Silverbyte Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Ik wil Nani best kopen. Ik bied je mijn volledige budget van €3.310.087 en een vrijkaartje voor de eerstvolgende wedstrijd. Ik vind het trouwens belachelijk dat de AI spelers voor veel te hoge bedragen verkoopt. Zo staat Edmílson voor zo'n veertien miljoen op de transferlijst, ongeveer het dubbele van zijn marktwaarde. Voor hetzelfde geld heb je nu Poulsen van Liverpool, die een pak beter is en ook nog vier jaar scheelt met de Braziliaan.
BoerTijger Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Ik wil Nani best kopen. Ik bied je mijn volledige budget van €3.310.087 en een vrijkaartje voor de eerstvolgende wedstrijd. Ik vind het trouwens belachelijk dat de AI spelers voor veel te hoge bedragen verkoopt. Zo staat Edmílson voor zo'n veertien miljoen op de transferlijst, ongeveer het dubbele van zijn marktwaarde. Voor hetzelfde geld heb je nu Poulsen van Liverpool, die een pak beter is en ook nog vier jaar scheelt met de Braziliaan. Klopt
NickOwnage Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Koop Poulsen maar van mij dan. ^^
Remcconen Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Dit is echt diep triest. Weer verloren. Ik ga echt maar eens wat anders proberen. Kijken of dat beter uitpakt.
Silverbyte Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Remco, is het mogelijk dat je Clichy even reserveert voor mij? Ik moet nog even twee spelers zien te slijten, en dan heb ik weer genoeg geld in kas om 'm van je over te nemen. Dus als je hem van de transferlijst zou willen halen, dan weten we in ieder geval zeker dat de AI 'm niet wegkaapt.
NickOwnage Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 (bewerkt) Even ter verduidelijking. Ik verkoop alleen de spelers die ik zelf op de transferlijst zet. Ik moet vandaag tegen Aston Villa, wie is Myros eigenlijk? Bewerkt: 22 december 2010 door NickOwnage
Silverbyte Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Myros is Jesperkaj, dacht ik. In de uitslagen weinig verrassingen, hoewel Bolton Wanderers wel onderuit gaat tegen het managerloze Blackburn Rovers. Van een AI team hoor je eigenlijk altijd te winnen, maar goed, da's mijn opinie. Komende wedstrijd tegen Fulham. Zij hebben een sterkere selectie, en gezien hun plek op de ranglijst kan het nog wel eens lastig gaan worden. Inmiddels ook Carlos Vela aan m'n selectie toegevoegd. Even doortrainen, en dan kan 'ie de basis in.
KillerZero86 Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Zo, ben door in de beker. Zit nu wel met 2 rode kaarten in mn team tegen chelsea, maar we gaan er toch maar het beste van maken. Zou wel epic zijnAls ik van cChelsea kon winnen, dan sta ik 2de, namelijk.
Remcconen Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Silverbyte, het spijt me. Ik zag je bericht te laat. Everton heeft hem al gekocht.
BoerTijger Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Blackpool en Chelsea moeten gelijk spelen en ik winnen >
Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Blackpool en Chelsea moeten gelijk spelen en ik winnen > Ja, maar dan sta ik nog steeds boven jullie Maar ja, moet maar zien of ik win morgen...
BoerTijger Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Blackpool en Chelsea moeten gelijk spelen en ik winnen > Ja, maar dan sta ik nog steeds boven jullie Maar ja, moet maar zien of ik win morgen... Idd. Nu mogen wij is
Mania-92 Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Heeft er nog iemand een verdediger (85+) die ik kopen kan?
KillerZero86 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Ah, 4-0 verloren van Chelsea. Zat er ook wel in dat Chelsea net te hoog gegrepen was voor Blackpool. Al met al, 2 plaatsen gezakt is niet zo heel erg. Op naar Fullham!
Silverbyte Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 2-0 verloren van Fulham. Het lijkt erop dat deze tactiek ook niet helemaal werkt. Ik heb nu wéér wat veranderd, dus het is te hopen dat het in de komende wedstrijd tegen Manchester City wat beter gaat. Ik reken d'r echter niet op, want die staan dik bovenaan, en hebben nog nauwelijks punten gemorst. En ik ben net als Mania ook nog steeds op zoek naar een goede verdediger. Het valt me echt op dat die in deze competitie nauwelijks worden verkocht.
Recommended Posts