Leontjuuh-gta Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Misschien omdat ik net een betere tactiek had dan jou??
Visser23 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Misschien omdat ik net een betere tactiek had dan jou?? Met mijn tactiek hoor je te winnen van betere ploegen, tenminste, zo werkte het met Villareal wel bij me.. Werkt blijkbaar niet echt.. xD
Silverbyte Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Ik ben bang dat je je FIFA tactieken niet één-op-één kunt overnemen. Naar mijn mening is het tactieken- en formatiesysteem van OSM niet altijd logisch. Het heeft bij mij ook wel eens gewerkt om via een systeem te spelen dat me in eerste instantie helemaal niet handig leek. Ik had het ergens op een blaadje staan, maar dat ben ik uit het oog verloren. Dus ja, aankloten is het devies.
Visser23 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Nouja, met Villareal sta ik bovenaan met OSM. Ander account.. Precies dezelfde tactiek
Silverbyte Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Op de Engelstalige OFM zeker? Anders moet ik je er toch even op wijzen dat het verboden is om meerdere accounts te hebben. Als ze je daarmee pakken wordt je account geblokkeerd en ben je dus alles kwijt. Sub-accounts voor (premium)seizoenskaarthouders zijn de enige mogelijkheid om meerdere clubs tegelijkertijd te coachen. [/betuttelmodus]
KillerZero86 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Misschien omdat ik net een betere tactiek had dan jou?? Waarom reageer je niet op mn transferaanbod joh?
Sprunk Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Ik presteer echt ver beneden mijn niveau. Tis echt, om je te schamen.
TomHagen Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 [..] Ik snap er echt helemaal niks meer van Waarom verlies ik? Nouja, twee grote ploegen gehad, en nu heel wat mindere ploegen, dus op naar de 1e plaats. Hoho, Newcastle United is echt geen 'mindere' ploeg, zeker niet als er zo'n manager aan het roer staat. Ik presteer echt ver beneden mijn niveau. Tis echt, om je te schamen. Ach, een goed begin is bij OSM niet het halve werk, je moet gewoon wat omzetten als het slecht loopt, andere opstelling, tactiek, oid. Als het eenmaal begint te lopen stijg je zo een paar plaatsen. Ik heb ook weer gewonnen, nu Tottenham en vervolgens een ontzettend zwaar programma, kijken hoe ik daar doorheen kom.
Leontjuuh-gta Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Hoppa en weer gewonnen 2-0 van West Ham United. Nu zie ook dat de profsclub nu ook weer wat stijgen zoasl Man U en Chelsea. De verassing vindt ik wel Blackpool. Die staan heel erg hoog.
NickOwnage Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Magere 1-0 tegen Wigan (Computer) Nja, wel gewonenn. (Heeft ook de Topscorer in zijn team) Raar wel dat Torres nog maar 1 doelpunt heeft gemaakt. Bewerkt: 21 december 2010 door NickOwnage
KillerZero86 Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Hoppa en weer gewonnen 2-0 van West Ham United. Nu zie ook dat de profsclub nu ook weer wat stijgen zoasl Man U en Chelsea. De verassing vindt ik wel Blackpool. Die staan heel erg hoog. Lol, ben je uberhaupt wel van plan in te gaan op mn transferaanbod, of moet ik verder zoeken? Overmorgen met ik tegen Chelsea. Dat wordt wel even zwaar, ben ik bang.
Silverbyte Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 0-4 verlies tegen Chelsea. Chelsea mag dan een pak beter zijn, ik had niet verwacht zo afgestraft te worden. Ik denk dat het tijd is voor verandering, dus ik heb mijn tactiek compleet omgegooid. We zullen eens zien of het werkt. Komende wedstrijd hoef ik nog niet aan te treden (Bekertoernooi), maar daarna tegen Fulham. Kan lastig worden, want die doen het ook lang niet slecht. Ik heb gisteren overigens Eden Hazard gekocht. Negentienjarige Belgisch international die al een alg. van 85 heeft. Dat wordt dus trainen, trainen en nog eens trainen, zodat hij daarna de basiself onveilig kan maken. Ik zit nu wel een beetje op zwart zaad, dus er moeten twee spelers verkocht worden.
BoerTijger Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 3-1 Gewonnen. Ik ga ook weer mee draaien in de top
Visser23 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Maar 1-0 gewonnen van Newcastle Tijd om m'n tactiek te veranderen..
BoerTijger Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 1e dag dat niemand Nani wilt kopen. Geef elkaar een applaus!
Recommended Posts