KillerZero86 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Jeej, 2-0 op fulham! sta nu weer 4de.
NickOwnage Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) Hoppa! 1-0 Blackburn Rovers, tis niet veel. Maar wel weer winst! 5e plaats! Op naar het Koestal Stadion voor wedstrijd tegen Bolten Wanderes. Bewerkt: 24 december 2010 door NickOwnage
BoerTijger Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 2-0 Anston Villa. Ben ik trots op aangezien dat dat een mooie club is. Ik sta nog 3e jammer genoeg. Moet tegen blackburn. Verwacht gewoon winst
Remcconen Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Back on my way to the top! Hopelijk eindelijk de goede tactiek gevonden.
Silverbyte Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Aah, dit meen je niet. Ik kom net een miljoen tekort om Walcott van Arsenal te kopen. Heb je deze keer wel tijd om hem voor me apart te houden, Remco? :$ Komende wedstrijd trouwens Newcastle United. Kan spannend worden.
TomHagen Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Komende wedstrijd trouwens Newcastle United. Kan spannend worden. Je kan net zo goed je B-elfal opstellen, want winnen doe je toch niet.
BoerTijger Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Komende wedstrijd trouwens Newcastle United. Kan spannend worden. Je kan net zo goed je B-elfal opstellen, want winnen doe je toch niet. Waarom sta je dan 12e :O
Remcconen Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Silverbyte, je hebt echt dikke pech. Ik zie het bericht, ga snel naar OSM en hij is alweer weg. Het spijt me.
Silverbyte Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ach ja..life's a bitch, then you die, he. En Tom had wederom gelijk: 2-0 verlies. Ik heb inmiddels bijna alle tactieken uitgeprobeerd, dus ik weet het niet zo goed meer. Rest mij zo enkel nog een aantal compleet onlogische systemen, maar eerst eens zien of dit gaat werken. Ben trouwens benieuwd wie die Raúl García te pakken krijgt; leuke speler.
NickOwnage Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 (bewerkt) Zozo, met 3-1 gewonnen van Bolton Wanderers. Raul Garcia is van mij! Straks dan. Ik kom 1 miljoen te kort. Ik moet nu tegen Everton, moet wel te winnen zijn. Ik sta btw nu op mijn seizoensdoelstelling: 4e. Bewerkt: 25 december 2010 door NickOwnage
TomHagen Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Waarom sta je dan 12e :O Zwaar programma tot nu toe. Nu nog Chelsea en City, dan heb ik alle moeilijke tegenstanders al één keer gehad. Ach ja..life's a bitch, then you die, he. En Tom had wederom gelijk: 2-0 verlies. Ik heb inmiddels bijna alle tactieken uitgeprobeerd, dus ik weet het niet zo goed meer. Rest mij zo enkel nog een aantal compleet onlogische systemen, maar eerst eens zien of dit gaat werken. Ben trouwens benieuwd wie die Raúl García te pakken krijgt; leuke speler. Ikke! Eerst Anderson en daarna hem naar 100 trainen. Tweede seizoenshelft wordt punten pakken.
BoerBanaan Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Damn, ik ga niet echt lekker met Bolton, ik had verwacht dat ik ongeveer de 8e plek kon halen maar sta nu slechts 12e.
NickOwnage Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 (bewerkt) Raul Garcia is al verkocht.. Manager van Tottenham Newcastle United. Ik koop hem over een paar dagen voor het dubbele! Edit: Bewerkt: 25 december 2010 door NickOwnage
Visser23 Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ik heb Garcia niet gekocht hoor? Newcastle heeft Raul Garcia gekocht.
Remcconen Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 En nog steeds helemaal de weg kwijt met Arsenal.
Recommended Posts