Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Recommended Posts

• Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

84

• BoerTijger

72

• Leontjuuh-gta

55

• Silverbyte

44

Geplaatst: (bewerkt)

Hoppa! 1-0 Blackburn Rovers, tis niet veel. Maar wel weer winst! 5e plaats!

Op naar het Koestal Stadion voor wedstrijd tegen Bolten Wanderes.

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

2-0 Anston Villa. Ben ik trots op aangezien dat dat een mooie club is. Ik sta nog 3e jammer genoeg.

Moet tegen blackburn. Verwacht gewoon winst :)

Geplaatst:

Aah, dit meen je niet. Ik kom net een miljoen tekort om Walcott van Arsenal te kopen. Heb je deze keer wel tijd om hem voor me apart te houden, Remco? :$

Komende wedstrijd trouwens Newcastle United. Kan spannend worden.

Geplaatst:

Je kan net zo goed je B-elfal opstellen, want winnen doe je toch niet. :*D

Geplaatst:

Je kan net zo goed je B-elfal opstellen, want winnen doe je toch niet. :*D

Waarom sta je dan 12e :O

Geplaatst:

Silverbyte, je hebt echt dikke pech. Ik zie het bericht, ga snel naar OSM en hij is alweer weg. Het spijt me.

Geplaatst:

Ach ja..life's a bitch, then you die, he.

En Tom had wederom gelijk: 2-0 verlies. Ik heb inmiddels bijna alle tactieken uitgeprobeerd, dus ik weet het niet zo goed meer. Rest mij zo enkel nog een aantal compleet onlogische systemen, maar eerst eens zien of dit gaat werken. Ben trouwens benieuwd wie die Raúl García te pakken krijgt; leuke speler.

Zozo, met 3-1 gewonnen van Bolton Wanderers. ;) Raul Garcia is van mij! Straks dan. Ik kom 1 miljoen te kort. :bier:

Ik moet nu tegen Everton, moet wel te winnen zijn. :bier: Ik sta btw nu op mijn seizoensdoelstelling: 4e.

Geplaatst:

Waarom sta je dan 12e :O

Zwaar programma tot nu toe. Nu nog Chelsea en City, dan heb ik alle moeilijke tegenstanders al één keer gehad.

Ach ja..life's a bitch, then you die, he.

En Tom had wederom gelijk: 2-0 verlies. Ik heb inmiddels bijna alle tactieken uitgeprobeerd, dus ik weet het niet zo goed meer. Rest mij zo enkel nog een aantal compleet onlogische systemen, maar eerst eens zien of dit gaat werken. Ben trouwens benieuwd wie die Raúl García te pakken krijgt; leuke speler.

Ikke! Eerst Anderson en daarna hem naar 100 trainen. Tweede seizoenshelft wordt punten pakken. :D

Geplaatst:

Damn, ik ga niet echt lekker met Bolton, ik had verwacht dat ik ongeveer de 8e plek kon halen maar sta nu slechts 12e.

Raul Garcia is al verkocht.. Manager van Tottenham Newcastle United. Ik koop hem over een paar dagen voor het dubbele! :bier:

Edit:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...