NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 14 en dan al zegge dat je homo bent...... misschien ga je de laatste tijd meer met jongens om dan met meisjes maar dat is ook logisch je bent nog maar 14 maarja ik ken je niet goed dus ja verder heb ik er niet veel over te zeggen Heb je weer wat gelezen en in eigen woorden getypt, jong. wat nou gelezen Nick maarja ik ga niet in op zielige reacties. ik zeg alleen dat het wat te jong is om te zegge dat je homo bent Omdat het er al letterlijk staat, sommige zijn er gewoon vroeg bij. Jij bent misschien gewoon laat. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Je bent nooit te jong, het gaat over de periode die je verstreken hebt. Als je al vanaf je 9ende weet dat je homo bent, en je al die jaren op jongens kickt vind ik dat je de conclusie wel mag trekken als je 14 bent. Als je er pas 3 maanden geleden achter bent gekomen dan zeker niet, omdat het altijd nog kan veranderen. @Alle negatieve reacties: Het valt me op, dat na al die discussies hier op het forum. (en dat zijn er zeker 3 geweest) jullie nu pas met deze reacties komen. Waarom? Waarom had je dit en deze sommige ronduit rare reacties niet in een van de eerdere discussies kunnen geven? Vind ik jammer. Ik vind wel, mocht dit een HoLeBi chat gaan worden dat de mods het beter kunnen verzetten naar NOTA of zelfs de stamkroeg. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Volgens mij zoekt iedereen gewoon een excuses. Accepteer het nou gewoon dat hij zich aangetrokken voelt voor jongens en niet voor meisjes. Ik accepteer het hoor. Alleen die anderen die lijken nu wel een beetje homo-haters. Nee, dat bedoel ik er ook mee. Ik kan het niet hebben dat iemand anders, zeg maar, het raar vind dat diegene een andere geaardheid heeft. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 (bewerkt) Volgens mij zoekt iedereen gewoon een excuses. Accepteer het nou gewoon dat hij zich aangetrokken voelt voor jongens en niet voor meisjes. Ik accepteer het hoor. Alleen die anderen die lijken nu wel een beetje homo-haters. Nee, dat bedoel ik er ook mee. Ik kan het niet hebben dat iemand anders, zeg maar, het raar vind dat diegene een andere geaardheid heeft. Ik kan er ook niet tegen en ik weet zeker dat GTA TOM niet gaat veranderen met zijn doen en laten op het forum, dus waarom zou zijn geaardheid een ander oordeel over hem geven. Voor mij is GTA TOM nog steeds een leuke, aardige gozer. @ Fiegel: Naar Stamkroeg of NOTA lijkt me wel goed idee. Bewerkt: 11 januari 2011 door NickOwnage Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Volgens mij zoekt iedereen gewoon een excuses. Accepteer het nou gewoon dat hij zich aangetrokken voelt voor jongens en niet voor meisjes. Ik accepteer het hoor. Alleen die anderen die lijken nu wel een beetje homo-haters. Nee, dat bedoel ik er ook mee. Ik kan het niet hebben dat iemand anders, zeg maar, het raar vind dat diegene een andere geaardheid heeft. Ik kan er ook niet tegen en ik weet zeker dat GTA TOM niet gaat veranderen met zijn doen en laten op het forum, dus waarom zou zijn geaardheid een ander oordeel over hem geven. Voor mij is GTA TOM nog steeds een leuke, aardige gozer. Ik bedoel maar, het zal voor mij in ieder geval niks veranderen. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Je bent nooit te jong, het gaat over de periode die je verstreken hebt. Als je al vanaf je 9ende weet dat je homo bent, en je al die jaren op jongens kickt vind ik dat je de conclusie wel mag trekken als je 14 bent. Als je er pas 3 maanden geleden achter bent gekomen dan zeker niet, omdat het altijd nog kan veranderen. Hoe kan je op je 9e al weten dat je homo bent, terwijl je op die leeftijd (normaal gesproken) nog niet eens verliefd kan zijn/worden? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Je bent nooit te jong, het gaat over de periode die je verstreken hebt. Als je al vanaf je 9ende weet dat je homo bent, en je al die jaren op jongens kickt vind ik dat je de conclusie wel mag trekken als je 14 bent. Als je er pas 3 maanden geleden achter bent gekomen dan zeker niet, omdat het altijd nog kan veranderen. Hoe kan je op je 9e al weten dat je homo bent, terwijl je op die leeftijd (normaal gesproken) nog niet eens verliefd kan zijn/worden? Lol, donder op. Ik was op mijn 8e al smoorverliefd op een meisje. Ligt er gewoon aan hoe en wanneer je Hypofyse gaat werken en hoe je meer over de maatschappij leert kennen. Heeft niks te maken met leeftijd. Iedereen is anders. