Jump to content

HoLeBi

Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

De aanbevolen leeftijd van dit forum is anders gewoon 18 jaar en ouder hoor , net als de aanbevolen leeftijd voor de games uit de GTA-serie.

En dan is de aanbevolen leeftijd 18 of ouder. Houd dat dan meteen in dat topics zoals dit er niet mogen zijn omdat er ook kinderen onder de 18 zijn. Ik zie genoeg kinderen van 12 in het "Seks" topic. Je kijkt zelf als je dat wil. Bij dit topic is het net zo. Vind je dit geen leuk/interresant topic post en lees hier dan niet!

@ Hierboven: Dus je had eerst wel een vriendin. Bedankt, Tom. :)

Wat bedoel je met 'bedankt'? :7 Ik zeg al, dat was allemaal vorig jaar. Dus verleden tijd. Ik heb het dan wel dit jaar (en nog maar een paar maanden geleden) verteld... Ze vond het jammer, wat ik natuurlijk volkomen begrijp... Maar ik voelde niks meer voor haar.

Hieronder: Ah. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Delen op andere websites

• Reacties 286
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

36

• Grand Theft Auto TOM

34

• NickOwnage

21

• GolfG60

15

De aanbevolen leeftijd van dit forum is anders gewoon 18 jaar en ouder hoor , net als de aanbevolen leeftijd voor de games uit de GTA-serie.

En dan is de aanbevolen leeftijd 18 of ouder. Houd dat dan meteen in dat topics zoals dit er niet mogen zijn omdat er ook kinderen onder de 18 zijn. Ik zie genoeg kinderen van 12 in het "Seks" topic. Je kijkt zelf als je dat wil. Bij dit topic is het net zo. Vind je dit geen leuk/interresant topic post en lees hier dan niet!

@ Hierboven: Dus je had eerst wel een vriendin. Bedankt, Tom. :)

Wat bedoel je met 'bedankt'? :7 Ik zeg al, dat was allemaal vorig jaar. Dus verleden tijd. Ik heb het dan wel dit jaar (en nog maar een paar maanden geleden) verteld... Ze vond het jammer, wat ik natuurlijk volkomen begrijp... Maar ik voelde niks meer voor haar.

Je antwoord. Daarvoor bedankt.

Delen op andere websites

Wat bedoel je precies met 'moment'? Qua datum/tijd of wat? :puh:

@Hieronder: Nou, ik heb er voor gekozen homo te zijn. Ik ben het niet vanzelf geworden... Ik keek op een gegeven moment meer naar jongens en uiteindelijk verdween mijn gevoel voor meisjes helemaal en toen accepteerde ik dat ik homo was. Het is wat je gevoel wilt. Als ik niet meer op jongens zou vallen, maar wel weer op meisjes (even een ruw voorbeeld), zou mijn gevoel daarvoor hebben gekozen.

Delen op andere websites

Sinds wanneer kan je kiezen wat je geaardheid is?

Homoseksualiteit is een keuze.

@Tom, ga je er ook proberen vanaf te komen? Ik heb gehoord dat wanneer je er eenmaal voor gekozen hebt het erg lastig kan zijn je keuze te veranderen. Het schijnt dat je de kerk je er goed mee kan helpen. En kwa moment bedoel ik, bij welke gebeurtenis dacht je, nu wil ik niet meer op vrouwen vallen maar op mannen?

Delen op andere websites

Neh, ik vind het niets om er weer vanaf te komen... Ik accepteer het gewoon dat ik op jongens val. Ik zou er niet vanaf willen. :puh:

Nou, over die gebeurtenis; daar was niet bepaald een gebeurtenis voor ofzo. :puh: Een beetje vaag, maar ja...

Delen op andere websites

Zoals Mania al aangaf, 'k vind dit topic een beetje onnodig. Homoseksuelen zijn gewoon ook een deel van de samenleving. Ja, OK, als je zegt ''ik ben homo''. Leuk, maar dan vind ik het niet nodig om dat in een topic aan te geven, hoe goed je het ook bedoelt. Je bent homo, OK dan. Het leven gaat erna bij mij gewoon hetzelfde door, hoor.

Cab

Delen op andere websites

Maar je wórdt toch geen homo, maar je bent het diep van binnen altijd al. Tenminste dat zei mijn Docent Geschiedenis die zelf ook homo is.

