Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Ik ben zeker nog niet helemaal op de goede weg. Ben nog steeds aan het stuntelen met mijn tactiek. 0-2 verliesen tegen Chelsea thuis is echt te veel.
BoerTijger Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 zeg waarom wilt iedereen Nani van mij hebben:(
NickOwnage Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 1. Ik niet. 2. Hij is goed. 3. Hij traint goed.
Leontjuuh-gta Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Nu was Arsenal niet bepaald in topconditie, had ik het idee. Wat mij trouwens erg opvalt is dat Manchester City maar blijft winnen. Eerste met 12 punten uit 4 wedstrijden, een topprestatie. Trouwens, wat kun je doen als de fitheid van je spelers wat lager word? Ja, dankje wel:D Ik doe dit spel al een tijdje en ik heb zo ook mijn tactieken voor bepaalde tegenstanders en daarom win ik nu ook 4 wedstrijden achter elkaar. Maar zelf denk ik ook dat ik een keer op me bek ga. Vandaag had ik dus weer gewonnen met 3-0 van Tottenham (Visser)
Visser23 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Nu was Arsenal niet bepaald in topconditie, had ik het idee. Wat mij trouwens erg opvalt is dat Manchester City maar blijft winnen. Eerste met 12 punten uit 4 wedstrijden, een topprestatie. Trouwens, wat kun je doen als de fitheid van je spelers wat lager word? Ja, dankje wel:D Ik doe dit spel al een tijdje en ik heb zo ook mijn tactieken voor bepaalde tegenstanders en daarom win ik nu ook 4 wedstrijden achter elkaar. Maar zelf denk ik ook dat ik een keer op me bek ga. Vandaag had ik dus weer gewonnen met 3-0 van Tottenham (Visser) Ik snap er echt helemaal niks meer van Waarom verlies ik? Nouja, twee grote ploegen gehad, en nu heel wat mindere ploegen, dus op naar de 1e plaats.
Recommended Posts