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Je bent nooit te jong, het gaat over de periode die je verstreken hebt. Als je al vanaf je 9ende weet dat je homo bent, en je al die jaren op jongens kickt vind ik dat je de conclusie wel mag trekken als je 14 bent. Als je er pas 3 maanden geleden achter bent gekomen dan zeker niet, omdat het altijd nog kan veranderen. Hoe kan je op je 9e al weten dat je homo bent, terwijl je op die leeftijd (normaal gesproken) nog niet eens verliefd kan zijn/worden? Wellicht het missen van interesse in meisjes, en misschien is het inderdaad wel vroeg 9 jaar alhoewel je ook op die leeftijd je meer aangetrokken kan voelen tot jongens. En nee, dat is niet zoals op je 16e met echt een relatie en toebehoren. Maar vaak lees je dingen dat jonge jongens zich bij het omkleden bij gymles, logeren of whatever zich al aangetrokken voelen tot jongens. Vaak zonder besef, maar het kan zeker wel. En dan is misschien 9 jaar bewust vroeg, maar een jaar of 12-14 is zeker normaal. Ik stel eens voor op deze pagina te klikken. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Volgens mij zoekt iedereen gewoon een excuses. Accepteer het nou gewoon dat hij zich aangetrokken voelt voor jongens en niet voor meisjes. Ik accepteer het hoor. Alleen die anderen die lijken nu wel een beetje homo-haters. Nee, dat bedoel ik er ook mee. Ik kan het niet hebben dat iemand anders, zeg maar, het raar vind dat diegene een andere geaardheid heeft. Ik kan er ook niet tegen en ik weet zeker dat GTA TOM niet gaat veranderen met zijn doen en laten op het forum, dus waarom zou zijn geaardheid een ander oordeel over hem geven. Voor mij is GTA TOM nog steeds een leuke, aardige gozer. @ Fiegel: Naar Stamkroeg of NOTA lijkt me wel goed idee. Nee, ik zal er niet door veranderen. Ik blijf gewoon dé Grand Theft Auto TOM. Je bent nooit te jong, het gaat over de periode die je verstreken hebt. Als je al vanaf je 9ende weet dat je homo bent, en je al die jaren op jongens kickt vind ik dat je de conclusie wel mag trekken als je 14 bent. Als je er pas 3 maanden geleden achter bent gekomen dan zeker niet, omdat het altijd nog kan veranderen. Hoe kan je op je 9e al weten dat je homo bent, terwijl je op die leeftijd (normaal gesproken) nog niet eens verliefd kan zijn/worden? Wellicht het missen van interesse in meisjes, en misschien is het inderdaad wel vroeg 9 jaar alhoewel je ook op die leeftijd je meer aangetrokken kan voelen tot jongens. En nee, dat is niet zoals op je 16e met echt een relatie en toebehoren. Maar vaak lees je dingen dat jonge jongens zich bij het omkleden bij gymles, logeren of whatever zich al aangetrokken voelen tot jongens. Vaak zonder besef, maar het kan zeker wel. En dan is misschien 9 jaar bewust vroeg, maar een jaar of 12-14 is zeker normaal. Ik stel eens voor op deze pagina te klikken. Ik sta er ook tussen met een coming out verhaal. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Maar wat ik dan graag zou willen weten. Hoe heb je het aan je ouders verteld? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 (bewerkt) Zie daarvoor die pagina die Fiegel5 gaf. Ik val onder de naam tom14. Bewerkt: 11 januari 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Ik heb er geen probleem mee dat GTA-TOM of andere leden homo zijn, laat dat voorop staan. Maar ik ben het wel eens met wat Mania-92 zegt. Van mij mogen mensen gerust homo zijn, maar waarom moet er dan een speciale Gaypride komen of speciale kroegen? Dat vind ik allemaal een beetje raar. Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Ik heb er geen probleem mee dat GTA-TOM of andere leden homo zijn, laat dat voorop staan. Maar ik ben het wel eens met wat Mania-92 zegt. Van mij mogen mensen gerust homo zijn, maar waarom moet er dan een speciale Gaypride komen of speciale kroegen? Dat vind ik allemaal een beetje raar. 100% agreed, dan vind ik eigenlijk ook dat er een speciaal topic mag komen voor chinezen die een vage bek kunnen trekken, zoals Maddox Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Dat te jong gedoe is een beetje onzin als je het mij vraagt. Je leeftijd zegt niks over hoe en wat jij voelt. Er zijn mensen die al op hun 13e weten dat zij homo zijn, en mensen die er pas achter komen als ze 23, 33 of 43 zijn. Om bij voorbaat Tom te beschuldigen dat hij te jong is vind ik een beetje onzin. Want je kan het ook omdraaien, namelijk: Hoe weet jij zeker dat je hetero bent? Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Wellicht het missen van interesse in meisjes, en misschien is het inderdaad wel vroeg 9 jaar alhoewel je ook op die leeftijd je meer aangetrokken kan voelen tot jongens. En nee, dat is niet zoals op je 16e met echt een relatie en toebehoren. Maar vaak lees je dingen dat jonge jongens zich bij het omkleden bij gymles, logeren of whatever zich al aangetrokken voelen tot jongens. Vaak zonder besef, maar het kan zeker wel. En dan is misschien 9 jaar bewust vroeg, maar een jaar of 12-14 is zeker normaal. Ik stel eens voor op deze pagina te klikken. Het verschil tussen 9 en 12 is al gigantisch. Op je 12e zit je in de pubertijd, en dat is de periode dat er hormonen aangemaakt worden. Die er voor zorgen dat je verliefd kan worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.