Nja, dat antwoord klinkt wel logisch, nu je het zegt. :) Maar ik heb er pas later voor gekozen. Voor vorig jaar viel ik nooit op jongens. Alhoewel, het was wel zo dat ik bij bepaalde jongens dacht van "zo'n uiterlijk zou ik ook wel willen hebben...", maar dat was uit zelfmedelijden, omdat ik nooit echt heel positief over mijn eigen lichaam ben geweest...

@Hierboven: Hoezo is het precies onnodig? Ondanks het feit dat het leven gewoon weer doorgaat? Ik bedoel, ik heb nergens een dergelijk topic kunnen vinden waar je er over mag praten zonder er commentaar op te krijgen... Het is natuurlijk maar even een opmerking, maar ik vind het toch raar dat er nog altijd commentaar is op het feit dat er een topic bij is gekomen. Maar toch merk ik dat dit topic zeer handig is, aangezien ik nogal wat negatieve reacties zie en daar kan dan mooi over worden gediscussiëerd. ^_^

Delen op andere websites

Zoals Mania al aangaf, 'k vind dit topic een beetje onnodig. Homoseksuelen zijn gewoon ook een deel van de samenleving. Ja, OK, als je zegt ''ik ben homo''. Leuk, maar dan vind ik het niet nodig om dat in een topic aan te geven, hoe goed je het ook bedoelt. Je bent homo, OK dan. Het leven gaat erna bij mij gewoon hetzelfde door, hoor.

Cab

Jij gooit nu alles over 1 kant. Het is niet alleen voor Grand Theft Auto TOM maar voor iedereen die over dit onderwerp wil praten. Er is overal een topic voor waarom hierover niet?

Delen op andere websites

Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje overdreven allemaal, met alle respect hoor, maar ik denk dat je op jou leeftijd nog niet echt bewust bent over je geaardheid. Het is geen keuze, je bent het of je bent het niet. En als jij eerst gevoelens voor meisjes hebt gehad lijkt het mij sterk dat je deze hebt verplaatst naar jongens. Misschien vind je bepaalde jongens aantrekkelijk maar dat wil nog niet zeggen dat je ook daadwerkelijk homo bent. Denk er nog maar eens heel goed over na, misschien brengt dit je op een andere gedachte..

Verder vind ik een topic ook een beetje overbodig, alsof we homo's moeten scheiden van de rest. Dat is toch belachelijk, wat mij betreft hoort elke geaardheid bij elkaar in de samenleving. Maar veel mensen denken daar anders over en dat is uiteraard jammer. Ik vind dat het gewoon te accepteren is, uiteindelijk zijn we allemaal hetzelfde.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Delen op andere websites

Cab

Jij gooit nu alles over 1 kant. Het is niet alleen voor Grand Theft Auto TOM maar voor iedereen die over dit onderwerp wil praten. Er is overal een topic voor waarom hierover niet?

Ja, maar dan kunnen we ook voor allerlei dingen een topic over maken voor lotgenoten. Gebroken sleutelhangers (extreem voorbeeld :puh:) maar dan zie ik binnen no-time een heterotopic, ik haat school topic enz. uit de grond reizen. ;)

Delen op andere websites

Sinds wanneer kan je kiezen wat je geaardheid is?

Homoseksualiteit is een keuze.

@Tom, ga je er ook proberen vanaf te komen? Ik heb gehoord dat wanneer je er eenmaal voor gekozen hebt het erg lastig kan zijn je keuze te veranderen. Het schijnt dat je de kerk je er goed mee kan helpen. En kwa moment bedoel ik, bij welke gebeurtenis dacht je, nu wil ik niet meer op vrouwen vallen maar op mannen?

Ho. Ik wou niet in dit topic reageren, maar nu ik deze onzin lees moet het wel. Je seksualiteit is geen keuze. Of je nou homoseksueel bent, heteroseksueel, aseksueel, biseksueel, het is niet je keuze. De één wordt verliefd op een lekker wijf, terwijl de ander juist op jongens valt. Of je valt nergens op. Of een combinatie van de eerste twee. Je zou een relatie kunnen hebben met de sekse waar je niet op bent, misschien zelfs seks. Maar verliefd zal je er niet op worden, en waarschijnlijk zal het echte geluk ook achterblijven...

Je kan er niet voor kiezen of je op vrouwen of mannen valt. Er zit geen knop naast je oor ofzo. Ook priesters hebben geen magische seksualiteit-verander powers. Ja, Tom heeft een vriendin gehad. Maar op zijn leeftijd weet je toch nog niet wat liefde is? Zelfs op zijn huidige leeftijd is het nog niet zeker, en het zou me ook vrij weinig verbazen als later blijkt dat hij biseksueel of "zelfs" hetero seksueel is.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...